Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (28316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaustyyppi a: rakastuminen on niin vahvaa, että se laittaa kaksi ihmistä sovittamaan hyvinkin erilaiset elämät yhteen.
Rakkaustyyppi b: elämäntavat, unelmat mätsää niin täydellisesti, että rakastuminen "mahdollistuu".
Sitten kaikkea tältä väliltä.
Eli jos toinen haluaa ison perheen ja toinen ei missään nimessä halua kakaroita, niin ne hankitaan vai ei hankita? Molemmat skenaariot tuottavat onnettoman lopun.
Ei kaikki elämäntilanteet nyt vain ole soviteltavissa, vaikka miten rakkaushormonipärinöissänne niin luulettekin. Kaikki ihmiset ei sovi yhteen.
Tosi lapsillisia juttuja täällä.
Jompikumpi joustaa tai suhdetta ei synny. Yleensä ihminen ei luovu lapsihaaveistaan, joten toinen suostuu muutamaan mukulaan tai toinen etsii eri kumppanin. Onpa sitten niitäkin, jotka on valmiita jättämään lapsihaaveet kumppanin takia.
Kyllä. Joko onneton loppu jommallekummalle tai etsitään eri kumppani. Sitähän mä just sanoin, että tosi lapsellinen toi aloitus.
Minusta on tosi lapsellista rakastaa henkilöön joka haluaa elämältä ihan eri asioita. Ulkonäköönkö te rakastutte?
Lapsellista luulla, ettei henkilöllä ole mitään muita ominaisuuksia kuin se, haluaako perheen vai ei. Sulle luulis olevan helppoa parin löytäminen, joten mitä teet ketjussa?
En puhu pelkästään perheestä vaan ihan ylipäänsä siitä että rakastuisi ihmiseen joka ei mitenkään natsaa
No mitä ihmettä sä sellaista kyselet, eihän tässä ollut kyse kuin yhdestä isosta elämänvalinnasta? Lue ennen vastaamista.
🤦
Kaipaan iloista ilmettä ja punaisia poskia
Kaipaan sinua rakkaani. Taas tänään elämä tuntuu tyhjältä ilman sinua. Pakkopullaa. Olisitpa minun elämääni sulostuttamassa, niin tämäkin päivä tuntuisi kivalta, voitaisiin puuhailla yhdessä kaikenlaista. Kaipaan erityisesti lohdutustasi. 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Ratto ja 🍆
Voin olla tänään sapiosensisuhteessa😉
Kaipaan punaisena helottavaa, turvonnutta, kosteudesta kiiltelevää piirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opetellut myös pitämään rajoistani kiinni ja määrittämään minkälaista kohtelua otan vastaan.
Hyvä niin. Toivottavasti mietit myös sitä, miten kohtelet toisia ja millaista kohtelua ne toiset ehkä toivoisivat.
Jännä miten asiallinen kommenttisi saa alapeukkuja. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HMP <3
Kuka on HMP?
Yks ihanuus.
Menis paremmin perille, ku laittais viestiä hänel.
Sä oot ylisöpö siinä kuvassa , jossa sulla ratsastuskypärä päässä 😍😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille paras paikka on olla lieden äärellä.
Entäs se loppuaika kun ruoka on tehty?😌
Virkkaus ei olisi ollenkaan paha asia. Ei nainen pysyisi toimettomana ja alkaisi miettiä turhia.
Juu ei. Ajattelu on ainoa asia mikä mua kiinnostaa. Siitä on mm. se hyöty, ettei tule typerien tai itsekkäiden miesten huijaamaksi.
Ajatteleva nainen on vallanhaluisen miehen pahin painajainen. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiössä ajatellen eli tarvitsematta huomioida mitään muuta, tekisin hänen kanssaan ja hänelle mielelläni kaikenlaista hyvältä tuntuvaa. Oikeastikin olisi takuulla hauska touhuilla, mutta muiden asioiden vuoksi lopputulos olisi vahvasti miinuksella, joten touhuamatta jää muuten kuin mielikuvistuksessa.
Tämä!!! 100%
Miks ette vaan repäise kun mieli tekee kuitenkin?
En halua sotkea hänen elämäänsä tai loukata meille molemmille tärkeitä ihmisiä hetken huuman takia. Se olisi pelkästään tyhmää ja itsekästä.
Aloittajana ajattelen samoin. Pienen hetken hinta olisi aivan liian kallis maksettavaksi, joten kokonaisuus huomioiden en halua.
Miksi se olisi vain pieni hetki jonka kaivattunne kanssa olisitte eikä loppuelämä tai muuten pidempi suhde?
Jos vaikka tietää sisimmässään, ettei edellytyksiä loppuelämän suhteeseen ole. Siitä huolimatta voi mennä toisesta ihan sekaisin, ihastua, rakastua... Sellaisillakin kohtaamisilla saattaa olla elämää mullistava, myönteinen vaikutus.
Yleisellä tasolla ja kaverin puolesta kirjoittelen... 😉
Sellainen kokemus suistaa elämän pois raiteiltaan. Haluan jo pois täältä, minua on kiusattu jo tarpeeksi tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle oivallinen asu näin kesäaikaan on kevyt mekko, jossa on kukan kuvia.
Ja mikä vain muukin asu, joka miellyttää häntä itseään ja täyttää fiksun vaatetuksen tunnusmerkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me rakastuisimme kovemmin kuin ketkään ikinä tässä maailmassa, jos saisimme pari tuntia häiriötöntä aikaa kahden kesken ja mielet olisivat avoimet. Lupaan sen.
-A
Varmaan kannattaisi sitten järjestää sitä häiriötöntä aikaa.
En tiedä siitä. Haluaisin tosi paljon, sekä tavata, että lähteä seikkailulle hänen kanssaan, ehkä määrittää loppuelämän uusiksi.
Mutta pelkkä oma haluni ei tietenkään riitä järjestämään yhtään mitään. Toisenkin pitäisi haluta edes jotain.
Ja jos ei halua, niin ei luultavasti kannata, koska siitä voi koitua vain vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Buddha oli oikeassa.
Missä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se E-trolli/Emilia ei oikeasti ole minä. -yks muu
Ihan sama. En ole enää Emiliaa kaivannut. Vaihtui lennosta toiseen, äärimmäisen älykkääseen ja kauniiseen naiseen. <3
Mä en ole 'Emilia.'
Luuleeko joku yhä niin?
Mutta ihanaa kuumaa huumaa
rakkauteen sinulle ja hänelle.
Onnea suhteeseenne.
En koe imarteluna tuntemattomien
ihmisten yksipuolista ihastumista
mielikuvitusolentoon, johon
projisoidaan illuusiohaaveita.
Sehän minä heille vain olen. OgE
Oge on toisinpäin ego. Sitä sinä varmaan olet, päsmäröimässä koko ajan. Egosi on niin suuri ettet voi olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille paras paikka on olla lieden äärellä.
Entäs se loppuaika kun ruoka on tehty?😌
Voi aloittaa siivoamaan lähiympäristöä.
Kyllä. Voi lakaista pomottajamiehen pois elämästään.
Ratto ja 🍆