Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29797)
Lisäksi pelkään et unohdat mut nyt kun et näe niin usein, en oo edes mikään instabeibe joka laittelis someen kuvia
Terkkuja höhlältä! Kohta nukahdan, koko päivän autellut ja järjestellyt paikkoja. Olet mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhteyttä enää. Se jokin on edelleen mutta himmenee, hiipuu.
Ei ole hävinnyt mihinkään. Ollut puuhaa.
Monta vuottako vai?
Elä välitä. dr.ållista, hämmentää vain ja vartoo reaktioita. Sitä tämä netti on mainoksia ja tunnereaktioita. Netunwickrud.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, ettei voi keskittyä mihinkään, kun ajattelee vain kaivatun kanssa panemista koko ajan. Jos hän joskus kysyy, että mitä kuuluu, mitä olet puuhastellut, niin mitäpä jos vain sanoisi, että eipä mitään sen kummempaa - sinun panemistasi olen lähinnä ajatellut.
Mulla tää sama. Mitä tosiaan kaivattu mahtais ajatella, jos sanois suoraan. Loppuisko yhteydenpito siihen. 😃😊
Vierailija kirjoitti:
Tunnen olevani ulkokehällä. Tiedän, että välität, mutta koska mitään todellista ei ole, olo on kuin Plutolla, joka kiertää Aurinkoa. Hyvää yötä.
Eläimellinen biologiani sotii sieluntavoitteideni kanssa.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On kova ikävä sinua. 🥺
Haluaisin jakaa elämäni kanssasi. 🥰 Olisitpa mun oma aviomies sitten. 😍 Ootko muistanut syödä tarpeeksi kalsiumia ettei tule enempää pipejä? 😊
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Kenellä pätkii yhteys?
Päivittäin täällä, joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi pelkään et unohdat mut nyt kun et näe niin usein, en oo edes mikään instabeibe joka laittelis someen kuvia
Jotkut miehet nykyään tykkää tosta
Vierailija kirjoitti:
Johtuu kiukkuilustasi.
On niin helppoo olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ahdista, minä vain näissä asioissa Hirmu ujo...
Olisiko antaa vinkkiä mitä sen rohkeamman kannattaisi tehdä että tapahtuisi edistystä? Ihan itseni puolesta kysyn, pelottaa että aika loppuu kesken eikä tilanne ehdi kehittyä yhtään. Haluaisin edes sen verran että ajan loputtua ja kanssakäymisen vaikeuduttua olisi pohjaa pidemmälle kehitykselle.
Maltilla eteenpäin. Kysy yksinkertaisia jokapäiväistä asiaa. Paras ehkä ottaa yhteyttä viestill jos numero löytyy (mulla ja kaivatulla ei ole). Fb tai joku muu jossa mahdollisesti ootte...
Kiitos. Maltilla haluaisinkin edetä mutta paniikki iskee kun aika vähenee.
Ensimmäinen tavoite on kuten jo toisessa viestissä totesin sen puhelinnumeron saaminen.
Minun pitäisi olla jo nukkumassa, joten hyvää yötä kaikille ja erityisesti kaivatulleni!
Vierailija kirjoitti:
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On kova ikävä sinua. 🥺
Haluaisin jakaa elämäni kanssasi. 🥰 Olisitpa mun oma aviomies sitten. 😍 Ootko muistanut syödä tarpeeksi kalsiumia ettei tule enempää pipejä? 😊
-M.K.K
Olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä pätkii yhteys?
Monenlaisetkin yhteydet pätkii. Huono päivä
Vierailija kirjoitti:
Tunnen olevani ulkokehällä. Tiedän, että välität, mutta koska mitään todellista ei ole, olo on kuin Plutolla, joka kiertää Aurinkoa. Hyvää yötä.
Sama fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hävinnyt mihinkään. Ollut puuhaa.
Monta vuottako vai?
Elä välitä. dr.ållista, hämmentää vain ja vartoo reaktioita. Sitä tämä netti on mainoksia ja tunnereaktioita. Netunwickrud.
En ole mikään trolli. Ajattelin, että jos kaivattu kokee noin, kun lomalaiset tarvii äitiä moneen.
Tää ois hyvä vastaus, suora ja mieleenpainuva.