Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21080)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan voikukkia
Minä kaivattua, voikukatkin on ihan kivoja ja niitä voi syödä.
Leikkaan, kitken, nyhdän ja myrkytän kaikki voikukat. Ei rumat kukat saa rehottaa.
Miksi jäi asiakasta niin kova ikävä? Ei ole ennen käynyt näin. Sydän kipeänä, vaikka vasta nähtiin.
En kirjoittanut aamulla mitään ja mietin vaan että halusitko satuttaa mua vai et tiedä että tiedän ja muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
En kirjoittanut aamulla mitään ja mietin vaan että halusitko satuttaa mua vai et tiedä että tiedän ja muuten vaan.
En ole halunnut satuttaa ketään. En tunnista kirjoittajia. Välillä täällä tuntuu olevan ihmisiä, joiden tilanteet tuntuvat jotenkin tutuilta, mutta se voi olla sattumaa tai trol lausta. Kirjoittelen, niin kuin en tuntisi ketään.
Väitellään vähemmän, suudellaan enemmän…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti jos vaikka osa niistä, ketä tääl puhuu on vaik persona non grata ihan joka ikisessä paikassa mikä vaan on mahdollista. Kiva kun lätkitään käteen jonkun nimi, kato ollaan samalla sivulla vink vink.
Niihä myö näytetää olevan.
Kyllä. Täällä on virallisesti kaikki sellaset tyypit kenen kanssa mä en ois tekemisissä ikinä, eikä me tunneta mistään. Tai haluu tuntea näitä. Tai kuunnella niiden juttuja.
Jep. Mutta tuskin tähän väkeen törmää missään irl. Harmi tietty että pilaavat ketjun.
Tänään kotiin tullessa vastassasi olisi ollut kielojen tai syreenien tuoksua. Kivaa päivää rakas.
Kohta nähdään, sinä älykäs ja mielenkiintoinen komistus. Jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Missähän menet..
Mökillä liikuskelen pihatöissä.
Olisipa meillä mökki. Kutsuisin sinut sinne hetkeäkään miettimättä. 🧡
Voitais rauhassa nauttia toisistamme! 😍
Tiedän enemmän kuin annan ymmärtää, mutta annan olla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän enemmän kuin annan ymmärtää, mutta annan olla.
Miksi annat olla? 🤔
Mäkin sen verran, että ajan ruohon silleen, että jos jossain on oikein iso nätti voikukka niin kierrän ne. Piha näyttää hieman sekavalta 🙂