Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23474)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on vaan rikottu ja revitty. Em
Valitettava tosiasia on, että uhri hakeutuu toistuvasti tilanteisiin, joissa hänestä tulee uhri
Okei, ehkä olin vähän dramaattinen.
Ei minulta. x
Voitko suudella mua, kun nähdään? Se ois ihanaa…
Kaivattu saa olla vaikka aloitekyvytön pelkuri, rakastan silti.
Vierailija kirjoitti:
Voin
Vierailija kirjoitti:
Kunpa osaisin lopettaa tyhjän haaveilun. Elämä ei odota meitä.
Ketä meitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että kaivattusi kykenee omimaan tuollaisen viestin tietämättä kuka olet? Aiheutat vaan hämmennystä. Olisit kerrankin suorempi
Luuletko että hänen kaivattunsa edes lukee sitä täällä?? 🤦
Minkä takia hän sitten viestii täällä kaivatulleen? 🤦
Hahahaa! Minun kaivatut ei koskaan ole olleet täällä. Ja minun kaivatut on kaivattuja sen kaks päivää ja sitten edetään joksikin muuksi 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukra kun masentaa ja oot aivan liian kaukana musta..
Se olis aika helposti muutettavissa😘
Ha! Jos se olis sulle helppoo niin tuskin siinä lässyttäisit vaan olisit toiminut jo! Oot aloitekyvytön pelkuri.
Ja sä olet sivusta
Mitä mä edes kaikella vapaa-ajalla teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että kaivattusi kykenee omimaan tuollaisen viestin tietämättä kuka olet? Aiheutat vaan hämmennystä. Olisit kerrankin suorempi
Eiköhän jokainen tiedä oman tilanteensa irl, jos kuvittelee tietävänsä että oma kaivattu täällä kirjoittelee. Pidä mielessä aina kaipausketjun sääntö no 1. Älä omi negaa.
Ei kaikki tiedä. Joidenkin kaivatut jättää ne tosi sakeaan sumuun. Ei auta vaikka viesti olisi torjuva, jos syyt jäävät pimentoon. Siinä toinen jää väistämättä toisen sydämeen kuitenkin kun ei tiedä.
Mutta eihän tuollainen kaivattu kaipaajalleen täällä edes kirjoittele, niin miten liittyy mitenkään mihinkään siihen, mitä hän kirjoitti?
Voi kirjoittaakin. Tilanteita on paljon monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä edes kaikella vapaa-ajalla teen.
Jos tuo on ongelma niin voit vaikka lojua mun sylissä
Tai suunnittelin kaikenlaista mutta en jaksa toteuttaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukra kun masentaa ja oot aivan liian kaukana musta..
Se olis aika helposti muutettavissa😘
Ha! Jos se olis sulle helppoo niin tuskin siinä lässyttäisit vaan olisit toiminut jo! Oot aloitekyvytön pelkuri.
Ja sä olet sivusta
Ha! Sama mistä olen 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa! Minun kaivatut ei koskaan ole olleet täällä. Ja minun kaivatut on kaivattuja sen kaks päivää ja sitten edetään joksikin muuksi 😜😍
Trollia ei kaipaa kukaan. Keksi jotain vähän parempaa, nämä sun trollaukset todella alaarvoisia. Ootko 13 vee?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sen tänään kyllä huomasin että ei ole enää paluuta entiseen. En tiedä mikä versio susta on tullut takas, mutta yhteys on kadonnut.
Tää jotenkin koskettaa minua. Tunnistan olevani nykyisin vähän ns. raiteiltani. En oikein ole minä vaan joku arjen suorittaja ja puurtaja. Ilo on kadonnut, intohimokin. Luulen että se näkyy ulospäinkin. Tämähän on oikeesti surullista. Ainakin kun tämän kaiken tiedostaa. Haluaisin tehdä jotain, haluaisin olla taas innostunut ja iloinen.
"Ei viestit täällä ole kenellekään täällä."
Niinpä. Muuten vaan ihmiset lähettelee mielikuvitushahmoille terveisiä lämpimikseen, ei koskaan oikealle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai terveisin kaivattusi
Hei sinä aloitekyvytön unelmoija! Sinä juuri. Tulen täytän unelmasi heti huomenna. Terveisin kaivattusi
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä aloitekyvytön unelmoija! Sinä juuri. Tulen täytän unelmasi heti huomenna. Terveisin kaivattusi
Mikäs yksinäisen saa kirjoittelemaan kaipaus ketjuun tähän aikaan illasta 🤣