Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24075)
Saisinpa upottaa kasvoni kiharoihisi ja nuuskia tuoksuasi <3
m -> n
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa upottaa kasvoni kiharoihisi ja nuuskia tuoksuasi <3
m -> n
Maanantaina ennen töitä. Tällä kertaa et saa tartuttaa hajuja, ku haisee koko huone. Paitaki pitää pysyä puhtaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Sinä tiedät. Me tiedämme, että tästä ei tule tämän enempää ja tiedät syyn. Eri asia on, miksi pitää yllä narratiivia, jonka on mahdotonta tulla todeksi.
Jos olet tehnyt päätöksesi, kunnioitan sitä.
Minä en ole päättänyt. Hän osoittaa passiivisella vastarinnallaan, että ei kiinnosta ja saa tuntemaan olon mitättömäksi. Vaikka olisi tahatonta, en tiedä, miten sen saisi tulkittua rakkaudeksi.
Taas näitä suomalaisen kanan kotkotuksia kun joku mies ei lähestynyt vaikka nainen räpytti silmiään kolme kertaa ja sipaisi nenäänsä
Vierailija kirjoitti:
tipu💖
apina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei känniviestejä. Laita rakas taas tunnisteellinen 💖
Tässä, olet rakas!
Ootko mun sinä ihana? 💖
Oon, ja sinä oot ihanin 💖
Vierailija kirjoitti:
Niinkun sanoin olen sen verran autisti etten ymmärrä miksi, Oi miksi miksi miksi poraudut katseellas mun sieluun asti. Miksi katsot kun riisuisit mun työvaatteet. Miksi hymyilet niin etten saa sua mielestäni vaan olet mun viimeinen mielikuva illalla ja kuin poltettuna verkkokalvoille kun herään.
T->T
Näytät hyvältä ihana kissa t. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tipu💖
apina
Minäkö?😀 no vähän sitäkin varmasti
Vierailija kirjoitti:
tipu💖
Oot mun rakas💖
🐥
Niin, molemmat tietävät, ja molemmat tietävät että molemmat tietävät. Myös sen, ettei eteneminen tule kysymykseen. Kuitenkaan emme ole onnistuneet tätä junaa pysäyttämäänkään. Miksi? Olen yrittänyt etsiä tilaisuuksia hypätä kyydistä, mutta aina päädyn takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, molemmat tietävät, ja molemmat tietävät että molemmat tietävät. Myös sen, ettei eteneminen tule kysymykseen. Kuitenkaan emme ole onnistuneet tätä junaa pysäyttämäänkään. Miksi? Olen yrittänyt etsiä tilaisuuksia hypätä kyydistä, mutta aina päädyn takaisin.
Miksei edetä?
Tulisit mun syliin.. kainaloon… kaikkea
D taidan olla vähän ihastunut. Ihanaa kesälomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei edetä?
Koska amen
Mulla on sinusta semmoiset ajatukset, et posket alkaa kuumottaa! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei edetä?
Koska amen
Eikö se ole parempi kuin väärinteko?
Nii, samalla hoidetaan kaikki synnit.