Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (26824)
Huomenna jumpalle, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa että muutama kuukausi sitten sekosin täysin ja laittelin tänne kaikenlaisia dramaattisia tunnustuksia joissa vihjeet olivat jo melko tunnistettavia sinulle. Häpeän yhä.
Mut annetaan se meille anteeks
Anna mulle vahva tunniste niin teen jotain oikeaa. Keksit kyllä jotain jonka vain minä tunnistan. Jos tunnistan, olen itsekin täällä ja voimme nolostua yhdessä. Jos en ole täällä, tunniste vain hautautuu bittimereen eikä kukaan saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Saisinkos yksityisopetusta? 😏🤓
Ei toistaiseksi. E
Vierailija kirjoitti:
Huomenna jumpalle, eikö niin?
Rahalliset keskustelut estää
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle vahva tunniste niin teen jotain oikeaa. Keksit kyllä jotain jonka vain minä tunnistan. Jos tunnistan, olen itsekin täällä ja voimme nolostua yhdessä. Jos en ole täällä, tunniste vain hautautuu bittimereen eikä kukaan saa tietää.
Tuu wa paikalle nyt
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti täytyisi arvostaa enemmän henkimaailmaa ja elämää muutenkin. Ihmiset ovat nykyisin varsin kiittämättömiä.
Totta, mutta varokaat pimeitä henkivaltoja ja ajattaroja, niiden kanssa ei pidä leikittelemän.
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa että muutama kuukausi sitten sekosin täysin ja laittelin tänne kaikenlaisia dramaattisia tunnustuksia joissa vihjeet olivat jo melko tunnistettavia sinulle. Häpeän yhä.
Mä kirjoitin kerran sellaisen viestin mistä hän varmasti tunnisti jos luki. Sitten seuraavalla kerralla kun näin hänet hän katsoi jotenkin sillä silmällä niin kuin olisi lukenut sen... Vähän kyllä hävettää, koska olin aivan varma että hän ei kävisi täällä ja siksi uskalsin kirjoittaa sen.
Kaunis valo ulkona, oisitpa nainen kanssain tuota kattomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-miehelle
Olen nainen.
Ja ilmeisesti lisäksi aika tyhmä nainen? Tuohan ei millään muotoa ollut sulle. Mitä teet ketjussa? Sivusta
Et ollut sivusta, olet se joka videon laittoi ja sössöttää ässää vuodesta toiseen.
No et kyllä ollut, se olin minä. T. Ap
Oot takuulla kuullut vähän muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Sanotteko nyt energian vaikutuksen tuntemista telekineesiksi?
Ei. Tässä on kyse jostain aivan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti täytyisi arvostaa enemmän henkimaailmaa ja elämää muutenkin. Ihmiset ovat nykyisin varsin kiittämättömiä.
Totta, mutta varokaat pimeitä henkivaltoja ja ajattaroja, niiden kanssa ei pidä leikittelemän.
Tulisit edes vähän leikkiin, mieles tekee kuitenkin.
En ollut täällä muutamaan tuntiin. Eräs e
Olikohan kiinnostukseni täysin yksipuolista....
Vierailija kirjoitti:
Oot takuulla kuullut vähän muutakin.
Oon joo senkin lörpöttelijä. Kaikkea ei kannata kertoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin kerran sellaisen viestin mistä hän varmasti tunnisti jos luki. Sitten seuraavalla kerralla kun näin hänet hän katsoi jotenkin sillä silmällä niin kuin olisi lukenut sen... Vähän kyllä hävettää, koska olin aivan varma että hän ei kävisi täällä ja siksi uskalsin kirjoittaa sen.
Ja lisään vielä että en tietenkään mitään pahaa kirjoittanut. Ja jos hän sen viestin luki ja ymmärsi niin sitten ainakaan en ole kuvitellut kaikkea ;)
Mä en oo koskaan moisia. x