Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24024)
Vierailija kirjoitti:
En halua kaivata sinua jos sinäkään et minua
Kyllä minä kaipaan, mutta kun näen, että tämä jää kaipuuseen, tuntuu typerältä ja surulliselta "leikkiä", että jotakin olisi tulossa.
Mulla on sua ikävä. Ei olla nähty aikoihin. Viimeksi kun nähtiin sain sulta ihanan moikkauksen ja hymyn.
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on järkyttävää, ettei kelpaa kenellekään romanttis-eroottisesti.
Taidat olla nirso, jos yrityksistä huolimatta ketään ei löydy. Olettaen että olet täysijärkinen ihminen.
Mun mielestä ei ole nirsoutta jos ei vain tule sellaisia tunteita. Ja harvojen kanssa niitä tuleekin ainakin minulle.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kuluttaa luonnonvaroja. Muistakaa laittaa adblockit asetuksista päälle jos ei ole jo.
t. ketjun pahis
Vierailija kirjoitti:
Mikä syy?
Hänen rakkautensa toiseen tai siihen ensimmäiseen
En tarvitse yhtään kenenkään
kaipauksia enkä terveisiä.
Olenhan jo tämän
selkein sanoin todennut.
En haaskaa aikaani mihinkään
laalaa-landia päiväunelmiin.
Ymmärrän kyllä, että eskapismi/
tuntien haaveilu päivittäin
on monen ihmisen ainoa
selviytymisstrategia. Mutta
se ei ole minun. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on järkyttävää, ettei kelpaa kenellekään romanttis-eroottisesti.
Taidat olla nirso, jos yrityksistä huolimatta ketään ei löydy. Olettaen että olet täysijärkinen ihminen.
Mun mielestä ei ole nirsoutta jos ei vain tule sellaisia tunteita. Ja harvojen kanssa niitä tuleekin ainakin minulle.
-mies
Juu jotkut löytää enemmän ja useammin sopivia ihmisiä ja jotkut vähemmän. Mitä vanhemmaksi itse tulen, sitä tarkempi olen sen suhteen kenen kanssa haluaisin olla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Sinä tiedät. Me tiedämme, että tästä ei tule tämän enempää ja tiedät syyn. Eri asia on, miksi pitää yllä narratiivia, jonka on mahdotonta tulla todeksi.
Ohi. En kaipaa elokuvaohjaajaa.
Vaikka nähtäis joka päivä, tuntuu se, ettei nähdä aikoihin. Oon niin sekaisin sinusta. Kuin kaivatulle kirjoitan. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Sinä tiedät. Me tiedämme, että tästä ei tule tämän enempää ja tiedät syyn. Eri asia on, miksi pitää yllä narratiivia, jonka on mahdotonta tulla todeksi.
Miksi pitää tuhlata bittejä kirjoittamalla negatiivista lässytystä nimenomaan mistään mitään tulemattomuudesta, jos et ole mitään tehnyt IRL? Se on säälittävää. Kaikista turhin kirjoittamisen olomuoto anonyymillä nettipalstalla, mistään ei tule mitään. IRL asiat tulee tai ei tule. Tajua se!
Eilen ihmettelinkin että miten se tieto liikkuu niin nopeasti, mutta sehän tulikin suoraan Prismassa🤣
Haluisin sanoa jotain mutten tiedä mitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei - kukaan ei tiedä kuka olet ja kenelle kirjoitat, saatika mikä tekosyy sinulla on ettet toimi tunteidesi eteen, tollo 🤦
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sanoa jotain mutten tiedä mitä.
Tuttu tunne minullakin. Ja sitten kun ei oikein voi edes keskustella, niin hankalaksi menee.
Sitten on moraalieettinen puoli.
Ihastuin varattuun. Oi voi. Näin voi käydä.
Nuoremmat unohtavat kiihkoissaan..
Toisella on jo velvollisuutensa ja kumppani.
'Minä minä, nyt heti, kaikki tänne, määmää.'
En lähde ukkomiehen perheharmoniaa
pilaamaan/sotkemaan, koska kunnioitan
toisten liittoja siinä määrin syvästi.
Rationalisoin tunteideni yli ja ohi. E
En saa. Tulkitsin vaan eri tavalla tuon. Näitä voi tulkita hyvin eri lähtökohdista käsin.