Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (27540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et lopulta tiedä minusta paljoakaan, vaikka paljastin kaiken. Enkä minä sinusta.
Piilottelit siellä vedessä.
Piilottelin lihaa ja vettäkin tarvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset iltavuoroon, olet ihana tyyppi 💖
vtu tää on ihan perseestä
Ei ollut sulle, hän kommunikoi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et lopulta tiedä minusta paljoakaan, vaikka paljastin kaiken. Enkä minä sinusta.
Piilottelit siellä vedessä.
Piilottelin lihaa ja vettäkin tarvittiin.
Olit mun kulta kala.
Ihan sopiva olet aina ollut.
Pääsisinpä sun syliin. Tuli jotenkin haikea ja hiukan surullinen olo. Ois ihana kuunnella sun sydämensykettä ja tuntea sun käsivarret mun ympärillä. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Ihan sopiva olet aina ollut.
Niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sua! Mies kaipaan sua. Oon kaivanut kaikki nää vuodet
Jos oot juuri se tietty mies, niin olisko aika jo vähän edetä, vaikka käsipäivät nyt aluksi.
Niinpä. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset iltavuoroon, olet ihana tyyppi 💖
vtu tää on ihan perseestä
Mikä mättää?
Ei ainakaan minä juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä sun syliin. Tuli jotenkin haikea ja hiukan surullinen olo. Ois ihana kuunnella sun sydämensykettä ja tuntea sun käsivarret mun ympärillä. 🧡
Onko sun etunimen viimeinen kirjain sama kuin mun paikkakunnan eka?
Mitähän sulle mahtaa kuulua pohdin päivittäin. Silti en uskalla laittaa viestiä. Toivottavasti et luule, etten välitä tai ajattele sinua. Olen vaan niin samperin ujo varsinkin, kun oon kiinnostunut. Ja ainusta oon ihan sekaisin. Huokaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkään pitkistä miehistä. Mut mun mielestä pitkä tarkoittaa yli 180 cm
Mä taas pidän tota keskipituisena. Lähes kaikki miehet on ton mittaisia. 185 alkaen on pitkä. Yli 190 on hyvä pituus.
Kaivattu on pitkä mies, nam.
Niin, ja sä olet täällä kaipaamassa...
Olisi pitänyt vielä lisätä siihen viestiin " ps. Tykkään susta!"
Eräs sopivasti pehmeä nainen on luonnollisella tavalla hyvin kaunis. En tunne, mutta olemuksessa on sellaista rauhallista karismaa, mikä yhdistettynä muuhun olemukseen tekee hänestä erittäin puoleensavetävän, vaikka hän minua selvästi vanhempi. Ihastelen huomaamattomasti nähdessä. Ei se seksikkyys vaadi urheilijarasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle mahtaa kuulua pohdin päivittäin. Silti en uskalla laittaa viestiä. Toivottavasti et luule, etten välitä tai ajattele sinua. Olen vaan niin samperin ujo varsinkin, kun oon kiinnostunut. Ja ainusta oon ihan sekaisin. Huokaus!
Eikä olla edes tavattu.
Taidan katsella tuon irl yhteys kortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun etunimen viimeinen kirjain sama kuin mun paikkakunnan eka?
On tai siis sivusta.
Oon vähän liian raivokas sulle. Ehkä.
ei ki