Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38579)
Vierailija kirjoitti:
Rohkea rekan syö
Et sä nyt niin iso kuitenkaan ole. Joku raja.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko nähnyt hänet polvillaan?
Oon mä joskus kuvitellut hänet polvilleen mun eteen. 🙂
Toivottavasti nään sut jatkossa useemmin. Varsinkin nyt kun käyt siellä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys ei ole hyve.
Totta. Ylpeys on yksi seitsemästä kuolemansynnistä, se vakavin, joka johtaa niihin muihinkin.
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Te ootte ihania ystävyysajatuksillanne, olisipa joku sellainen ajatus siinä hänelläkin, mutta enpä usko, kun en lähtökohtaisesti kaveriksi kelvannut. Ei niin että sillä pitäisi olla mitään väliä tietenkään. Yhtä tarpeetonta kuin tähänkin asti. Mutta siis tosi kivaa lukea teidän viestit ja haaveilla turhaan hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu nainen on antanut merkitseviä katseita ja keimaillut. Uskallanko tehdä aloitteen? 😘
Et vissiin, mitä pitäisi tapahtua että uskaltaisit! Itse en kyllä edes haluaisi mitään aloitetta tuollaiselta.
Mikset itse sitten ole tehnyt aloitetta kaipaamallesi jos se on niin helppoa? miksi olet tässä ketjussa??
– Ruotsi liittyi Natoon, mutta Nato liittyi Suomeen, vitsailee ulko- ja turvallisuuspolitiikan asiantuntija, tohtori Benedikt Franke jakson alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista sanoisinko oli koko pska homma.
Niinpä, ei kiinnosta vaikka taivas tippuisi.
Mihin tämä liittyy? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hyvin nyt.
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Olen, salilla.
Satamakatu 22h sit? Oliks siin ? Tiätääkd kukaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Sä saat mussa esiin jonkun yltiöromanttisen puolen. Toisaalta en tykkää siitä koska oon vähän tämmönen mikä oon ja inhoon kaikkea rakkaushömppää mitä joskus kuulen tutuilta. Mutta sä saat mussa aikaan hellyyttä, mulla tulee kaikkia ihmeellisiä runollisia ajatuksia mieleen, mä haluaisin hemmotella sua, mä haluaisin ostaa sulle kukkia, mä haluan sulle vaan rakkautta, hellyyttä, ei edes sanat riitä... Kun mä edes kuvittelen miltä sä siinä edessäni näytät ja miten oot, mut valtaa semmonen tunne mille en löydä edes sanoja. Sä oot vaan kauneinta ja suloisinta maailmassa.
Onnekas on hän jolle nuo sanat osoitit, kaunista.
Vierailija kirjoitti:
En rakasta sua ja aion jättää sut. Tämä terveinen tiedoksi ennen kuin teen sen. Tämä viikko on ratkaiseva viikko etäännyttämisessä. Loistava tilaisuus tähän. Ei mulla muuta.
Hyvä. Niin pitääkin.
Mulle on käynyt samoin. Kaivattu on saanut mussa hellän puolen esiin. Pääsisinpä vain toteuttamaan sitä hänen kanssaan.
nn
Timpalle yötä sitten kun meet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut vuoden vanhemmasta
Minä 20 vuotta nuoremmasta
Minä 20 vuotta vanhemmasta
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Olen