Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (34618)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa 💔
Kerro huolesi. Muakin harmitttaa mutta kerro sä ensin.
Mies jonka kanssa seurustelin. Meille tuli ero. Nyt kolme päivää myöhemmin, löysin hänen deittiprofiilin aukaistuna jälleen 💔 tuntuu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Pian tapahtuu jotain merkittävää rakkaudessa. Mul on semmonen kutina
Ihanaa on hyvä odottaa, en pety, en pety, en pety… 🤞
Tuliko se hakemaan kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tytöt eivät..
..tykkää pojista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Keksi meille jotain heinäkuulle.
Alkaa olla jo paljon menoja, mutta on siellä muutamia vapaita aikoja ja päiviä. Mitä haluaisit tehdä kanssani?
Ensi viikolla lomalle, olet siitä ehkä tietoinenkin jos osaat tutkia järjestelmiä. Olen poissa 1,5-2 vko mutta tulen kotiin. Tänäkään vuonna en ole tulossa sinne mistä joka kesä nua katseellasi etsit, mutta pidän huolen siitä että katseemme kohtaa taas hyvin pian. Minulla on ikävä niitä....
Pärjään minä yksinkin mutta kaksin olisi kaunihimpi.
Kauniita unia ,jos aiot nukkua tänä yönä.😊😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen koira?
Dogo Argentino
Taistelukoirasta jalostettu puumanmetsästäjä.
Ois ahdistavaa, jos loma olisi täyteen buukattu ja pitäs juosta sinne tänne aamusta iltaan.
Olin pääsemässä irti ja sitten annoit kuulua itsestäsi. Taas lähtöruudussa.
Pidäthän parempaa huolta uudesta.
Psithurism (sith-ur-iz-um)
The sound and feeling is so fresh.
Vierailija kirjoitti:
Olin pääsemässä irti ja sitten annoit kuulua itsestäsi. Taas lähtöruudussa.
Toivottavasti kuulit irl etkä palstalla. Täällä harhailee helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ois ahdistavaa, jos loma olisi täyteen buukattu ja pitäs juosta sinne tänne aamusta iltaan.
Ei ole, en edes ole lomalla. Lomalle ei ole mitään suunnitelmia. Vielä.
Tietyt muutokset ovat kuluttavia, eikä energiaa jää kaipaamiselle. Ai niin, siksi et toteutakaan niitä muutoksia.
Tässä pettymysten keskellä mietin millaisena oma mielenterveys säilyy. Kauanko tätä jaksaa? Pitääkö vaan esittää ulospäin, että kaikki sujuu hienosti, luovuttaa kaiken suhteen, erakoitua vai mitä.
Jep. Raastava ikävä. Olis niin ihanaa kun sais kosketusta ja läheisyyttä. Ei sitä halua vaan joltain, vaan siltä yhdeltä ainoalta. Mieli on maassa.
Miten?