Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tutustua. Jos tämmönen vihreäsilmäinen blondi kiinnostais.
Kiinnostaa! Lupaan ettet joudu kellariin.
😳😍 sivusta
Saan tästä sun poissaolosta sellasen käsityksen, että sua ei enää kiinnosta ja mun kuuluu siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, molemmat tietävät, ja molemmat tietävät että molemmat tietävät. Myös sen, ettei eteneminen tule kysymykseen. Kuitenkaan emme ole onnistuneet tätä junaa pysäyttämäänkään. Miksi? Olen yrittänyt etsiä tilaisuuksia hypätä kyydistä, mutta aina päädyn takaisin.
Seuraava sotkia sieltä 🤣
Mitä sotkia? Tukkasotkia?
Mitähän sinun iltaasi kuuluu? Menoa, vilskettä ja kenties teinien paimentamista?
Moro. En tiedä mikä mua ärsyttää Lidlin mainoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele jos mä olisin viel niissäki
Vierailija kirjoitti:
Arvaan että mansikat.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinun iltaasi kuuluu? Menoa, vilskettä ja kenties teinien paimentamista?
Ei ainakaan lapsia onneksi.
Laskin että neljä vuotta olen ollut rakastunut ja rakastuin ensisilmäyksellä. Tämä ei ole enää kivaa. Ei auta etäisyys, ei läheisyys ja sinulle en voi sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tutustua. Jos tämmönen vihreäsilmäinen blondi kiinnostais.
Tiedät kyllä, että kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Takes 2 to Tango.
Riidellä taas voi yksinkin. Korjaan yleisen harhaluulon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan lapsia onneksi.
huti
Vierailija kirjoitti:
haluun kellariin
Tule niin laitan ihana kissa
Vierailija kirjoitti:
Niin, molemmat tietävät, ja molemmat tietävät että molemmat tietävät. Myös sen, ettei eteneminen tule kysymykseen. Kuitenkaan emme ole onnistuneet tätä junaa pysäyttämäänkään. Miksi? Olen yrittänyt etsiä tilaisuuksia hypätä kyydistä, mutta aina päädyn takaisin.
Niinpä. Sinä etsit tilaisuutta hypätä pois, minä olen etsinyt tilaisuutta ihan johonkin muuhun.
Jos haluat näyttää muovipussilta, ilmapallolta tai ankalta.