Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (35818)

Vierailija
35661/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks, oot mulle aina se, jota mä et sin katseellani joka paikasta.  Etsin, kunnes löydän. 🧡

Vierailija
35662/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?

Tylsää.

Elämä on. Syytä vain tottua.

No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri

Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.

Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉 

Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.

Miksi? Pitäähän se seksuaalinen kemia nyt testata.

Ei tarvi. Jos kaksi ihmistä on ihan villinä ja hulluna toisiinsa rakastuneita ja kokevat suurta vetovoimaa ja intohimoa toisiaan kohtaan, niin seksi toimii VARMASTI. Himo vain yltyy kun sitä ei heti kiiruhda toteuttamaan.

No miksei saisi toteuttaa heti kun molemmista tuntuu siltä?? Kuka nyt jotain vuotta odottelee jos kokee kauheaa intohimoa ja kemiaa :D

Te odotatte, koska me uskovaiset niin käskemme.

Jepjep. Asiat on kyllä uskovien piireissä erilailla. Sänkyyn mennään himosta jo viikossa kun jonkun tapaa ja hommaa jatketaan. Asiaa salaillaan tietyiltä uskovilta. No kaikilta paitsi parilta kaverilta. Ja sit rynnistetään alttarille parissa kk että kaikki olis sallittua jne. Ja aika nopeesti ongelmat alkaa kun on nainut tuntemattoman ja avioero tulee. Toiset tulee mm nuoret maha pystyssä kirkkoon. Ja voi sitä häpeää. Tätä teettää lakihenkisyys. Aivan liian paljon kirkot keskittyy sääntöihin ja kieltoihin. Järkyttävää syyllistämistä ja painostusta. Armon alla eletään eikä lain alla. 

Koko uskon perusta on syntiinlankeemus Paratiisissa, jota ei varmuudella ole edes ollut olemassa, joten koko uskonnon pohja putoaa pois. Riepoo, että minua kiinnostava nainen uskoo tuollaista soopaa, enkä siksi tule koskaan nostamaan kissaa pöydälle. Uskovainen ei kelpaa, sillä minä en suostu elämään mielikuvitusolennon sääntöjen mukaan.

Ihan omia valintoja. Ette sopisikaan yhteen.

Emme tosiaan. Kaikilla on pääsu tietoon, kuinka ihminen on kehittynyt ja sen tiedon todisteihin myös. Se vastaansanomattomasti poissulkee mahdollisuuden Paratiisin olemassa olon ja jos joku on niin aivopesty, ettei ymmärrä sitä tai muita uskontonsa typeryyksiä, ei ole sopiva minulle.

Sinä taidat olla se aivopesty. Ei kukaan muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35663/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se vaan niin o et sä oot maailman kuumin nainen 😘

ihanaa juhannusta ja muutenkin ihan koko kesää. Tuskin nähdään. 💔

Miksi ette näe?

Jaa-a.. välttely on kai paras tapa yrittää päästä eteenpäin mahdottomasta yhtälöstä.

Ei näytä onnistuvan kovin hyvin🤔

Vierailija
35664/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kirjoittanut tänne kaikenlaista pikkuviinissä sekoiltua ja kiusallista. Haluaisin että meidän keskustelut käytäisiin arvokkaammissa tunnelmissa.

Vierailija
35665/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoitkohan sä toivoa näiden vuosien aikana, et laittaisin sulle viestiä? Vai unohditko mut jo melkein niiden aikana?

Vierailija
35666/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sit repäissyt mitään. Oon pettynyt.

Ei ollut mahdollisuutta taaskaan. Kahdestaan olisin repäissyt.

Vierailija
35667/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää.

Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉 

Ei tarvi. Jos kaksi ihmistä on ihan villinä ja hulluna toisiinsa rakastuneita ja kokevat suurta vetovoimaa ja intohimoa toisiaan kohtaan, niin seksi toimii VARMASTI. Himo vain yltyy kun sitä ei heti kiiruhda toteuttamaan.

No miksei saisi toteuttaa heti kun molemmista tuntuu siltä?? Kuka nyt jotain vuotta odottelee jos kokee kauheaa intohimoa ja kemiaa :D

Jepjep. Asiat on kyllä uskovien piireissä erilailla. Sänkyyn mennään himosta jo viikossa kun jonkun tapaa ja hommaa jatketaan. Asiaa salaillaan tietyiltä uskovilta. No kaikilta paitsi parilta kaverilta. Ja sit rynnistetään alttarille parissa kk että kaikki olis sallittua jne. Ja aika nopeesti ongelmat alkaa kun on nainut tuntemattoman ja avioero tulee. Toiset tulee mm nuoret maha pystyssä kirkkoon. Ja voi sitä häpeää. Tätä teettää lakihenkisyys. Aivan liian paljon kirkot keskittyy sääntöihin ja kieltoihin. Järkyttävää syyllistämistä ja painostusta. Armon alla eletään eikä lain alla. 

Koko uskon perusta on syntiinlankeemus Paratiisissa, jota ei varmuudella ole edes ollut olemassa, joten koko uskonnon pohja putoaa pois. Riepoo, että minua kiinnostava nainen uskoo tuollaista soopaa, enkä siksi tule koskaan nostamaan kissaa pöydälle. Uskovainen ei kelpaa, sillä minä en suostu elämään mielikuvitusolennon sääntöjen mukaan.

