Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (22218)

Vierailija
22121/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on söpöä jos mies elvistelee omaisuudellaan. Ihastun persoonaan, älyyn, komeuteen. Elvistely kertoo että mies näkee minun naisena, josta on kilpailua. ;)

Itse kokisin, että mies pitää minua pinnallisena ja on mitä ilmeisemmin sitä itsekin. 

Tuollainen elvistely kertoo kyllä jotain persoonasta, muttei viittaa älyyn. 

Vierailija
22122/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on rasittava toi pipipää joka haukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22123/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee todella vaivaantunut olo, jos mies elvistelee omaisuudellaan. Alan tuntea itseni halvaksi. 

Persoona, äly ja huumori tehoaa.

Toki, mutta pitää löytyä maksukykyä. Elvistely nyt on täysin toinen asia. Ei myöskään tarkoita, ettei naisen tulisi tulla toimeen itsenäisesti. Miten näette asiat toisensa poissulkevina? 

Saa toki esim. treffeillä tarjota, jos välttämättä haluaa. Mutta elvistelystä tulee mielikuva, että kaikki mitataan rahassa. Lisäksi tulee sellainen olo, että tuo ei ole kiinnostunut minusta vaan omasta statuksestaan. Halpa olo tulee siitä, jos kenties pidetään onnenonkijana. 

Eikö onnenonkija ole sellainen joka itse keplottelee itselleen miehen ja rahat. Ei kai ne ole onnenonkijoita joita miehet itse iskee.

Juuri noin. 

Vierailija
22124/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on aina ollut tärkeää tulla pääasiassa toimeen itsenäisesti. Saa toki esim. treffeillä tarjota, jos välttämättä haluaa. Periaatteessa kummatkin maksaa omansa.

Tämä malli, jossa kumpikin maksaa omat kulunsa, sopii paremmin pariskunnille, joiden tulot ja varat ovat samankaltaiset. Muuten heidän elintasonsa eroavat merkittävästi toisistaan.

Esimerkiksi kun 4 000 euroa kuukaudessa tienaava henkilö muuttaa vuokra-asunnostaan ​​yli 10 000 euroa kuukaudessa tienaavan henkilön omakotitaloon, tämä jaetun maksun malli voi johtaa moniin taloudellisiin ongelmiin.

Vierailija
22125/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💝💝💝💝💝🧡💘💘💘💘

Vierailija
22126/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on söpöä jos mies elvistelee omaisuudellaan. Ihastun persoonaan, älyyn, komeuteen. Elvistely kertoo että mies näkee minun naisena, josta on kilpailua. ;)

Itse kokisin, että mies pitää minua pinnallisena ja on mitä ilmeisemmin sitä itsekin. 

Tuollainen elvistely kertoo kyllä jotain persoonasta, muttei viittaa älyyn. 

Naista ilman pinnallisuuden kalvoa ei ole vielä syntynyt. kaikkia kanssa.

Vierailija
22127/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gn. Gn.

Vierailija
22128/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on aina ollut tärkeää tulla pääasiassa toimeen itsenäisesti. Saa toki esim. treffeillä tarjota, jos välttämättä haluaa. Periaatteessa kummatkin maksaa omansa.

Tämä malli, jossa kumpikin maksaa omat kulunsa, sopii paremmin pariskunnille, joiden tulot ja varat ovat samankaltaiset. Muuten heidän elintasonsa eroavat merkittävästi toisistaan.

Esimerkiksi kun 4 000 euroa kuukaudessa tienaava henkilö muuttaa vuokra-asunnostaan ​​yli 10 000 euroa kuukaudessa tienaavan henkilön omakotitaloon, tämä jaetun maksun malli voi johtaa moniin taloudellisiin ongelmiin.

Monesti onkin helpompaa, jos tulot on suht samanlaiset tai vaataavaati pärjää hyvin omillaan, jos toisella on merkittävästi suuremmat tulot.

Vierailija
22129/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitoskerroksen herrasmies... pusu

Vierailija
22130/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisoin sun edessä, kun yritit päästä ennen lähtöäs lokeroille. Sori! 😘🤗

Miten luinkin, että lonkeroille. Mieti, että mitä heck, en ole lonkeroita ostanut vuosiin.

Vierailija
22131/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua nainen ja haluan viettää tämän kesän sun kanssa.

Eikös sitten pitäisi pian jo aloittaa? 

Vierailija
22132/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeköhän se musta pinnallisen, jos ja kun niin valtavan paljon tykkään sun ulkonäöstä kaivattuni! Oot kaikkein kaunein! 🧡

Vierailija
22133/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suhteen ei kuulu perustua sille, kuka tienaa ja maksaa mitäkin. Terveen suhteen perustana on mielenkiinto ja tunteet, järjen hitunen mukana. On hyvä tulla omillaan toimeen ripustautumatta taloudellisesti toiseen.

Vierailija
22134/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee todella vaivaantunut olo, jos mies elvistelee omaisuudellaan. Alan tuntea itseni halvaksi. 

Toki, mutta pitää löytyä maksukykyä. Elvistely nyt on täysin toinen asia. Ei myöskään tarkoita, ettei naisen tulisi tulla toimeen itsenäisesti. Miten näette asiat toisensa poissulkevina? 

Saa toki esim. treffeillä tarjota, jos välttämättä haluaa. Mutta elvistelystä tulee mielikuva, että kaikki mitataan rahassa. Lisäksi tulee sellainen olo, että tuo ei ole kiinnostunut minusta vaan omasta statuksestaan. Halpa olo tulee siitä, jos kenties pidetään onnenonkijana. 

Eikö onnenonkija ole sellainen joka itse keplottelee itselleen miehen ja rahat. Ei kai ne ole onnenonkijoita joita miehet itse iskee.

Tuollaset miehet jossain vaiheessa möläyttää suustaan sen todellisen ajatuksensa asioista että "minä olen maksanut kaiken ja ostin sulle sitä ja tätä ja tota ja tollanenko oot mua kohtaan". Vaikka todellisuudessa nainen mitään ei ole edes pyytänyt ostamaan. 

Vierailija
22135/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. 

Miksi se ei voisi olla onnenonkija, jonka mies "iskee"? Ihan yhtälailla voi olla rahojen perässä vaikka olisikin se traditionelli "odotan että mies tekee aloitteen", aivan kuten voi olla narsisti tai mitä ikinä. Täyttä lottoa. 

Vierailija
22136/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat, tuo on ihan normaalia laskea pennejä. Niin teidät luotiin.

Vierailija
22137/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistajalle tämä 😘 tässä. 

Vierailija
22138/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"That don't impress me much"

Vierailija
22139/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. 

Miksi se ei voisi olla onnenonkija, jonka mies "iskee"? Ihan yhtälailla voi olla rahojen perässä vaikka olisikin se traditionelli "odotan että mies tekee aloitteen", aivan kuten voi olla narsisti tai mitä ikinä. Täyttä lottoa. 

Mieskin voi olla onnenonkija naista iskiessään.

Vierailija
22140/22218 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ihmiselle annettiin valta ylitse luomakunnan, annettiin miehelle valta ylitse heikomman astian.

Sinä se olet yksi kartonkikuppi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi