Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38774)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin edes ystävyyttä jos ei muuta ole saatavilla. Tuntuu jotenkin surkeelta, et ollaan oltu niin paljon yhteyksissä ja tästä ei tulekaan mitään.
Tulee, jos oikeasti haluat, mutta se vaatii sultakin vastaantuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai no, mistä mä tiedän, onko kaivatulla ystäviä joka sormelle. Mulla ei ole. 💔
Mulla on, mutta ei se poista sitä, että kaipaa rakasta ihmistä.
Ei tietenkään. Mut, jos rakkautta ei voi saada, niin mä ottaisin mieluusti kaivatun ystävyyden. Tai no, en mä mitään ota, toivon.
Vierailija kirjoitti:
Etsi omanlaisesi.
Kyllä se hakee mut kotoa joku päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut näistä viesteistä on oikeesti kauniita ja sit osa on puhdasta myrkkyä.
Ihmismieli on ailahtelevainen.
Ei, vaan "sydämen kyllyydestä suu puhuu". On monenlaisia sydämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin takas 🔥🌞🔥
🌧🌧
🤗
Sä saat mussa esiin jonkun yltiöromanttisen puolen. Toisaalta en tykkää siitä koska oon vähän tämmönen mikä oon ja inhoon kaikkea rakkaushömppää mitä joskus kuulen tutuilta. Mutta sä saat mussa aikaan hellyyttä, mulla tulee kaikkia ihmeellisiä runollisia ajatuksia mieleen, mä haluaisin hemmotella sua, mä haluaisin ostaa sulle kukkia, mä haluan sulle vaan rakkautta, hellyyttä, ei edes sanat riitä... Kun mä edes kuvittelen miltä sä siinä edessäni näytät ja miten oot, mut valtaa semmonen tunne mille en löydä edes sanoja. Sä oot vaan kauneinta ja suloisinta maailmassa.
Kaivattu nainen on antanut merkitseviä katseita ja keimaillut. Uskallanko tehdä aloitteen? 😘
Vierailija kirjoitti:
Sä saat mussa esiin jonkun yltiöromanttisen puolen. Toisaalta en tykkää siitä koska oon vähän tämmönen mikä oon ja inhoon kaikkea rakkaushömppää mitä joskus kuulen tutuilta. Mutta sä saat mussa aikaan hellyyttä, mulla tulee kaikkia ihmeellisiä runollisia ajatuksia mieleen, mä haluaisin hemmotella sua, mä haluaisin ostaa sulle kukkia, mä haluan sulle vaan rakkautta, hellyyttä, ei edes sanat riitä... Kun mä edes kuvittelen miltä sä siinä edessäni näytät ja miten oot, mut valtaa semmonen tunne mille en löydä edes sanoja. Sä oot vaan kauneinta ja suloisinta maailmassa.
Haluaisin omia tämän. - t. yksi aito romanttinen vaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu nainen on antanut merkitseviä katseita ja keimaillut. Uskallanko tehdä aloitteen? 😘
Rohkea rokan syö.
Vierailija kirjoitti:
Iso mörökölli haluaa jyystää sinua?
Haluaako?
Mäki olisin tarvinnu tuet molempiin polviin kun näin sut pitkästä aikaa salilla. Kerran piti jopa istua ettei muut näkis kuinka kuumana sua pidän. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin, mitä pitäisi tapahtua että uskaltaisit! Itse en kyllä edes haluaisi mitään aloitetta tuollaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Naisen on hyvä olla miehen alla.
Tuo on naiselle hyväksi. Kaunis kirjoitus sinulta.
..sinä minussa