Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24075)
Lukekaa otsikko, elävältä kivittäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä hyökkäys, kun en kirjoita liipalaapaa. Jos teille käy hyvin kaipauksessa, hieno juttu, mutta kaikille ei käy. Jos vuosikausiin en ole saanut ainuttakaan positiivista signaalia, tyhmempikin tajuaa siitä tarvittavan.
Kuinka tyhmä siis olet ettet tajua pysyä pois negatiivisine horinoinesi???
Keskity omiin asioihisi ja syö lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa otsikko, elävältä kivittäjät.
terveiset (38) (monikollinen)
jonkun tai jonkin välittämä tervehdys jollekulle
Vie terveisiä!
Hän pyysi sanomaan sinulle terveisiä.
lopputoivotuksissa käytettävä tervehdyssana
terveisin, ystävällisin terveisin, parhain terveisin
ilmaisee, että joku on juuri tullut jostakin ja tuo sieltä symbolisen tervehdyksen tai että on jossakin ja lähettää sieltä tervehdyksen
Terveisiä New Yorkista.
Terveisiä perseestä, yhteiskunnan luteet! (Irwin Goodman)
Ei sisällä negatiivista lässytystä
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä hyökkäys, kun en kirjoita liipalaapaa. Jos teille käy hyvin kaipauksessa, hieno juttu, mutta kaikille ei käy. Jos vuosikausiin en ole saanut ainuttakaan positiivista signaalia, tyhmempikin tajuaa siitä tarvittavan.
Nämä ei minun.
Ei myöskään lainausta
seurannut.
Hyvät illat. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity omiin asioihisi ja syö lääkkeet.
🤦🤦🤣🤣
Toinen toistaan huonompi ihminen
Kaipaa rakkautta kuitenkin.
Silloin särkynyt sielumme syntinen
Löytää toisestansa enkelin.
Vierailija kirjoitti:
Laitahan mies vaikka känniviesti, jollei muuta.
”Niinku aina ennen, humalassa yhden uuden laulun sulle teen.” 🙂
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Sinä tiedät. Me tiedämme, että tästä ei tule tämän enempää ja tiedät syyn. Eri asia on, miksi pitää yllä narratiivia, jonka on mahdotonta tulla todeksi.
Jos olet tehnyt päätöksesi, kunnioitan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitahan mies vaikka känniviesti, jollei muuta.
”Niinku aina ennen, humalassa yhden uuden laulun sulle teen.” 🙂
Piti lainata myös, kun joku random laittoi biisejä tänne. Multa vain tää, rakas 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Sinä tiedät. Me tiedämme, että tästä ei tule tämän enempää ja tiedät syyn. Eri asia on, miksi pitää yllä narratiivia, jonka on mahdotonta tulla todeksi.
Tollukka tunnisti heti oikean 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei känniviestejä. Laita rakas taas tunnisteellinen 💖
Tässä, olet rakas!
Ootko mun sinä ihana? 💖
Niinkun sanoin olen sen verran autisti etten ymmärrä miksi, Oi miksi miksi miksi poraudut katseellas mun sieluun asti. Miksi katsot kun riisuisit mun työvaatteet. Miksi hymyilet niin etten saa sua mielestäni vaan olet mun viimeinen mielikuva illalla ja kuin poltettuna verkkokalvoille kun herään.
T->T
Vierailija kirjoitti:
Niinkun sanoin olen sen verran autisti etten ymmärrä miksi, Oi miksi miksi miksi poraudut katseellas mun sieluun asti. Miksi katsot kun riisuisit mun työvaatteet. Miksi hymyilet niin etten saa sua mielestäni vaan olet mun viimeinen mielikuva illalla ja kuin poltettuna verkkokalvoille kun herään.
T->T
Bääniss kaivetu lämpimän tilaa
T nies
Vierailija kirjoitti:
Möhönaamanen karvamaha 🤮🤮🤮
But she loves me 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole päättänyt. Hän osoittaa passiivisella vastarinnallaan, että ei kiinnosta ja saa tuntemaan olon mitättömäksi. Vaikka olisi tahatonta, en tiedä, miten sen saisi tulkittua rakkaudeksi.
Ellimein Mun ihminen on kyllä kaunis biisi. Se sopisi meihin. Kuin kaivatulle kirjoitan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua S
Eiku M