Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24956)
Pirjo, haluaisitko kokeilla vielä miten onnistuu ? R.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on valon puutetta. Siis fysiikassa. Siksi musta ei ole teknisesti ottaen väri lainkaan. Valkoinenkaan ei ole väri, vaan se sisältää kaikki valon aallonpituudet eli kaikki värit. Eli valkoinen edustaa yltäkylläisyyttä, musta olemattomuutta.
Musta on kiehtova, joka imee valoa itseensä.
Hyvin sanottu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupungin saarella.
Ja sinä siinä vierellä olevassa vaarassa
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kuukautta meni hetkessä. Ajattelen sinua usein.
Mitäs sitten kahden kuukauden jälkeen?
Syön salaattia, kuuntelen hitmixiä. Kohta taas kuikuilen veden taa sinun suuntaan. Oot ollut koko päivän mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on valon puutetta. Siis fysiikassa. Siksi musta ei ole teknisesti ottaen väri lainkaan. Valkoinenkaan ei ole väri, vaan se sisältää kaikki valon aallonpituudet eli kaikki värit. Eli valkoinen edustaa yltäkylläisyyttä, musta olemattomuutta.
Musta on kiehtova, joka imee valoa itseensä.
Tyhjyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ihan toimi. Hankkikaa aivot.
Nukuitko fysiikantunnilla
Vierailija kirjoitti:
Jos puhuttelisit mua vaan kattoeristeenä :/
Eristeet ovat välttämättömiä, mutta olet vielä tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitkos itse otsikon ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupungin saarella.
Ja sinä siinä vierellä olevassa vaarassa
Mikä vaara?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitkos itse otsikon ohi?
😂
Vierailija kirjoitti:
Rannikkokaupungissa.
Kyllä, Turku on rannikkokaupunki. Se sijaitsee Lounais-Suomessa, Saaristomeren rannikolla Aurajoen suulla. Merellinen sijainti on leimannut kaupungin historiaa ja elinkeinoelämää vuosisatojen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Nuo negailijat ja toisten viesteihin puuttujat ovat juuri se syy, miksi tätä ketjua ei jää ikävä. Ostan sen päiväkirjan ja kirjoitan siihen.😮💨
Olen kirjoittanut kaipuun päiväkirjoja, ja sitten poltan ne, etteivät jää sivullisille. Täälläkin vain silloin tällöin, ettei käy liian rankaksi negat ja syyttelyt.
Jos puhuttelisit mua vaan kattoeristeenä :/