Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (26784)
Vierailija kirjoitti:
Spämmi riitta
Lähtee
Nyt
Päivä
Unille
Jat-
Ka-
Kaa.
Xyz
Älä plagioi, bitch! x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun keho on joka kohdasta täydellinen, ääntäsi voisin kuunnella loputtomiin, mut oot ihan liian fiksu, että olisit kestänyt minua päivääkään. 😁🥰😔
Omisin muuten, mutta mun ääni ei kyllä ole kovin kaunis. Kroppa ja mieli sen sijaan ovat varsin mintissä, ja tiedän olevani häntä paljon lukeneempi (ja että hän pitää siitä). Oh well, onhan näitä.
Omisin muuten, mut ääneni on mitä on. Samoin myös kroppani. Fiksukaan en aina ole. Joten olen yhtä tyhmä kuin edellinen kirjoittaja kun kirjoitan tämän jonninjoutavan ääliö viestin.
Itse asiassa sun viestisi on turhaa ilkeilyä, minun omassani oli ihan aito ajatus taustalla. Tuo olisi voinut olla häneltä, joten kyllä minä oikeastaan omin tuon. Voihan olla, että hän pitääkin äänestäni.
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas poikkeuksellisen ilkeää porukkaa liikkeellä. Ja joku haastaa riitaa koko ajan. Kai he siitäkin jotain tyydytystä saa, kai.
Kai
Kai
Kai
Kai
Sinäkin
Tuosta
Tyhjän
Ilmaisusta
Kai
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v, puhun kuin teini. Ja kroppani on mintissä.
Mintistä puhuttiin jo 30v sitten, joten viiskybäset ne just sanoo noin.. ei teinit
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ihastusta sulla on 😍
Vaihtuuko kohde vai onks aina vaa yx ja sama 🥰
Ei yhtään ihastusta. Edellisestä ihastuksestakin on tullut semmonen, ettei enää oikein kiinnosta. Menin alunperin vähän niinku hänen perässä sinne, missä sitten tapasinkin uuden ihmisen :D
Tai silleen joo mua kiinnosti se tapahtuma kyllä muutenkin, mutta elättelin toiveita, että ihastus olisi siellä. Ei ollut, eikä ketään muutakaan tuttua, mutta uusi ihminen joo oli ja enää ei kauheasti kiinnosta kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun keho on joka kohdasta täydellinen, ääntäsi voisin kuunnella loputtomiin, mut oot ihan liian fiksu, että olisit kestänyt minua päivääkään. 😁🥰😔
Omisin muuten, mutta mun ääni ei kyllä ole kovin kaunis. Kroppa ja mieli sen sijaan ovat varsin mintissä, ja tiedän olevani häntä paljon lukeneempi (ja että hän pitää siitä). Oh well, onhan näitä.
Omisin muuten, mut ääneni on mitä on. Samoin myös kroppani. Fiksukaan en aina ole. Joten olen yhtä tyhmä kuin edellinen kirjoittaja kun kirjoitan tämän jonninjoutavan ääliö viestin.
Itse asiassa sun viestisi on turhaa ilkeilyä, minun omassani oli ihan aito ajatus taustalla. Tuo olisi voinut olla häneltä, joten kyllä minä oikeastaan omin tuon. Voihan olla, että hän pitääkin äänestäni.
Minullakin oli aito ajatus taustalla. Yhtä tyhmä kuin sinun.
Rakas tyttäreni. Ajattelen sinua ja niitä mukavia päiviä ja hetkiä, kun ollaan tavattu ja kahviteltu. Ikävä sinua ja keskusteluja kanssasi <3
Tuo olisi voinut olla häneltä 🙊🤦🏻🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 täällä mikään ei ole häneltä idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli aito ajatus taustalla. Yhtä tyhmä kuin sinun.
Jees, harmi vaan kun kuvaus ei tosiaan sopinut sinuun millään lailla. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Rakas tyttäreni. Ajattelen sinua ja niitä mukavia päiviä ja hetkiä, kun ollaan tavattu ja kahviteltu. Ikävä sinua ja keskusteluja kanssasi <3
Alkoi tekee allmund kakkua mieli
Vierailija kirjoitti:
Mintissä 🙊🤦🏻
Joko mennään Roomaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi voinut olla häneltä 🙊🤦🏻🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 täällä mikään ei ole häneltä idiootti.
Ei tietenkään, ei kai nyt kukaan tosissaan mitään omi. Itse olet idiootti, kerran luulet niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mintistä puhuttiin jo 30v sitten, joten viiskybäset ne just sanoo noin.. ei teinit
Niin, eli on jäänyt toistelemaan teini iän sanojaan. Niitä sanojaan mitä on puhuttu viiskyt vuotta sitten.. sitäpä just edellä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli on jäänyt toistelemaan teini iän sanojaan. Niitä sanojaan mitä on puhuttu viiskyt vuotta sitten.. sitäpä just edellä sanoin.
Et puhu kuin teini vaan kuin viiskymppinen. Viiskymppiset puhuu noin. Sitä minä edellä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas poikkeuksellisen ilkeää porukkaa liikkeellä. Ja joku haastaa riitaa koko ajan. Kai he siitäkin jotain tyydytystä saa, kai.
Niin. Ei ilkiöt kiinnosta. Moido!
Piiskaa pyllylle ansaitsevat. Hyi, hyi.
Suuri osa kirjoittaa kaipuu ketjuun ilman kaipaamista.Eikö teillä ole kavereita joiden kanssa jutella? mikä on vialla?Jos pyydetään henkkareita , et voi antaa joulukorttia,tiesitkö tämän edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spämmi riitta
Lähtee
Nyt
Päivä
Unille
Jat-
Ka-
Kaa.
Xyz
Älä plagioi, bitch! x
Sinä olet
extra
super
hyper
Clarke
Ridge
Brooke
kaunis
rohkea
Bitch.
Ultra Bitch.
Minä vain spämmi riitta.
Jos näit tänään että olen surullinen niin syy on pahempi kuin luulet.
Niin. Ei ilkiöt kiinnosta. Moido!