Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22324)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on omiakin saavutuksia :D
Ei mulla vaan. En jaksa tehdä töitä tai opiskella. Siksi kukaan ei kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
..kauneimmat
🤎💙
Ikävä. Olet tosi rakas. Saisinpa olla lähelläsi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kevyet ajatukset ja niiden pitäminen.
Ne tarkoittaa ettei ole tarpeeksi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Miten saisimme tätä juttuamme edistettyä?
M>N
Kysyt suoraan.
Voi kun sä olisit mun. Siitä oon haaveillut taas koko päivän. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Luulen, että kenen tahansa ketjulaisen vaikutuksentekotemput on noloja 😄
En osaa muiden kirjoittajien puolesta sanoa. Itse en ole tehnyt vaikutuksentekotemppuja, mutta sen mitä miehet on niitä tehneet, niin eivät ole olleet noloja. Huvittavia joskus kyllä, varsinkin jos on kovin läpinäkyvää.
Oon huomannut, että miehet alkavat aina kehua saavutuksillaan ja rahoillaan :D Ei toki varmaan kaikki, mutta minun kohtaamani miehet.
Mikä on yhdistävä tekijä? Sinä.
Voit muuttaa vain itseäsi.
Olemalla vähemmän haluttava niin ettei ketään kiinnosta?
Lähestymällä itse niitä sinua kiinnostavia miehiä.
Mulla ainakin on iso kynnys lähestyä mua kiinnostavaa miestä tai naista. Jos olis elämä jotenkin paremmassa tilanteessa ois helpompaa. Nyt on koulut kesken, ei töitä, rahatilanne sen mukainen, ulkonäkö on mitä on ja ikääkin ihan liikaa. Lisäksi viel mt-diagnoosi. Ei ole helppoa lähestyä kiinnostavaa ihmistä tällaisessa elämäntilanteessa. 😕 Sivu
Ok. Ei se ole helppoa mussään elämäntilanteessa. Sivum.
Niin kysykää, olisitko halukas näkemään /tapaamaan enemmän.Vastaus kertoo jo aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toivoton nainen. :)
Harvoin mies pelästyy jos kiva ja nätti nainen antaa pusun
Mutta nainen ei voi tietää onko hän miehen silmissä kiva ja nätti.
Ja mieskö tietää onko hän naisen mieleen, kun tekee aloitteen? Vastaus: ei tiedä.
Sen takia aloitetaankin kevyellä jutustelulla, ystäväiset! Ei rakkaudentunnustuksella! Silloin kukaan ei menetä mitään.
Kyllä menettää. Helposti.
kusipään henkilöllisyys lähtee selviämään
Vierailija kirjoitti:
Niin kysykää, olisitko halukas näkemään /tapaamaan enemmän.Vastaus kertoo jo aika paljon.
Se fiilis kun kysyt ja saat vastaukseksi käytännössä ghostauksen irl.. No kai voi ajatella, että väisti luodin
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Mitä kaivatulla oli tänään päällä?
En tiedä, vaatteet? En ole nähnyt häntä melkein neljään vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?????
Minä en vastaa tuohon ainakaan 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Luulen, että kenen tahansa ketjulaisen vaikutuksentekotemput on noloja 😄
En osaa muiden kirjoittajien puolesta sanoa. Itse en ole tehnyt vaikutuksentekotemppuja, mutta sen mitä miehet on niitä tehneet, niin eivät ole olleet noloja. Huvittavia joskus kyllä, varsinkin jos on kovin läpinäkyvää.
Oon huomannut, että miehet alkavat aina kehua saavutuksillaan ja rahoillaan :D Ei toki varmaan kaikki, mutta minun kohtaamani miehet.
Mikä on yhdistävä tekijä? Sinä.
Voit muuttaa vain itseäsi.
Olemalla vähemmän haluttava niin ettei ketään kiinnosta?
Lähestymällä itse niitä sinua kiinnostavia miehiä.
Mulla ainakin on iso kynnys lähestyä mua kiinnostavaa miestä tai naista. Jos olis elämä jotenkin paremmassa tilanteessa ois helpompaa. Nyt on koulut kesken, ei töitä, rahatilanne sen mukainen, ulkonäkö on mitä on ja ikääkin ihan liikaa. Lisäksi viel mt-diagnoosi. Ei ole helppoa lähestyä kiinnostavaa ihmistä tällaisessa elämäntilanteessa. 😕 Sivu
Ok. Ei se ole helppoa mussään elämäntilanteessa. Sivum.
Mulla ainakin on ollut elämäntilanteita, jolloin on ollut tätä helpompaa. Ei helppoa, mut helpompaa. Vielä silloin, kun kaikki oli ns. hyvin. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Miten saisimme tätä juttuamme edistettyä?
M>N
Tulet vaan juttelemaan,
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni suhteen ei kuulu perustua sille, kuka tienaa ja maksaa mitäkin. Terveen suhteen perustana on mielenkiinto ja tunteet, järjen hitunen mukana. On hyvä tulla omillaan toimeen ripustautumatta taloudellisesti toiseen.
Harvat naiset ansaitsevat enemmän tai vähemmän kuin miehet, ja naiset yleensä saavat jonkin verran taloudellista etua perhe-elämässä verrattuna sinkkuelämään. Täydellistä taloudellista riippumattomuutta naiset eivät saavuta avioliitossa.
Hyvä parisuhde voi myös saada paremmin ansaitsevan kumppanin haluamaan osallistua enemmän, kunhan molemmat osapuolet ovat valmiita tähän taloudelliseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toivoton nainen. :)
Harvoin mies pelästyy jos kiva ja nätti nainen antaa pusun
Mutta nainen ei voi tietää onko hän miehen silmissä kiva ja nätti.
Ja mieskö tietää onko hän naisen mieleen, kun tekee aloitteen? Vastaus: ei tiedä.
Toki tietää, jos sitä ennen on ollut pientä flirttiä.
Varatut rikkoo sydämiä just noin. 😔
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Kunpa edes näkisimme, siitä se lähtisi.