Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (2694)
Minä kysyin kerran, toivoisitko meillä olevan seksisuhteen. Vastasit ettei sekoiteta enempää. Toivoisitko kuitenkin? Ehkä sinä et ole se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä puuhailet vappuna? Onko munkit jo työn alla?
Munkit tehty ja syötykin jo... 😋
😁😁
sivusta
Muistatko kun joskus sanoin, "tekisi mieleni sanoa, olet rakkaani." Lähetin sinulle tarinan muodossa puhelinnumeroni. Saitko sen? Jos sait, niin lähetä viesti. Odotan viestiäsi. Olisiko siinä uusi vaihe meidän suhteelle? Mahdatko lukea näitä viestejä?
Opin sun kirjan ekoilta sivuilta heti kaksi uutta sanaa. Aika hyvin, onhan minullakin kuitenkin hyvä sanavarasto.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun joskus sanoin, "tekisi mieleni sanoa, olet rakkaani." Lähetin sinulle tarinan muodossa puhelinnumeroni. Saitko sen? Jos sait, niin lähetä viesti. Odotan viestiäsi. Olisiko siinä uusi vaihe meidän suhteelle? Mahdatko lukea näitä viestejä?
Joo luen, mut ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Opin sun kirjan ekoilta sivuilta heti kaksi uutta sanaa. Aika hyvin, onhan minullakin kuitenkin hyvä sanavarasto.
Mitä ne sanat ovat?
Minäkin tiedän sinusta enemmän kuin sinä tiedät minun tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Missäs olet kytännyt?
Jos olisin tullut samaan lukioon, oltaisiin varmaan hengailtu aika paljon samoissa.
Mitäs leikkii roolileikkejä.😌
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me muututaan salapoliiseiksi, kun riittävästi kiinnostaa.
En ole kytännyt. Olen vain kuunnellut, kun on kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Helpoiten selviäisi kysymällä,sehän on vauvalaiselle mi
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeasti mikään mummo.😀
Mitähän tuo sitten tarkoittaa? nyt kun kaikilla mummoilla heräsi toive kaivatusta.😁
Anteeksi etten ole (vielä) vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tullut samaan lukioon, oltaisiin varmaan hengailtu aika paljon samoissa.
Ai sinäkin kontannut ojissa?
Mä oon luovuttanut. Se on parasta. Mä en pysty, en osaa. Mua ei vaan oon luotu tähän aikaan. Jos joku joskus näkee mut, siis Mut, se on ihme.