Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (26708)
Mä en ole annelipànoista puhunut
mitään, nämäkin pidän yksityisenä. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi nuolla kenenkään peppureikää, toivottavasti kaipaamallakaan ei ole sellaisia haluja. Peppuseksiä voisin kokeilla, mut ei sekään mua erityisemmin kiinnosta.
Ei kannatakaan ellet halua vaipoissa elää ja syödä pilttiä keski-ikäisenä. Ei siitä enää puutu kuin että "lentokone tulee pörpörpör suukki auki". Mamma vaihtaa vaipat ennen kun alkaa naapurin sedän kanssa harrastamaan seksiä.
Mut jos se mies haluaa peppuseksiä niin voihan sitä sträppärillä painattaa menemään? Miksi oletat että nainen olisi ottavana osapuolena!
Eiks tossa ollukin mies se jolta mamma vaihtaa vaipat?
Perus dramaattinen nettiskenaario kyllä, että kun joku on valmis kokeilemaan peppuseksiä niin heti ollaan vaipoissa :D
Älä :D oon kokeillu peppuseksiä useammankin kerran joskus parikymppisenä, eikä ole kyllä niin mitään pidätysongelmia tai piltinsyömisiä näin keski-ikäisenä. Tylsää se on, ei tunnu ekan työnnön jälkeen yhtään miltään.
EriMikäli olet nainen niin ei kai sen miltään pidäkään tuntua. Miehillä taas se hivelee mukavasti eturauhasta kun saa parrua peppuun.
Tiedän kyllä, miksi oletit että tarvitsee kertoa? Miehiä vartenhan koko juttu onkin, molemminpuolisesti, ei naiset siitä useinkaan mitään saa. Siksihän mä lakkasinkin antamasta sitä, kun en itse kostunut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyin ettet halua enää nähdä mua ja että innostuin turhaan.
Haluan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä,koska tuut
Tulisin, kun vaan uskaltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tutustua telekineesiin.
Haluatko vaikuttaa asioihin ajatuksen voimalla? Kokeilemaan vain.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä,koska tuut
💌 Missä? 🧐🤨😃 📧
Vierailija kirjoitti:
Verokarhu on tarkkana👍
Sehän on vain hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on salasuhde siloposkisen pörröpään kanssa.
Pörröposkisella silopäälläkin on salasuhteita varattujen naisten kanssa.
Specsaversiltä hankin lasit.
Eihän siitä ole kauaakaan, kun meni Tesla oikosulkuun. Mikä niitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi nuolla kenenkään peppureikää, toivottavasti kaipaamallakaan ei ole sellaisia haluja. Peppuseksiä voisin kokeilla, mut ei sekään mua erityisemmin kiinnosta.
Ei kannatakaan ellet halua vaipoissa elää ja syödä pilttiä keski-ikäisenä. Ei siitä enää puutu kuin että "lentokone tulee pörpörpör suukki auki". Mamma vaihtaa vaipat ennen kun alkaa naapurin sedän kanssa harrastamaan seksiä.
Mut jos se mies haluaa peppuseksiä niin voihan sitä sträppärillä painattaa menemään? Miksi oletat että nainen olisi ottavana osapuolena!
Eiks tossa ollukin mies se jolta mamma vaihtaa vaipat?
Perus dramaattinen nettiskenaario kyllä, että kun joku on valmis kokeilemaan peppuseksiä niin heti ollaan vaipoissa :D
Älä :D oon kokeillu peppuseksiä useammankin kerran joskus parikymppisenä, eikä ole kyllä niin mitään pidätysongelmia tai piltinsyömisiä näin keski-ikäisenä. Tylsää se on, ei tunnu ekan työnnön jälkeen yhtään miltään.
EriMikäli olet nainen niin ei kai sen miltään pidäkään tuntua. Miehillä taas se hivelee mukavasti eturauhasta kun saa parrua peppuun.
Tiedän kyllä, miksi oletit että tarvitsee kertoa? Miehiä vartenhan koko juttu onkin, molemminpuolisesti, ei naiset siitä useinkaan mitään saa. Siksihän mä lakkasinkin antamasta sitä, kun en itse kostunut yhtään mitään.
Itse näyttäisin ovea samantien miehelle joka alkaisi vonkua annelia. Toki miestä voin tuikata jos hän siitä nauttii. Oma reikä on exit only.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole annelipànoista puhunut
mitään, nämäkin pidän yksityisenä. E
Hyvä.. -Anneli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tutustua telekineesiin.
Haluatko vaikuttaa asioihin ajatuksen voimalla? Kokeilemaan vain.
Pelottavaa, mutta mulle käynyt monta kertaa näin vuosikymmenten aikana. Jopa kaivattuunkin liittyen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyin ettet halua enää nähdä mua ja että innostuin turhaan.
Todella "innostuneelta" vaikutitkin
Mä niin paljon rrrrrrrrrakastan sua tatskattu nallukka!!!! Voitko tulla imemään mun varpaita!!????
Vierailija kirjoitti:
Nään sateenkaaren.
Aarretta et vaan näemmä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin paljon rrrrrrrrrakastan sua tatskattu nallukka!!!! Voitko tulla imemään mun varpaita!!????
trollooollloo
Hyvää Pride-kuukautta muru. Sen kunniaksi voitaisiin vähän pussailla!
Soundcloud 🎵 The Police 😎