Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (27540)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Siipinen puuhaa?
Töitä. Mut älä kerro pomolle mitä oon tehny koko aamun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyvä pesuaine hellan puhdistukseen?
Millainen Hella kyseessä?
Möhömahainen varmaan, tirsk
Olen onnistunut vähentämään täällä käymistä (rutistan itseäni). Ajattelen silti häntä päivittäin ja toivon yhä että nähtäisiin.Vaikka tiedänkin, että kaikki nämä toiveet ovat turhia. Kai.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnistunut vähentämään täällä käymistä (rutistan itseäni). Ajattelen silti häntä päivittäin ja toivon yhä että nähtäisiin.Vaikka tiedänkin, että kaikki nämä toiveet ovat turhia. Kai.
Kai, mulle sopii tänään.
Aamu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai, mulle sopii tänään.
Aamu
Nyt on jo päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Jep, just heräsin. Meni taas aamuyön tunneille. Yöllä oli todella valoisaa.
Kerro lisää.
En kerro. Ajelin yölinjallain 😂
Vierailija kirjoitti:
Viisainta olisi luopua haaveesta. Se ei olisi järkevintä, mutta viisainta olisi. Haavetta on siinä mielessä järkevää pitää yllä, että se tuo toivoa rakkauden mahdollisuudesta. En tiedä, onko kyse intuitiosta vai mistä, mutta mieleeni on näiden vaitiolon vuosien aikana tullut ajatus, että en usko sinun koskaan lopulta haluavan/uskaltavan/pystyvän, kun siitä ei ole mitään merkkejä. Ei ole mitään todellista syytä toivoa etkä sellaisia myöskään anna. Siinä mielessä on haitallista takertua haaveisiin, joille ei näytä olevan tulossa toteumaa. Ennemmin tai myöhemmin kaikki romahtaa ja mitä pitempään tässä kuluu, sen vaikeampaa siitä tulee.
Minähän uskallan ja pystyn ihan mihin vaan. Parisuhdetyyppisiä asioita nyt vaan ei yksin ja väkisin saa hammasta purren ja harmaaseen kiveen puuta perse edellä tunkienkaan etenemään, joten sikäli koen turhaksi edes yrittää. Useamman kerran olen yrittänyt jonkin keskustelun aloittaa ja sinä olet sen lopettanut, mikä kertoo riittävästi.
Päivä käynnissä ja sun mehukkaat pakarat mielessä. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen yritellyt, silti käväisen täälläkin. Toiveena, että näkisin hänet silloin, kun se on mahdollista. Joskus vielä kohdataan, vaikka esteitäkin on. En ole vielä heittänyt hohtimia kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Päivä käynnissä ja sun mehukkaat pakarat mielessä. Miehelle.
Oliko tuossa kirjoitus vihre? Luen sen, että päiväkännissä, mikä selittäisi muun viestin.
Oot ihanan woke mies. Virkistävää kaikkien vanhojen patujen keskellä 🤎 Ihanaa tavata älykäs ja miehekkään komea mies.
Taidan siirtyä päikkäreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisainta olisi luopua haaveesta. Se ei olisi järkevintä, mutta viisainta olisi. Haavetta on siinä mielessä järkevää pitää yllä, että se tuo toivoa rakkauden mahdollisuudesta. En tiedä, onko kyse intuitiosta vai mistä, mutta mieleeni on näiden vaitiolon vuosien aikana tullut ajatus, että en usko sinun koskaan lopulta haluavan/uskaltavan/pystyvän, kun siitä ei ole mitään merkkejä. Ei ole mitään todellista syytä toivoa etkä sellaisia myöskään anna. Siinä mielessä on haitallista takertua haaveisiin, joille ei näytä olevan tulossa toteumaa. Ennemmin tai myöhemmin kaikki romahtaa ja mitä pitempään tässä kuluu, sen vaikeampaa siitä tulee.
Minähän uskallan ja pystyn ihan mihin vaan. Parisuhdetyyppisiä asioita nyt vaan ei yksin ja väkisin saa hammasta purren ja harmaaseen kiveen puuta perse edellä tunkienkaan etenemään, joten sikäli koen turhaksi edes yrittää. Useamman kerran olen yrittänyt jonkin keskustelun aloittaa ja sinä olet sen lopettanut, mikä kertoo riittävästi.
Hän ei ole yrittänyt aloittaa keskustelua kanssani, pinvastoin minä olen yrittänyt.
Missä olet yrittänyt aloittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkeneeko Turkkuses ?
On muna kurkkuses. Tarkenee.
Sitä vaa että jos jätä vaimos ni oon ekana jonossa. majjalle. 😭😂
Kerro lisää.