Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (28316)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ihastuu Eevaan? Itse ainakin valitsen Aatamin.
Eevalle terkkuja ja kivaa lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivatullasi päällä mustaa vai valkoista pitsiä?
En tiedä, kerrohan kaivattu onko ja mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiössä ajatellen eli tarvitsematta huomioida mitään muuta, tekisin hänen kanssaan ja hänelle mielelläni kaikenlaista hyvältä tuntuvaa. Oikeastikin olisi takuulla hauska touhuilla, mutta muiden asioiden vuoksi lopputulos olisi vahvasti miinuksella, joten touhuamatta jää muuten kuin mielikuvistuksessa.
Tämä!!! 100%
Miks ette vaan repäise kun mieli tekee kuitenkin?
En halua sotkea hänen elämäänsä tai loukata meille molemmille tärkeitä ihmisiä hetken huuman takia. Se olisi pelkästään tyhmää ja itsekästä.
Aloittajana ajattelen samoin. Pienen hetken hinta olisi aivan liian kallis maksettavaksi, joten kokonaisuus huomioiden en halua.
Miksi se olisi vain pieni hetki jonka kaivattunne kanssa olisitte eikä loppuelämä tai muuten pidempi suhde?
Emme sopisi suhteeseen, meillä on aivan erilaiset ajatukset elämästä ja tulevaisuudesta ja elämäntyyleistä jne. Ihan siis perustavissa asioissa olemme aivan erilaiset ja haluamme aivan erilaista elämää. Lisäksi olemme aivan erilaiset eikä meillä pidemmän päälle varmasti edes riittäisi juteltavaakaan.
Yrittäkää nyt ymmärtää, ettei pelkkä huuma ja seksuaalinen halu riitä siihen, että alkaisi oikeasti suhteeseen jonkun kanssa. Elämäntyylien täytyy mätsätä.
Hän saa kaiken haluamansa nykyisensä kanssa, joten enhän nyt tietenkään mene mitään rikkomaan vain siksi, että haluaisin panna häntä pari kertaa.Ok. Itse en koe huumaa tai seksuaalista halua epäsopivaa ihmistä kohtaan. Osa sitä huumaa ja halua on juuri se että ihminen on sopiva.
Newsflash: sinä et ole minä. En tee mitään sillä tiedolla, mitä sinä tekisit tai et tekisi.
No onneksi en! En todellakaan jaksaisi ihastua täysin itselleni epäsopiviin ihmisiin.
Pointti: nämä sun kommentit on täysin turhia. En tee mitään sillä tiedolla, mikä on sun mielipide tästä.
Ajatteletko olevasi jokin odotettukin kommentaattori täällä? 😅
En minä tuota käsitä. Ei minulla ole aavistustakaan siitä, että omat kokemukseni ja minun perspektiivini maailmaan ei ole kaikkien jakama, joten siitä poikkeamiset ovat korjaamisen tarpeessa olevia virheitä. Siksi koen tärkeäksi jakaa näkemykseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiössä ajatellen eli tarvitsematta huomioida mitään muuta, tekisin hänen kanssaan ja hänelle mielelläni kaikenlaista hyvältä tuntuvaa. Oikeastikin olisi takuulla hauska touhuilla, mutta muiden asioiden vuoksi lopputulos olisi vahvasti miinuksella, joten touhuamatta jää muuten kuin mielikuvistuksessa.
Tämä!!! 100%
En halua sotkea hänen elämäänsä tai loukata meille molemmille tärkeitä ihmisiä hetken huuman takia. Se olisi pelkästään tyhmää ja itsekästä.
Aloittajana ajattelen samoin. Pienen hetken hinta olisi aivan liian kallis maksettavaksi, joten kokonaisuus huomioiden en halua.
Miksi se olisi vain pieni hetki jonka kaivattunne kanssa olisitte eikä loppuelämä tai muuten pidempi suhde?
Emme sopisi suhteeseen, meillä on aivan erilaiset ajatukset elämästä ja tulevaisuudesta ja elämäntyyleistä jne. Ihan siis perustavissa asioissa olemme aivan erilaiset ja haluamme aivan erilaista elämää. Lisäksi olemme aivan erilaiset eikä meillä pidemmän päälle varmasti edes riittäisi juteltavaakaan.
Yrittäkää nyt ymmärtää, ettei pelkkä huuma ja seksuaalinen halu riitä siihen, että alkaisi oikeasti suhteeseen jonkun kanssa. Elämäntyylien täytyy mätsätä.
Hän saa kaiken haluamansa nykyisensä kanssa, joten enhän nyt tietenkään mene mitään rikkomaan vain siksi, että haluaisin panna häntä pari kertaa.Miten jaksat kaivata täällä ihmistä josta et haluaisi muuta kuin pari panoa?
Eri, mutta onko sinulla tuon suhteen jokin ongelma? Minä olen ihastunut itselleni epäsopivaan, eikä siinä ole jaksamisesta kyse.
Täällä kai pyörii pääasiallisesti hyvin mustavalkoista väkeä, joilla on suppean päänsä sisällä aina vain yksi suunta. Kuitenkin jos vilkaisette ympärillenne, ihastumisten perässä huumaantuneena tehdään usein huonojakin ratkaisuja, eikä kaikkien olisi todellakaan kannattanut. Lisäksi arvoa löytyy elämään monista muistakin asioista, joita laajemmin hahmottava kykenee ottamaan huomioon.
