Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (34720)
Monta sivua toksista kärpäsenkakkaa! 😅
Laittomia uhkauksia sivullisille kaipausketjussa. Hoida asiasi käräjillä, äläkä uhittele minulle, joka en liity asioihisi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua olen rakastanut. Sinä et minua. Näkyy varsin selvästi.
Kuinka voisin sen edes kertoa monien mutkien takaa. Tuulelleko vain.
Oletko kuntarajain?
Vierailija kirjoitti:
Sinä päivänä kun hän syntyi, olin ilmeisesti 10v 9kk ja 25vrk vanha.
Sinä päivänä kun hän syntyi, juhlimme lapsuudenaikaisen parhaan ystäväni 19-vuotispäivää. Heillä on siis sama syntymäpäivä, mutta täysin eri vuosi. Ja olin itsekin jo täysikäinen.
Luulottelet tunnistavasi, mutta tunnistelet päin seiniä. Häivy ketjusta sekpittamast, kun et ketään kaipaa.
Leppoisaa alkuiltaa kaivatulleni !
💛 Kaipaan koiran omistajaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä saisin kaivatun omakseni, se ois mulle kuu taivaalta. 😍🥰
Niin ois. Kuu, tähdet, aurinko, pilvet ja planeetat. Silti yksin hän on universumin kaunein. Noniin, taas menee liian runolliseksi. Minkäs teen, ihana hän... hän jos kuka inspiroi mua.
Vierailija kirjoitti:
💛 Kaipaan koiran omistajaa elämääni.
Osta oma koira..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan, että jos sä nyt välttämättä pakkomielteissäs haluat sinne poliisikuulusteluun, niin mä tiedän kuka sä olet.
No, kerro. Ja vielä mistä syystä meinaat tehdä ilmoituksen? Olisihan se kokemus sekin. Onhan sulla varaa maksaa.
Sä tiedät ihan tasan tarkkaan, eikä se nyt auta että sä esität mulle tyhmää siinä. Vainoamisen rikosnimike täyttyy moneen kertaan täällä puhutuista asioista ja osoittaminen ei vaadi mitään sen kummempia ponnisteluja. Ne riittää tutkinnan aloittamiseen ihan hyvin.
Luulet omiasi. Anonyymissä kaipausketjussa ei voi vainota nimiä mainitsematta, eikä kirjoittelussani muutoinkaan ole mitään, joka poliisia kiinnostaisi. Poliisi nauraisi sut pihalle. Ota lääkkeesi ja laita ketju kiinni.
Ei tarvita nimeä. Vaikka sekin on kyllä mainittu, että ei sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen koira?
Omistaa ison koiran, ja mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan, että jos sä nyt välttämättä pakkomielteissäs haluat sinne poliisikuulusteluun, niin mä tiedän kuka sä olet.
No, kerro. Ja vielä mistä syystä meinaat tehdä ilmoituksen? Olisihan se kokemus sekin. Onhan sulla varaa maksaa.
Sä tiedät ihan tasan tarkkaan, eikä se nyt auta että sä esität mulle tyhmää siinä. Vainoamisen rikosnimike täyttyy moneen kertaan täällä puhutuista asioista ja osoittaminen ei vaadi mitään sen kummempia ponnisteluja. Ne riittää tutkinnan aloittamiseen ihan hyvin.
Luulet omiasi. Anonyymissä kaipausketjussa ei voi vainota nimiä mainitsematta, eikä kirjoittelussani muutoinkaan ole mitään, joka poliisia kiinnostaisi. Poliisi nauraisi sut pihalle. Ota lääkkeesi ja laita ketju kiinni.
Ei tarvita nimeä. Vaikka sekin on kyllä mainittu, että ei sen puoleen.
Paini nyt helvettiin harhailemasta ja kiusaamasta
Vierailija kirjoitti:
Vaikutit tosi hauraalta, mutta olet paljon vahvempi kuin kuvittelin. Kuten sanoin sinua ei voi lukea. Ehkä meistä olisi tullut hyvä pari, jos aika olisi ollut toinen. Olisikohan se suosittelemasi Uj kiva paikka asustella?
Tonnin seteleitä ei voi, vaikka haluaisi. Kananmunia voi kuoria ja tietää mitä purskahtaa alta. Tykkään edelleen tästä kananmunateoriasta, Elisa.
Saispa olla lähekkäin ja sisäkkäin.
Elämä on aika merkityksetöntä ilman toimivaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua olen rakastanut. Sinä et minua. Näkyy varsin selvästi.
Kuinka voisin sen edes kertoa monien mutkien takaa. Tuulelleko vain.
Oletko kuntarajain?
En, eräs toinen kaukaa, monen kunnan takaa.
Mikä Uj? Utsjoki?