Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Lehtomäki on raskaana. Onneksi kuitenkin ministeriksi valittiin.

Vierailija
17.04.2007 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pätevä hoitamaan hommat kun on kansanedustajaksi valittu siinä missä Paulakin. Ja olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että raskaanaolevia naisia ei saa syrjiä työhönottotilanteessa. Ei ne perhevapaat ikuisuuksia kestä..

Vierailija
22/29 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilta mahdollisuuksia. Onneksi mulla on pomona ihminen, joka on avoimesti sanonut, ettei kiinnitä valinnoissa perhetilanteeseen mitään huomiota, lapsia tulee jos on tullakseen, sitten katsellaan sijaisjärjestelyt jne, ei siinä sen suurempaa ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulahan oli ministerinä ja piti välissä äitiysloman. Millaista vahinkoa tästä sijaisjärjestelystä aiheutui?

Vierailija
24/29 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa vaan jatkuisko työ. ei varmasti. toivottavasti jaksaa kahden pienen luota palata fressinä ja intoa puhkuen ministeriksi...

Vierailija
25/29 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kaksi pientä + euroedustajan työt on vaan asennekysymys.

Tällaisella tavismammalla taitaa olla asenneongelmia kun välillä tuntuu raskaalta tavallinen työ ja yks muksu ;)

Vierailija
26/29 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuin siis täysin oikeaan! Sanoin eduskuntavaalien päivänä miehelleni, että tuo Paula Lehtomäki näyttää kuin olisi rskaana! Ja oikeassa olin.

Eiän sitä masua huomannu, mutta sen vaan näkee muuten, kun osaa katsoa.

Tsempit Paulalle. Itse en vain raaskisi toimia nuin vaativassa työssä, kun lapset niin pieniä, vaikka jossain määrin urasuuntautuneisuutta kannatankin.

Vierailija
27/29 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän kuukausi sitten ole mitään vauvamasua edes näkynyt.

Vierailija:

Osuin siis täysin oikeaan! Sanoin eduskuntavaalien päivänä miehelleni, että tuo Paula Lehtomäki näyttää kuin olisi rskaana! Ja oikeassa olin.

Eiän sitä masua huomannu, mutta sen vaan näkee muuten, kun osaa katsoa.

Vierailija
28/29 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenäkin on kolme lasta, ja olen raskaudet ja lastenhoidot sinnitellyt yrittäjänä. Ja en palkkaa " raskausvaarassa" olevia yritykseeni.

Siis miksi ja perheeni pitäisi maksaa pitkä penni siitä, että juuri kun olen kouluttanut jonkun tehtäväänsä ja tämän työ alkaa maksaa itse itseään, hän jääkin lomille ja aloitan sitten jonkun sijaisen kalliin kouluttamisen? Pahimmillaan hän ilmoittaa vasta päivää ennen vanhempainvapaansa päättymistä, että jääkin vielä hoitovapaalle. Ja taas etsin kissojen ja koirien kanssa jonkun sijaisen.

Yhden työntekijän lapsen saanti maksaa minulle yrittäjänä helposti näkyvät kulut nopeasti laskien ainakin 10,000 euroa. Välillistä kulua voi tulla sijaisvatkauksista enemmänkin.

Vierailija
29/29 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kuin jonkun pikkupuljun budjetti. Tekö sitten ootte sitä mieltä että ministeriksi voi tästä raskausriskistä johtuen vain miehiä tai yli 50-vuotiaita naisia? Ja sitten poraatte kun kukaan ei aja naisten ja lapsiperheiden asioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan