Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokkakokous tulossa. Ei siinä sinänsä mitään, mutta

Vierailija
10.11.2025 |

Sinne on järjestetty ohjelmaa. Ja se ohjelma on luetun perusteella kiusallisen huonoa. En halua mennä sinne. Lisäksi se järjestetään pönötyspaikassa.

Itse ihmisten tapaamista vastaan minulla ei ole mitään, mutta mutta.

Mitkä fiilikset teillä jäi edellisestä luokkakokouksesta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan mukaan, juttelet ja vaihdat kuulumisia. Viis ohjelmasta. Avoimin mielin. Eikä sinun tarvitse pönöttää yhtään, jos ei kiinnosta, olet vaan oma itsesi.

Hieno ravintola. Olisin selvinnyt kahvilla. Ap

No, siellä on varmaan etukäteen tilattu tarjoilu, eli joudut syömään. Jos saa itse tilata, niin voithan ottaa pelkän salaatin, tai kahvin ja jälkiruoan.

Vierailija
22/28 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksi kertaa luokkakokouksessa, kolmatta kertaa en mene. Ja jos voisin jättää käymättä ne edelliset, niin jättäisin. Täyttä ajan haaskausta ja outoa teeskentelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan mukaan, juttelet ja vaihdat kuulumisia. Viis ohjelmasta. Avoimin mielin. Eikä sinun tarvitse pönöttää yhtään, jos ei kiinnosta, olet vaan oma itsesi.

Hieno ravintola. Olisin selvinnyt kahvilla. Ap

No, siellä on varmaan etukäteen tilattu tarjoilu, eli joudut syömään. Jos saa itse tilata, niin voithan ottaa pelkän salaatin, tai kahvin ja jälkiruoan.

Syön kyllä muiden kanssa, jos menen. Mutta ne ruokalajit olivat jotain hifistelyä. Ei voi mitään. Ap

Vierailija
24/28 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiefä, mutta: Olen nainen ja ällöttää, että pillun pitää olla limakalvoa, kun se tarkoittaa sitä ainakin itselläni, että siellä on koko ajan kosteaa. Sellainen trooppinen ilmasto ja pikkarit ovat aina kosteat pillun kohdalta.

Vierailija
25/28 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jokusen kerran. Ihan rentoa on ollut. Enää en taida mennä, jos kutsutaan. Ei jaksa kiinnostaa. En mene mihinkään juhliin, jos ei kiinnosta ohjelma tai ne ihmiset.

Vierailija
26/28 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soluttaudu mukaan vasta jatkoille kun siirtyvät pönötyspaikasta eteenpäin.

Vierailija
27/28 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksen luokkakokous järjestettiin 5v koulun päättymisen jälkeen. Olin sen verran traumatisoitunut kiusaamisesta(olin päätyä itsetuhoon), että en halunnut mennä.

Peruskoulun 9. luokan luokkakokous myön.  5v. pättäjäisistä, se oli ihan ok. En muista, miten neni, sekin oli vähän pönötyspaikassa, joka oli useimmille liian hieno, elettiin 90- lukua.

Tässä kymmenkunta vuotta sitten järjestettiin myös peruskoulun päättöluokan luokkakokous, mutta siitä tuli vähän sekavan seurakunnan kokous, kun järjestäjät  alkoivat kutsua vuotta vanhempia kavereitaan. Osa jäi kutsumatta, kun kutsut kulkivat FB:n ja puskaradion kautta.

Vierailija
28/28 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen luokkakokoukseen en saanut kutsua ollenkaan koska mun osoite ja puhelinnumero oli salainen silloin kun järjestäjät etsi luokkatovereiden yhteystietoja. Sain tietää vasta jälkeenpäin että kokous oli pidetty, kun yksi luokkakaveri ottei linkedinillä yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan