Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23413)
Millanenkohan sä oot sängyssä? 😍 oon ihan täpinöissä jo pelkästä ajatuksesta.
Antti on mun mielikuvituksen tuote 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että kaivattusi kykenee omimaan tuollaisen viestin tietämättä kuka olet? Aiheutat vaan hämmennystä. Olisit kerrankin suorempi
Eiköhän jokainen tiedä oman tilanteensa irl, jos kuvittelee tietävänsä että oma kaivattu täällä kirjoittelee. Pidä mielessä aina kaipausketjun sääntö no 1. Älä omi negaa.
Ei kaikki tiedä. Joidenkin kaivatut jättää ne tosi sakeaan sumuun. Ei auta vaikka viesti olisi torjuva, jos syyt jäävät pimentoon. Siinä toinen jää väistämättä toisen sydämeen kuitenkin kun ei tiedä.
Mutta eihän tuollainen kaivattu kaipaajalleen täällä edes kirjoittele, niin miten liittyy mitenkään mihinkään siihen, mitä hän kirjoitti?
Voi kirjoittaakin. Tilanteita on paljon monenlaisia.
Lopeta harhailu. Jos kaivattusi ei ole kiinnostunut, tilanne ei muuksi muutu. Hän ei kaipaa sua.
Nyt et ymmärtänyt lähtökohtiani oikein.
Aivan sama, mutta jos asetelma on kuten kirjoitit edellä, niin ei se henkilö kaipaile sua täällä. Lopeta muiden viesteissä hyökkäily ja elä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei viestit täällä ole kenellekään täällä."
Niinpä. Muuten vaan ihmiset lähettelee mielikuvitushahmoille terveisiä lämpimikseen, ei koskaan oikealle ihmiselle.
Ei kaikki ihmiset käy täällä. Oikeastiko luulit, että jos ihminen ei käy vauvapalstan kaipausketjussa, sitä ei ole olemassa kuin mielikuvituksessa?
Ei tietenkään käy. Tulkitsin vain tuon lauseen eri tavalla. My bad.
Onko nyt jo liian myöhäistä?
Oon menettänyt tietynlaisen toivoni.
Vaikka toisaalta kai minussa aina on toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä aloitekyvytön unelmoija! Sinä juuri. Tulen täytän unelmasi heti huomenna. Terveisin kaivattusi
Mikäs yksinäisen saa kirjoittelemaan kaipaus ketjuun tähän aikaan illasta 🤣
Antti on tunnin päästä vasta täällä niin on luppoaikaa tässä 😜😍
Antti poikkes matkalla tänne mun luo ja pääsi jotenkin lipsahtamaan hänksläämiseksi. Hän ei nyt ehdikään tulla, kohta uusi erä kunhan saadaan soturi jaloilleen. Olen pahoillani. Ehkä huomenna uusi yritys päästä luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän tietäisin, et tykkäät musta, kun nähdään. Ei kuitenkaan uskalleta muuta kuin halata. Mistä tiedän, että haluat jotain enemmän? Kuin kaivatulle kirjoitan.
Etkö ymmärtänyt mun katseita? Rakkaus mun silmissä näkyy kuvassakin. Enkä mä olis jäänyt sun kanssa siihen, jos en ois tosi paljon tykännyt susta. Kenenkään muun kanssa en olis jäänyt. Enkä ollut aloitteellinen uuteen halaukseen. Jne. Luota itseeesi. Luota meihin!
Ikävä sua!
Mitä se on kun on yli väsymyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa! Minun kaivatut ei koskaan ole olleet täällä. Ja minun kaivatut on kaivattuja sen kaks päivää ja sitten edetään joksikin muuksi 😜😍
Trollia ei kaipaa kukaan. Keksi jotain vähän parempaa, nämä sun trollaukset todella alaarvoisia. Ootko 13 vee?
Enemmän tuo on todellisuudessa kiinni kuin nämä, jotka menevät ihan kiepille jokaisesta viestistä.
Kukaan puhunut todellisuudessa kiinni olemisesta, typerä trolli tuo on. Ja hyvin huono siinä.
Kyseenalaistit hänen ikäänsä, joten sitä kommentoin. Kypsempi viestihän tuo on kuin näiden, jotka oikeasti luulevat kaivattunsa vastailevan heille ja repivät perseensä jokaisesta epämieluisasta kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on kun on yli väsymyksen?
Mania
Osasitko lukea katseen tänään? Sanoin sillä niin paljon kuin uskalsin.
Mitä kukaan ulkopuolinen täällä on arvioimaan ja arvostelemaan minun ja hänen välejään tietämättä yhtään mitään? Tilanteet eivät todellakaan ole mustavalkoisia ja niitä on turha sellaisiksi maalata.
Kirjottelin kaivatulle ihan häntä varten luomastani söhköpostiosoitteesta. Nyt se kaikki tuntuu jonkun toisen elämältä. Tuo sähköpostiosoitekin jo aikaa sitten unohtunut. Ihastus on eriskummallinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukaan ulkopuolinen täällä on arvioimaan ja arvostelemaan minun ja hänen välejään tietämättä yhtään mitään? Tilanteet eivät todellakaan ole mustavalkoisia ja niitä on turha sellaisiksi maalata.
Itsehän sinä lähdit jonkun toisen viestiä kritisoimaan alun perin, kun kuvittelit sen olevan sulle.
Illan edetessä täällä ketjussa taas mourutaan kuin Olli-kolli kevätkiimoissaan 😼
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskohtiin liiallinen takertuminen ja sellainen etsivämäinen punalankojen yhdistely on haitaksi mielelle ja ihmissuhteille.
Riippuu täysin suhteen vaiheesta. Tutustumisvaiheessa on oltava tarkkana kuin porkkana, ettei valitse väärin. Sitten jos on sitouduttu loppuelämäksi, ajatellaan toisesta lähtökohtaisesti hyvää, ellei toisin todisteta.
Voihan toinen torjua vaikka olisi myös kiinnostunut, koska elämä ei vaan salli.
Vierailija kirjoitti:
Osasitko lukea katseen tänään? Sanoin sillä niin paljon kuin uskalsin.
Missä tilanteessa? Paljastamatta liikaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa! Minun kaivatut ei koskaan ole olleet täällä. Ja minun kaivatut on kaivattuja sen kaks päivää ja sitten edetään joksikin muuksi 😜😍
Trollia ei kaipaa kukaan. Keksi jotain vähän parempaa, nämä sun trollaukset todella alaarvoisia. Ootko 13 vee?
Enemmän tuo on todellisuudessa kiinni kuin nämä, jotka menevät ihan kiepille jokaisesta viestistä.
Kukaan puhunut todellisuudessa kiinni olemisesta, typerä trolli tuo on. Ja hyvin huono siinä.
Kyseenalaistit hänen ikäänsä, joten sitä kommentoin. Kypsempi viestihän tuo on kuin näiden, jotka oikeasti luulevat kaivattunsa vastailevan heille ja repivät perseensä jokaisesta epämieluisasta kommentista.
Ei nou kovin kypsiä kirjoitteluita ole. Oletko sattumalta lukenut ketjun otsikon? Niin, kaipausketju. En jaksa inttää jonkun urpon trollin hyysääjän kanssa, kaipaile vaikka Anttia sinäkin.