Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29797)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa jo korjannut tämän, vaikka sillä lennokilla
Ymmärrätkö että tämä tappouhkaus lähti jo poliisille.
Mikä ihmeen tappouhkaus?
Lähden pimein lampuin yöhön sinua rakastaen ;(
Ei jumal- 🤦 et voi olla tosissasi.
Olit ihan super söpö siinä kun sua vähän jännitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ahdista, minä vain näissä asioissa Hirmu ujo...
Olisiko antaa vinkkiä mitä sen rohkeamman kannattaisi tehdä että tapahtuisi edistystä? Ihan itseni puolesta kysyn, pelottaa että aika loppuu kesken eikä tilanne ehdi kehittyä yhtään. Haluaisin edes sen verran että ajan loputtua ja kanssakäymisen vaikeuduttua olisi pohjaa pidemmälle kehitykselle.
Vastata puheluihin. Poistaa estämiset sosiaalisessa mediassa. En aio nolata sinua.
Noihin estämisiin ja vastamattomuuksiin on kyl yleensä ihan hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko antaa vinkkiä mitä sen rohkeamman kannattaisi tehdä että tapahtuisi edistystä? Ihan itseni puolesta kysyn, pelottaa että aika loppuu kesken eikä tilanne ehdi kehittyä yhtään. Haluaisin edes sen verran että ajan loputtua ja kanssakäymisen vaikeuduttua olisi pohjaa pidemmälle kehitykselle.
Maltilla eteenpäin. Kysy yksinkertaisia jokapäiväistä asiaa. Paras ehkä ottaa yhteyttä viestill jos numero löytyy (mulla ja kaivatulla ei ole). Fb tai joku muu jossa mahdollisesti ootte...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä hanimmalle
Mun aivot luki hanimammalle eli parasta alkaa nukkuu.
Toi hanimamma on kyllä jotenkin söpö ilmaus.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤨
En tunne yhteyttä enää. Se jokin on edelleen mutta himmenee, hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko yöpuhelu.
Sopii. Laita viesti niin soitan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastata puheluihin. Poistaa estämiset sosiaalisessa mediassa. En aio nolata sinua.
Tavoite ennen ajan loppumista olisi saada edes se puhelinnumero, mikä siis helpottaisi jatkoa että saisin lisää aikaa hänen kanssaan.
Pahoitteluni tilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vie mut aamuun uuteen..
Suorastaan muiluutaan sinut sinne. Auringon ensi säteisiin, kasteisiin niittyihin, unen utuisiin järvimaisemiin.
Tule!
Mun aivot luki hanimammalle eli parasta alkaa nukkuu.