Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinuaja haluaisin sinut elämääni, vaikka kaipaamiseksi on tähän asti jäänyt (yrityksistä huolimatta).
Kaipaan myös joka hetki. Ehkä asiat järjestyvät, kun läheltä piti yrityksiäkin on ollut ja nyt likempänäkin, vaikka yhä tavoittamatta.
Millaisia läheltä piti -tilanteita?
Vaikka samoissa paikoissa melkein yhtä aikaa.
Jos noita läheltä piti tilanteita sattuu useinkin, vaikuttaisi kyllä siltä, se kaivattu karttelee eikä halua nähdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuten ihmiselle annettiin valta ylitse luomakunnan, annettiin miehelle valta ylitse heikomman astian.
Voit laittaa ne tiskikoneeseen joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Luulen, että kenen tahansa ketjulaisen vaikutuksentekotemput on noloja 😄
En osaa muiden kirjoittajien puolesta sanoa. Itse en ole tehnyt vaikutuksentekotemppuja, mutta sen mitä miehet on niitä tehneet, niin eivät ole olleet noloja. Huvittavia joskus kyllä, varsinkin jos on kovin läpinäkyvää.
Oon huomannut, että miehet alkavat aina kehua saavutuksillaan ja rahoillaan :D Ei toki varmaan kaikki, mutta minun kohtaamani miehet.
Mikä on yhdistävä tekijä? Sinä.
Voit muuttaa vain itseäsi.
Olemalla vähemmän haluttava niin ettei ketään kiinnosta?
Lähestymällä itse niitä sinua kiinnostavia miehiä.
Mulla ainakin on iso kynnys lähestyä mua kiinnostavaa miestä tai naista. Jos olis elämä jotenkin paremmassa tilanteessa ois helpompaa. Nyt on koulut kesken, ei töitä, rahatilanne sen mukainen, ulkonäkö on mitä on ja ikääkin ihan liikaa. Lisäksi viel mt-diagnoosi. Ei ole helppoa lähestyä kiinnostavaa ihmistä tällaisessa elämäntilanteessa. 😕 Sivu
Se on kyllä jännä miten paljon se elämäntilanne vaikuttaa. Joillain tutuilla, joilla on oikein hyvät tulot ja koulutus, on tosi kova itseluottamus deittijutuissa ja suorastaan nielevät miehiä. Tosin ei ne niiden miehet ja dynamiikat ole tippaakaan sellaisia jotka mulla kiinnostaisi, että en nyt mitenkään kadehdi tai mitään, mutta tulipahan mieleen!
Eri
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Mitä kaivatulla oli tänään päällä?
Keltainen paita
Vierailija kirjoitti:
onko vatsa täynnä kakkua?
On... :)
Olisi kiva viettää kesää sun kanssa😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Luulen, että kenen tahansa ketjulaisen vaikutuksentekotemput on noloja 😄
En osaa muiden kirjoittajien puolesta sanoa. Itse en ole tehnyt vaikutuksentekotemppuja, mutta sen mitä miehet on niitä tehneet, niin eivät ole olleet noloja. Huvittavia joskus kyllä, varsinkin jos on kovin läpinäkyvää.
Oon huomannut, että miehet alkavat aina kehua saavutuksillaan ja rahoillaan :D Ei toki varmaan kaikki, mutta minun kohtaamani miehet.
Mikä on yhdistävä tekijä? Sinä.
Voit muuttaa vain itseäsi.
Olemalla vähemmän haluttava niin ettei ketään kiinnosta?
Lähestymällä itse niitä sinua kiinnostavia miehiä.
Mulla ainakin on iso kynnys lähestyä mua kiinnostavaa miestä tai naista. Jos olis elämä jotenkin paremmassa tilanteessa ois helpompaa. Nyt on koulut kesken, ei töitä, rahatilanne sen mukainen, ulkonäkö on mitä on ja ikääkin ihan liikaa. Lisäksi viel mt-diagnoosi. Ei ole helppoa lähestyä kiinnostavaa ihmistä tällaisessa elämäntilanteessa. 😕 Sivu
Se on kyllä jännä miten paljon se elämäntilanne vaikuttaa. Joillain tutuilla, joilla on oikein hyvät tulot ja koulutus, on tosi kova itseluottamus deittijutuissa ja suorastaan nielevät miehiä. Tosin ei ne niiden miehet ja dynamiikat ole tippaakaan sellaisia jotka mulla kiinnostaisi, että en nyt mitenkään kadehdi tai mitään, mutta tulipahan mieleen!
Eri
Se suurin ongelmahan on omassa päässä. Jos tuntee olonsa surkeaksi ja anteeksipyytelee olemustaan ja olemistaan, niin saattaa helposti ajaa kaikki kiinnostuneet pois tai sitten saattaa löytää vaan jotain epäsopivia em. vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee melko villi. Harva pysyy mukana. Enkä tarkoita mitään alkoholisekoiluja tmv.
Istuin sun vieressä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvelet sen sisältävän?
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa ois ihanaa viettää kesää. Oispa tää jo meidän kesämme. 🧡
Rakastan sua nainen ja haluan viettää tämän kesän sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko vatsa täynnä kakkua?
On... :)
Minun kaivatullekin maistui maanantaina. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuten ihmiselle annettiin valta ylitse luomakunnan, annettiin miehelle valta ylitse heikomman astian.
Mee pesee ne astiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee pesee ne astiat.
Juu, fajanssia ei kannata laittaa koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvelet sen sisältävän?
Nokipannukahvit auringonlaskua seuratessa.sivu