Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (26541)
Haluaisin imeä tissiäsi ja tuntea lämpimän rintakehäsi.Haluan myös että silität päätäni samalla kun imen tissiäsi
Vierailija kirjoitti:
Onko muut yksinäisiä vaikka ympärillä olis ihmisiä? Itse olen tällä hetkellä. 😔
Mä oon ainakin. Kun kaipaamani ei ole mun elämässä, tuntuu, et jotain puuttuu aina. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välitä.
Kyllä välitän vielä liikaakin, vaikka sydän on särkymässä eikä kuuntele järkipuhetta.
Miksi särkymässä? Miksi trollailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kappaletta laittaisit minua kuuntelemaan jotta tulisi molemmille iloinen olo?
Tosta noin.
Video vielä parempi
Vierailija kirjoitti:
Täällä osa ajattelee, että kaikki maailman ongelmat ja epäluulot ratkeaa, kun kohtaa sen oikean ja lisäksi omat mielihalut muuttuu ja kaikki mitä pitääkin ällönä ei enää ole sitä sen oikean kanssa. Tuntuu hiukan vieraalta tuo ajatus.
Olkiukko
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että en osaa toimia oikein.
Ei me ikinä täydellisesti toimita
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin imeä tissiäsi ja tuntea lämpimän rintakehäsi.Haluan myös että silität päätäni samalla kun imen tissiäsi
Äitin pikku mussukka 👶🏽
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt näitä kirjoitustaitoisia imeväisiä. Kai se on uskottava kun itsekkin alkanut 4 veenä lukemaan.
Pitääkö mun pärjätä kesä ilman sinua?
Vierailija kirjoitti:
Pitää ellet osaa ottaa yhteyttä omilla ansioillasi ja nimelläsi. Juuri blokkasin taas yhden feikin onnen kerjäläisen.
Vierailija kirjoitti:
Tee vielä tikusta asiaa ennen kuin lähden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis apteekin blondi 😍
Juha 💞
Torin laidallako ? Sivusta
Oli kaunis kesäyö
Tapasin ravintolassa
Kuuman miehen
Jani
B
Katseet kohtas, ja kehot veti
Toisiaan puoleensa heti
Seurustelin tuolloin
Miesystäväni oli
Töissä yö vuorossa
Ravintolassa tanssimme
Ja halusimme toisiamme
Menimme valomerkin jälkeen
Hänen asunnolleen
Vaatteet riisuttiin samantien
kun ovesta päästiin sisään
Ja sain siinä lattialla 🔥
Viiden aikaan soitin miesystävälleni
Että tule hakemaan minut keskustasta
Ihmetteli missä olen ollut noin tukkasekaisin kun paikat on olleet jo kiinni hyvän tovin
En vastannut kysymykseen
Muuta kuin
Grillillä syömässä 😁
T.spämmiriitta Tk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kappaletta laittaisit minua kuuntelemaan jotta tulisi molemmille iloinen olo?
En tiedä. Ehkä ikivanha Sarah Connorin From Sarah With Love. Kuuntelin sitä tänään repeatilla ihanaakin ihanampaa J-naista ajatellen. Vaikka olen kyllä varattu, eikä laulu kerro meistä. Mutta silti.
🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta noin.
Video vielä parempi
Kuuntelen musiikkia mieluummin.
Loma alkoi. Muuta ei olekaan nyt, kuin aikaa. Vaikka tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ehkä ikivanha Sarah Connorin From Sarah With Love. Kuuntelin sitä tänään repeatilla ihanaakin ihanampaa J-naista ajatellen. Vaikka olen kyllä varattu, eikä laulu kerro meistä. Mutta silti.
Tykkään susta Tuukka ihan liikaa 😍
Oli niin erikoinen veto, et ei ollut mitään lisättävää. -ap