Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40022)
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan maistaa tussuasi?
Miehet...
Ensin kutsutaan kauneimmaksi ja siitä päästäänkin tiedustelemaan tämmösiä. Klassikko. 😒
Dieetti on alkanut näkymään ja vaatteet istumaan taas vähän paremmin. Loppuviikko on täynnä kulttuuritarjontaa! :)
Ja mustikat edelleen kypsyvät metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet...
Ensin kutsutaan kauneimmaksi ja siitä päästäänkin tiedustelemaan tämmösiä. Klassikko. 😒
Yleensä kauniita tekee myös mieli siinä mielessä ja olemme anonyymillä nettifoorumilla.
Ja aivan ymmyrkäisinä he ihmettelevät, miksi kaivatuista ei mitään kuulu. Liekö linjoissa vika vai missä, tuumivat he ihmeissään asumustensa uumenissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin syödään sitten haarukalla ja veitsellä. Ellei ole lusikoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Dieetti on alkanut näkymään ja vaatteet istumaan taas vähän paremmin. Loppuviikko on täynnä kulttuuritarjontaa! :)
Ja mustikat edelleen kypsyvät metsässä.
Aijaa.
Vierailija kirjoitti:
Pini on typerä sana. Tulee mieleen lähinnä sana pinni, joka on kirjoitettu väärin. Sen sijaan kun sanoo karvarömpsä, niin kaikki tietää, mistä puhutaan.
Yöäk.🤢😂
Vierailija kirjoitti:
Ja aivan ymmyrkäisinä he ihmettelevät, miksi kaivatuista ei mitään kuulu. Liekö linjoissa vika vai missä, tuumivat he ihmeissään asumustensa uumenissa.
Jokainen palstan laidalla yksinänsä ja äkkiä on ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi olla vaikea nähdä asioita toisen näkökulmasta. Varsinkaan jos ei edes kiinnosta.
Kannattaa kertoa siitä näkökulmastaan. Se usein auttaa.
Jos ei kiinnosta, tuskin kiinnostaa näkökulmatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Ssssöpö!!!
Hän on söpöin ja törkeän nätti. Entä äly 🥰
No älyllä en voi keimata. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä?
Juttujen perusteella on tosiaan varsinainen ihme, että täällä joutuu palstalaiset romanssiaan elämään. Mää niin kovasti ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä missään nimessä halua ainakaan kauniita olla!
Oon saanut idean uuteen harrastukseen, nyt tarvitaan vaan rohkeutta aloittaa se. Jännittää jo aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Juttujen perusteella on tosiaan varsinainen ihme, että täällä joutuu palstalaiset romanssiaan elämään. Mää niin kovasti ihmettelen.
Jep, etenkin nämä yksinäisyyksissään läpi päivän ohista suoltavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hoksannut
Ja veikkaanpa että muutama muukin
No, jos totta puhutaan, niin ei. Mm. lehmäksi sanottiin nuorena. Ei kauniilta tuntunut.
Olisi edes silmät ollut kuin lehmällä niin olisi vähän helpottanut kommentin sietämistä. Vasta myöhemmin olen huomannut olleeni ihan ok. Ja nykyään se ei ole enää ihan niin tärkeää. Vaikka mieluusti sitä näkisi ihailun jonkun katseessa.
Ohitin kauneusaiheen.
Ei minun. Ee
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä?
Kaikki täällä kävijät.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pini on typerä sana. Tulee mieleen lähinnä sana pinni, joka on kirjoitettu väärin. Sen sijaan kun sanoo karvarömpsä, niin kaikki tietää, mistä puhutaan.
Ei miehet tiedä mikä on pinni. Näin elämäni ensirakkaus loukkaantuneena totesi, kun nimitti pinnejäni pinsseiksi ja korjasin häntä huvittuneena.
Pinin ne tietää kyllä kaikki. Karvarömpsänkin, mutta jokainen joka haluaa saada, jättää käyttämättä sitä sanaa.Ekaa kertaa elämässäni kuulin pinistä tässä ketjussa puoli vuotta sitten. Pinnin olen tiennyt lapsesta asti. M45
Niin, eli tiesit mikä on pini. Mikä sun pointti siis oli?
Että olit väärässä. Kaikki ei tiedä piniä, se on jotain jonnejen juttuja. Pinni on tunnettu yleissana.
Pims hihihi
Röms hihihi
Pili hihihi
Kakka hihihi
- Ville 6v
Kyllä ja minkälaisia 😆