Emme tosiaan. Kaikilla on pääsu tietoon, kuinka ihminen on kehittynyt ja sen tiedon todisteihin myös. Se vastaansanomattomasti poissulkee mahdollisuuden Paratiisin olemassa olon ja jos joku on niin aivopesty, ettei ymmärrä sitä tai muita uskontonsa typeryyksiä, ei ole sopiva minulle.

Sinä taidat olla se aivopesty. Ei kukaan muu.

Joo. Sinä uskot yhtä kirjaa, josta ei ole mitään todistetta, mutta et kaikkea olemassa olevaa tutkittua tietoa, josta on valtavasti todisteita ja loogisia johtopäätöksiä.

Vierailija
35668/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sit repäissyt mitään. Oon pettynyt.

Repäisinpä! Tänään monta coop-tarraa omenoista. Ymmärrystä vähän, sormi kipuun tähän. 

Vierailija
35669/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtänet. 

Kiitos samoin 💖 

Itsetunto ainakin kohdallaan, vaikka väärälle henkilölle vastailis. 😄

Vierailija
35670/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän sinua intuitio, joka olet vahvempi kuin muutoshaluton mies.

Miten niiden näkemykset poikkeavat keskenään?

Intuitio aistii miehen epävarmuuden ja suojelee uskomasta koristeellisiin lauseisiin.

Minä sanoisin että ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠minä aistin miehen epävarmuuden ja suojelen itseäni uskomasta koristeellisiin lauseisiin.

Kiinnitin tähän huomiota sillä olen tehnyt palstalla huomioita siitä kuinka ilmaisette itseänne. 

Tästä tulikin vielä mieleeni kuinka selkeää on kertoa siitä mitä ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠minä tunnen, aistin, ajatten tms. sen sijaan että tavallaan tukeutuu johonkin muuhun, tässä tapauksessa intuitioon.

En väitä että pitäisi puhua kuten minä tässä ohjeistan mutta tästä voisi olla apua kommunikaatio-ongelmissa. 

Sivusta 

Tuo on totta. Palstalle ei ehkä kannata kuitenkaan kaikkia astimuksiaan, tuntemuksiaan ja ajatteluitaan tuoda kaikille esille. Silloin voi kirjoittaa intuitiosta sen enempää avaamatta sitä. Kahden kesken jutellen on eri asia.

Ymmärrän. Halusin vain tuoda näkökulman itseilmaisua ajatellen, joku saattaa innostua ajattelemaan asioita.

Vierailija
35671/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoitkohan sä toivoa näiden vuosien aikana, et laittaisin sulle viestiä? Vai unohditko mut jo melkein niiden aikana?

No juu, joskus. Ehkä.

Vierailija
35672/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, öitä 🤍

Vierailija
35673/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää.

Ottamatta kantaa tuohon paratiisi-asiaan, onko sun mielestä pahuutta olemassa?

Vierailija
35674/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä kirjoittaisin sulle suoraan näistä korjoituksista täällä, kieltäisitköhän kaiken?

Tarkennatko mistä kirjoituksista on kyse? Minä voin myöntää kirjoittaneeni täällä.

Vierailija
35675/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä kirjoittaisin sulle suoraan näistä korjoituksista täällä, kieltäisitköhän kaiken?

En tietenkään. Ei ole tapana valehdella.

Vierailija
35676/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä sut vaikka ens kuussa..💕

Ehdota.

Mielellään ehdottaisin, ois mukava jos asia etenis jotenkin

Vierailija
35677/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette näe?

Jaa-a.. välttely on kai paras tapa yrittää päästä eteenpäin mahdottomasta yhtälöstä.

Ei näytä onnistuvan kovin hyvin🤔

Harvinaisen oikeessa oot...  Alkaa olla keinot vähissä.

Vierailija
35678/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi joku vastailee hänelle mun puolesta. Käyttää jopa samoja hymiöitä kuin joskus käytin. Elämä on joskus kuin elokuvaa, täysin käsittämätöntä. 

Vierailija
35679/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää.

Ottamatta kantaa tuohon paratiisi-asiaan, onko sun mielestä pahuutta olemassa?

Siinä mielessä ei, että pahuus olisi jokin voima tai persoonallinen olemus, joka ohjaisi tuottamaan vaikeuksia. Pahuus on meidän ihmisten termi asioille, jotka tuottavat kärsimystä. Kuitenkin universaalius puuttuu ja pahuuskin on yleensä riippuvainen kokijasta. Tiikereille olisi hyvä, jos kaikki Intian ihmiset kuolisi tai tonnikaloille, jos kaikki kalastajat kuolisi. Voit helposti löytää miljoonia esimerkkejä, jos olet kykeneväinen ajattelija. Ja minä tiedän kyllä uskonnollisuuden perinpohjin, minut kasvatettiin uskontoon. Sen typeryys vaan hakkasi aina päin näköä ja lopulta poistuin siitä remmistä.

Vierailija
35680/35818 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Seison kaiken takana. Mutta taidat yhdistää väärät viestit minuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä