Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (26541)
Pojasta ei tullutkaan balleriinaa. Tykkää silti tanssia edelleenkin.
Vaikutus voi olla illuusio. Kaikilla ei myöskään ole niin kovin hyvä näkö.
Lumihiutaleet leijailevat myös kesäisin.
Runosuoni on tukossa, sen tuntee.
Tänään, kun tuijotin ratikan ikkunasta ulos, olin näkevinäni sinut. Sydän jätti lyönnin välistä. Poskia alkoi kuumottaa. Kurkku oli kuiva.
On niin kova ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut yksinäisiä vaikka ympärillä olis ihmisiä? Itse olen tällä hetkellä. 😔
Mä oon ainakin. Kun kaipaamani ei ole mun elämässä, tuntuu, et jotain puuttuu aina. 😕
Millä kirjaimella kaipaamasi nimi alkaa?
Toinen on M ja toinen I(ii).
Se tunne on niin ihana. Siitä se aina lähtee.
Jostakin sen pitäisi lähteä. En vain tiedä mistä.
Tuot sen tunteen kiusataksesi minua. Sitten karkaat pois. Kiusanhenki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuutti-pukki
En tiedä onko hän varsinaisesti pukki. Vaikuttaa enemmän sellaiselta kunnolliselta, joka kohtelee naisia hyvin.
Parisuhteeseen täytyy orjentoitua. Itse olen lukenut tuhansia naistenlehtiä ja nyt vasta olen oppinut pitämään turpani kiinni. Näin ollen ei tarvitse uhrata aikaa lepyttelylle vaan voi säästää ruusuihin hamstratut rahat viinaan ja tupakkaan.
Mutta tosissaan, missä mun kaikki on.
Mä sotkin toisen sinuksi ja kirjoittelin hiukan levottomia yöllä. Noh, ei kai siitä haittaakaan ollut, muuta kuin hiukan nolotti myöhemmin. 🙂
Haluaisin jo edetä kunnolla. Haluan toteuttaa itseäni. Haluan olla täynnä elämää ja tuoda sitä esille.
Vierailija kirjoitti:
Mä sotkin toisen sinuksi ja kirjoittelin hiukan levottomia yöllä. Noh, ei kai siitä haittaakaan ollut, muuta kuin hiukan nolotti myöhemmin. 🙂
Oi että tuntemattomille horisia
Miksi en jo pääse eteenpäin kohti unelmiani? Olen odottanut niin kauan.
Kaikki meni pilalle. Jotakin muuta on pakko olla minua varten. Pakko kaiken tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuutti-pukki
En tiedä onko hän varsinaisesti pukki. Vaikuttaa enemmän sellaiselta kunnolliselta, joka kohtelee naisia hyvin.
Parisuhteeseen täytyy orjentoitua. Itse olen lukenut tuhansia naistenlehtiä ja nyt vasta olen oppinut pitämään turpani kiinni. Näin ollen ei tarvitse uhrata aikaa lepyttelylle vaan voi säästää ruusuihin hamstratut rahat viinaan ja tupakkaan.
Mua ei ole koskaan lepytelty kukkapuskilla. En ois siitä perustanutkaan. Arvostan suoraa keskustelua ja anteeksipyyntöä, jos on töppäilty. Jos on töppäilty pahasti, niin luottamuksen palauttamiseen menee aikaa. Noudatan tätä myös omalta kohdaltani.
Luottamukseni elämää kohtaan on hävinnyt. Näytä nyt elämä miten sinä edistät itseäsi kun en minä siihen pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi nuolla kenenkään peppureikää, toivottavasti kaipaamallakaan ei ole sellaisia haluja. Peppuseksiä voisin kokeilla, mut ei sekään mua erityisemmin kiinnosta.
Ei kannatakaan ellet halua vaipoissa elää ja syödä pilttiä keski-ikäisenä. Ei siitä enää puutu kuin että "lentokone tulee pörpörpör suukki auki". Mamma vaihtaa vaipat ennen kun alkaa naapurin sedän kanssa harrastamaan seksiä.
Mut jos se mies haluaa peppuseksiä niin voihan sitä sträppärillä painattaa menemään? Miksi oletat että nainen olisi ottavana osapuolena!
Eiks tossa ollukin mies se jolta mamma vaihtaa vaipat?
Perus dramaattinen nettiskenaario kyllä, että kun joku on valmis kokeilemaan peppuseksiä niin heti ollaan vaipoissa :D
Älä :D oon kokeillu peppuseksiä useammankin kerran joskus parikymppisenä, eikä ole kyllä niin mitään pidätysongelmia tai piltinsyömisiä näin keski-ikäisenä. Tylsää se on, ei tunnu ekan työnnön jälkeen yhtään miltään.
Eri