Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (28962)
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua vuodesta toiseen, koska olet valmis etenemään.
Ei riipu minusta. Oisin sun heti, kun vain tahdot niin. 🧡
Sä oot viimeaikoina ollu aika väsyny, toiv. Saat levättyä nyt. Oot kyllä tosi söpö väsyneenäkin. Vielä 4 päivää kunnes tavataan...
Vierailija kirjoitti:
Olen estottomalla päällä.
Sitten vaan laitat viestiä irl
Vierailija kirjoitti:
Paperilla olen naimisissa, mutta tiesit kyllä todellisuuden. Et ehkä luottanut sanaani.
En ymmärrä vieläkään.
Autosikin vaikutti olevan naimisissa...
Ottaisitkohan viereesi, n>m
Vierailija kirjoitti:
Olen estottomalla päällä.
Lait viesti WA:ssa
Vierailija kirjoitti:
Supateltavaa olisi
Ei se mun supatteluviestini edelleenkään ollut sulle. Ihan turhaan toistelet tätä täällä.
Olis vaan pitäny panna sua sillon kun vielä oltiin yhteyksissä eikä ajatella järjellä. Nyt oon menettäny ne kaikki jutut jotka pelkäsin menettäväni, mutta en myöskään tiedä miltä näytät alasti.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten laittanutkaan pyyntöä. Itse en viitsi, kun lopetit seuraamisen ensin. Tosin eipä sulla ollut yhtään omaa julkaisua etkä vastannut viestiinikään.
?😮
Eipä mulla ole oikein muuta elämässä kuin ylämäki. Ehkä se johtaa sopivan jyrkänteen kohdalle. Hyvää yötä.
Jumalallinen interventio (lat. interventio, väliintulo) tarkoittaa yliluonnollisen voiman, kuten Jumalan, suoraa ja odottamatonta puuttumista arkielämän tai historian kulkuun. Se toimii usein pelastavana tai tilanteen täysin muuttavana tekijänä silloin, kun kaikki inhimilliset keinot ovat osoittautuneet riittämättömiksi.
Googlen hakutulos hakusanoille jumalallinen interventio.
Mietin mitä sulle kuuluu. Olet varmasti onnellinen. Unohtanut minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö tuosta häiriköstä jo sen rikosilmoituksen E nainen? Et voi enää sallia tuollaista päivääkään. Heräätkö jo?
Teen E-häiriköstä ilmoituksen poliisille.
Ei minulta. E 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supateltavaa olisi
Ei se mun supatteluviestini edelleenkään ollut sulle. Ihan turhaan toistelet tätä täällä.
Ei sulle 👋
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne
Olen jo pötköttelemässä. En jaksa vaikka ei olisi edes pitkästi matkaa :) Aamusta aikasin ylös.
Rakastan sua. Anteeksi, oon ollut vähän poissaoleva, on silti ihan älyttömän tärkeää, että oot siinä. Kysy jos joku asia mietityttää. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Joko viimeistään juhannuksena kuulen susta? Oon nimittäin yksin juhannuksena joten olis hyvää aikaa nähdä
Kyllä ne suunnitelmat pitäisi sopia jo jussia ennen. Muuten ei tuu juhannussimaa.
Sitä toivoisin, en vaan ole saanut sinulta sitä pientä vinkkiä.