Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24979)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, kaikki on valmista mun elämässä sua varten. Odotan kovasti, että päästään kunnolla aloittamaan meidän suhde.
Jos noin olisi, tuskin täällä kirjoittelisit.
No nimenomaan täällä. Ei raukka muuta tietä keksi edetä ja asiasta tiedottaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Sanoin myös että olet vajukki
T:Antti
Eipä yllätä. En sentään vieraissa käymisestä ole ääneen puhunut, joten ajattelematon v*jakki se olet sinäkin Antti rakas.
🖕🖕🖕🤮
Uskomattoman kaunis sää lasten lomien aluksi. Joka paikka vihannoi ja lämpö hellii. Paitsi että kohta taitaa sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, kaikki on valmista mun elämässä sua varten. Odotan kovasti, että päästään kunnolla aloittamaan meidän suhde.
No nimenomaan täällä. Ei raukka muuta tietä keksi edetä ja asiasta tiedottaa. Sivusta
Ja mitä sinä teet? Nälvit tuntemattomalle mitä tekee tai ei. meillä päin sellainen on raukka kakkapää ja pissa-aivo. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä hoidat asiat kasvostusten ja asianomaisen itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Sanoin myös että olet vajukki
T:Antti
Eipä yllätä. En sentään vieraissa käymisestä ole ääneen puhunut, joten ajattelematon v*jakki se olet sinäkin Antti rakas.
🖕🖕🖕🤮
No mikä nyt tuli 😅
Kesälomani alkaa vasta juhannuksena.
Mä taisin innostua hiukan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sinä teet? Nälvit tuntemattomalle mitä tekee tai ei. meillä päin sellainen on raukka kakkapää ja pissa-aivo. Sivusta
No mitäs sinä just teit? Eli sinäkin olet 🤣🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Kesälomani alkaa vasta juhannuksena.
Ja mitä silloin?
- tuntisitko vanhan kaipauksen,
olisitko valmis mut kohtaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen eilen kasvotusten sanonut pisteen jutulle.
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa hiukan.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on just niitä, jotka istuu täällä kaikki päivät vastaamassa kaikkiin viesteihin ja odottaa tulevansa jotenkin palkituksi lopulta. Eri
Vierailija kirjoitti:
- tuntisitko vanhan kaipauksen,
olisitko valmis mut kohtaamaan...
Olisin. Vaikka jännittää aika paljon. Silti haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa hiukan.
Mikä?
Se, et tykkään kaivatusta ihan älyttömästi.
Sexfittiä 😜😍