Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (34564)
Vierailija kirjoitti:
Yksin hyvä. :)
Niin,vapaus tehdä mitä huvittaa eikä tarvitse huomioida toista.Kuka mitäkin sitten haluaa.joskus voi jäädä se luu käteen.
Vierailija kirjoitti:
Olin pääsemässä irti ja sitten annoit kuulua itsestäsi. Taas lähtöruudussa.
Sori siitä. ;( oli ihan niin kova ikävä. Ja ajattelisin vähän useammin antaa kuulua, jos se sopisi. mn sivus
Vierailija kirjoitti:
Pidäthän parempaa huolta uudesta.
En ota uutta. Jatkan sinkkulinjalla. Tulee todellakin pidettyä parempi huoli asioiden laidasta.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle rakkaus on kuin veteen piirretty viiva.
Totta, se levittyy lopulta peittämään koko meren ja synnyttää uutta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pettymysten keskellä mietin millaisena oma mielenterveys säilyy. Kauanko tätä jaksaa? Pitääkö vaan esittää ulospäin, että kaikki sujuu hienosti, luovuttaa kaiken suhteen, erakoitua vai mitä.
Samaa pohdin myös joka päivä. Pian vaikea esittää, että hyvin menee. Erakoituminen onkin jo melkein käynnistynyt, silloin ei tarvitse niin välittää kaikesta. Mutta silti, Pave Maijasen laulun sanoin: elämän nälkä, minut pystyyn kiskaisee.
Sun muistelu saa hymyilemään. Hyvää viikonloppua! 💙💕
Vierailija kirjoitti:
💖🐥
💖
🐥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä. ;( oli ihan niin kova ikävä. Ja ajattelisin vähän useammin antaa kuulua, jos se sopisi. mn sivus
Anna vaan!
Nm sivusivus
Lohduttaa ajatus siitä, että isä on taivaassa vastassa. 🦋
Vierailija kirjoitti:
Sulla on se, josta haaveilen. Onni oman kanssa. Minulla ei ole enää omaa kuin nimellisesti eikä yhteistä onnea.
Kenelle tämä on suunnattu?
Terveisiä minille. Vähän on koleaa mutta kyllä tarkenee. Sopivasti lämpöä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Lohduttaa ajatus siitä, että isä on taivaassa vastassa. 🦋
Niin siellä kuulemma kaikki ovat. Jotakin kuuluu ihan selkeästi joten pidetään uskoa yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi meille jotain heinäkuulle.
En valitettavasti enää viitsi. Sen verran paljon yritin silloin menneisyydessä mutta turhaan.
Mun kohdalla taas toinen osapuoli ei yrittänyt koskaan mitään, ainakaan niin että asia olisi mulle selvinnyt. Joten siinä mielessä erittäin selkeä homma, ajanhukkaa kai vain.
(eri)
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan sano, että anonyymillä palstalla...
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä minille. Vähän on koleaa mutta kyllä tarkenee. Sopivasti lämpöä päälle.
Mini on kyllä kasvanut kovasti. Menee ehkä aika ajoissa ohi minustakin. Tulisikohan minusta pikkuäiti kuten joskus haaveilin, haaveilin siis saavani pojan josta tulisi tosi pitkä ja minä jäisin pieneksi.
Kaivattuhan se ajatuksissa pitkin päivää, siinä samalla kun viiletin tuolla pitkin kaupunkia..
Pitääkö olla noin seksikäs mies 🤤
Ota yhteyttä, jooko. Etsin sua eilen ja tänään, jotta oltaisi ehditty nähdä ennen lomaa.
Pakko tehdä ajatustyötä sen eteen, että säilyy. Päivä kerrallaan. Sivu