Minusta taas tuntuu, että täällä pyörii väkeä joka ei elä niin kuin itse tahtoisi vaan miettii liikaa mitä muut ajattelevat.
Sinusta varmasti tuntuu, mutta pidä mielessä mahdollisuus, että se on vain sinun tunne.
Ihan kuten omatkin mutuilusi siitä millaista väkeä täällä pyörii.
Minä yritän tässä siivota teidän planeettaanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaustyyppi a: rakastuminen on niin vahvaa, että se laittaa kaksi ihmistä sovittamaan hyvinkin erilaiset elämät yhteen.
Rakkaustyyppi b: elämäntavat, unelmat mätsää niin täydellisesti, että rakastuminen "mahdollistuu".
Sitten kaikkea tältä väliltä.
Eli jos toinen haluaa ison perheen ja toinen ei missään nimessä halua kakaroita, niin ne hankitaan vai ei hankita? Molemmat skenaariot tuottavat onnettoman lopun.
Ei kaikki elämäntilanteet nyt vain ole soviteltavissa, vaikka miten rakkaushormonipärinöissänne niin luulettekin. Kaikki ihmiset ei sovi yhteen.
Tosi lapsillisia juttuja täällä.
Jompikumpi joustaa tai suhdetta ei synny. Yleensä ihminen ei luovu lapsihaaveistaan, joten toinen suostuu muutamaan mukulaan tai toinen etsii eri kumppanin. Onpa sitten niitäkin, jotka on valmiita jättämään lapsihaaveet kumppanin takia.
Kyllä. Joko onneton loppu jommallekummalle tai etsitään eri kumppani. Sitähän mä just sanoin, että tosi lapsellinen toi aloitus.
Minusta on tosi lapsellista rakastaa henkilöön joka haluaa elämältä ihan eri asioita. Ulkonäköönkö te rakastutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!! 100%
Hän saa kaiken haluamansa nykyisensä kanssa, joten enhän nyt tietenkään mene mitään rikkomaan vain siksi, että haluaisin panna häntä pari kertaa.Miten jaksat kaivata täällä ihmistä josta et haluaisi muuta kuin pari panoa?
Eri, mutta onko sinulla tuon suhteen jokin ongelma? Minä olen ihastunut itselleni epäsopivaan, eikä siinä ole jaksamisesta kyse.
Täällä kai pyörii pääasiallisesti hyvin mustavalkoista väkeä, joilla on suppean päänsä sisällä aina vain yksi suunta. Kuitenkin jos vilkaisette ympärillenne, ihastumisten perässä huumaantuneena tehdään usein huonojakin ratkaisuja, eikä kaikkien olisi todellakaan kannattanut. Lisäksi arvoa löytyy elämään monista muistakin asioista, joita laajemmin hahmottava kykenee ottamaan huomioon.
Minusta taas tuntuu, että täällä pyörii väkeä joka ei elä niin kuin itse tahtoisi vaan miettii liikaa mitä muut ajattelevat.
Sinusta varmasti tuntuu, mutta pidä mielessä mahdollisuus, että se on vain sinun tunne.
Kerrotte siitä kaiken aikaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa oli mustaa
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin koira ei koskaan voi ymmärtää, kuinka lamppuun saadaan valo, peruspalstalainen ei kykene ymmärtämään henkisesti kyvykkäämpiä. Toiset elää kelluen, pohtimatta mistä omat halut ja tunteet syntyy ja kykenemättä vaikuttamaan itseensä, jolloin on mahdotonta käsittää ihmisiä, jotka taas pystyvät tunnistamaan kyseisten asioiden taustat ja vaikuttamaan itseensä niissäkin, sekä hahmottamaan laajemmin muitakin asioita.
Olettavasti sinä olet mielestäsi niitä henkisesti kyväkkäämpiä 😅
Itse en tässä likasaavissa viettäisi hetkeäkään jos kaipaisin joktakin vain paria panoa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Musta, kapea, tyköistuva kotelomekko
esimerkiksi toimisi minulle.
Mutta nuo hörhellykset, puhvit, muhvit
middle_age_naistenmekot skippaan.
Vyötäröni on alle 60 cm. Miksi ampiaisuumani menisin
peittämään tunikalla tai säkkimekolla?
Oloni olisi kuin xxl-perunasäkissä.
Pidän räätälöidystä, ryhdikkäästä kuosista.
E
Miksi häiriköit kaipausketjussa päivittäin?
No niin lapset, nahistelkaa.
Me rakastuisimme kovemmin kuin ketkään ikinä tässä maailmassa, jos saisimme pari tuntia häiriötöntä aikaa kahden kesken ja mielet olisivat avoimet. Lupaan sen.
-A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!! 100%
No sehän kyllä perustuu ihan empiirisiin havaintoihin siitä, millaista kukkua te kirjoittelette täällä.. eri
Nti. 25 vaikka hätiköin ja tein väärän valinnan, niin olisin valmis vetämään kanssasi sen Elan ja Jennin dueton. Sinä et sitä Enää halua, joten on tullut aika jättää viimeiset hyvästit. -Otus
Vierailija kirjoitti:
Me rakastuisimme kovemmin kuin ketkään ikinä tässä maailmassa, jos saisimme pari tuntia häiriötöntä aikaa kahden kesken ja mielet olisivat avoimet. Lupaan sen.
-A
Varmaan kannattaisi sitten järjestää sitä häiriötöntä aikaa.
Vessassa leijaileva
mieletön kakanhaju
ei minulta. E
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !