Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30529)
Voi rakas nainen olisitpa minun rakas!
Vierailija kirjoitti:
Onko tukka kipee?
Back to bed.;(
Vierailija kirjoitti:
Saanko toivoa sun näkemistä??
Sitä minäkin toivon. Uskomatonta miten harvoin nähty viime aikoina. Ikävä.
Rakkaalle Marialle hyvää ja ihanaa huomenta ja sunnuntaita. Ikävä on todella kova. Nähtäispä jossain niin kokeilisin kepillä jäätä tai tekisin aloitteen. Mun suurin ihastus ja rakkaus. T. Koulukaverisi.
Vierailija kirjoitti:
Saanko toivoa sun näkemistä??
Hänen kanssaan pitkä aika edellisestä. Toivottavaa olisi toivomus joka toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähettää teeveiset tänne eikä missään nimissä kirjoittaa kaivatulle/kiinnostavalle ihmiselle suoraan. Olisihan se ihan hirveää, jos suoraan lähestyessä alkaisi muodostuakin jotain esim. Läheisyyttä.
En halua hänen kanssaan mitään tosielämässä, joten mielestäni lähestyminen olisi silloin vain julmaa. Eikö sinusta?
Olen korviani myöten ihastunut naiseen joka vihaa vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähettää teeveiset tänne eikä missään nimissä kirjoittaa kaivatulle/kiinnostavalle ihmiselle suoraan. Olisihan se ihan hirveää, jos suoraan lähestyessä alkaisi muodostuakin jotain esim. Läheisyyttä.
En halua hänen kanssaan mitään tosielämässä, joten mielestäni lähestyminen olisi silloin vain julmaa. Eikö sinusta?
Ei kannata kirjoittaa hänelle tunnisteellisesti täälläkään. Jos vahingossa lukeekin ja olettaa jotain muutakin. Eikö se olisi julmaa lainkaan sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Voi rakas nainen olisitpa minun rakas!
Olenhan jo melkein.
Eipä mitään uutta. Viihdyke.
Vieläköhän ajattelet, ettet ole välttelevästi kiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, ettei voi keskittyä mihinkään, kun ajattelee vain kaivatun kanssa panemista koko ajan. Jos hän joskus kysyy, että mitä kuuluu, mitä olet puuhastellut, niin mitäpä jos vain sanoisi, että eipä mitään sen kummempaa - sinun panemistasi olen lähinnä ajatellut.
Mulla tää sama. Mitä tosiaan kaivattu mahtais ajatella, jos sanois suoraan. Loppuisko yhteydenpito siihen. 😃😊
Minun kaivattuni on sanonut noin, ihan suoraan päin naamaa. :D Tukevassa humalassa tosin. En pahastunut tietenkään, huvituin. Eihän nyt kukaan tuollaisia mitenkään kuolemanvakavasti ota.
Vierailija kirjoitti:
🐾💛
🐕👩🏻🥰🧔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kirjoittaa hänelle tunnisteellisesti täälläkään. Jos vahingossa lukeekin ja olettaa jotain muutakin. Eikö se olisi julmaa lainkaan sinusta?
Miksi oletat, että kirjoittaisin mitenkään tunnisteellisesti, vaikka haluaisin naimisiin hänen kanssaan? Ei tulisi mieleenkään kirjoitella edes kavereista tunnisteellisesti netissä.
Vain typerys miettii tuollaista ja tulee tähän vielä olettamaan niitä tyhmyyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän ajattelet, ettet ole välttelevästi kiintynyt.
En oikeastaan muuta ajattelekaan, tämä on aina vaan mielessä.
Tekee mieli