Luokkakokous tulossa. Ei siinä sinänsä mitään, mutta
Sinne on järjestetty ohjelmaa. Ja se ohjelma on luetun perusteella kiusallisen huonoa. En halua mennä sinne. Lisäksi se järjestetään pönötyspaikassa.
Itse ihmisten tapaamista vastaan minulla ei ole mitään, mutta mutta.
Mitkä fiilikset teillä jäi edellisestä luokkakokouksesta?
Kommentit (28)
En ole koskaan kuullut, että olisi ollut mitään luokkakokouksia. En varmaan suurinta osaa luokkakavereista miltään kouluasteelta tunnistaisi, vaikka tulisivat vastaan.
Ei ole yhtään kutsua tullut, enkä ole yllättynyt, kouluaikanakin jätettiin porukoiden ulkopuolelle.
M43
Yhen kerran kävin ja jouduin heti sänkyyn vanhan heilani kanssa.
Ohjelmasta ja paikasta tulee mieleen, että eivätkö he ole kymmenien vuosien aikana menneet yhtään eteenpäin. Ap
Enpä ole käynyt, ei kiinnosta niin paljon
Miksi jotain ohjelmaa edes tarvitaan? Tarkoitus kai olis tavata vanhoja tuttuja ja jutella. Mitä se ohjelma on? Musiikkia, "leikkejä" vai mitä?
Kävin kerran lukioluokan luokkakokouksessa. Totesin että minulla oli yhtä vähän yhteistä sen porukan kanssa kuin lukiolaisenakin oli. Lähdin pois heti kun ruoka oli syöty, kun ei ollut oikein mitään yhteistä puheenaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotain ohjelmaa edes tarvitaan? Tarkoitus kai olis tavata vanhoja tuttuja ja jutella. Mitä se ohjelma on? Musiikkia, "leikkejä" vai mitä?
Musiikkia, varmaan jonkun luokkalaisen jälkikasvu asialla. Ja jotain puheita noloilla otsikolla. Jne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia, varmaan jonkun luokkalaisen jälkikasvu asialla. Ja jotain puheita noloilla otsikolla. Jne. Ap
Minustakin nimittäin juttelu olisi se juttu. Ap
Jännä huomata, että aina kun täällä on kyselyä/juttua luokkakokouksista niin poikkeuksetta niitä haukutaan tyyliin "ikinä en menis" - on teillä ollut huono tuuri jos on ollut niin ikäviä luokkakavereita. Meillä ollut läpi vuosikymmenten jos jonkinlaista yhteydenpitoa eri kokoonpanoilla.
Samoin tuntuu että suurimmalla osalla on ihan paskat työkaveritkin, ja sukulaiset, ja kaikki.
Ohjelmat pilaa aina kaiken. #Kiusallisuus. #Nolous. #Myötähäpeä. #Esiintymiskammo.. jne jne
Menet vaan mukaan, juttelet ja vaihdat kuulumisia. Viis ohjelmasta. Avoimin mielin. Eikä sinun tarvitse pönöttää yhtään, jos ei kiinnosta, olet vaan oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä huomata, että aina kun täällä on kyselyä/juttua luokkakokouksista niin poikkeuksetta niitä haukutaan tyyliin "ikinä en menis" - on teillä ollut huono tuuri jos on ollut niin ikäviä luokkakavereita. Meillä ollut läpi vuosikymmenten jos jonkinlaista yhteydenpitoa eri kokoonpanoilla.
Samoin tuntuu että suurimmalla osalla on ihan paskat työkaveritkin, ja sukulaiset, ja kaikki.
Mä olisin tykännyt mennä, mutta niitä ei ollut. Ja nyt on mahdoton järjestää, kun yhteystietoja ym. ei ole, osa on kuollut, asuu toisella puolella Suomea, ulkomailla jne.
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan mukaan, juttelet ja vaihdat kuulumisia. Viis ohjelmasta. Avoimin mielin. Eikä sinun tarvitse pönöttää yhtään, jos ei kiinnosta, olet vaan oma itsesi.
Hieno ravintola. Olisin selvinnyt kahvilla. Ap
Itselle tullut muutamaan luokkakokoukseen kutsu, mutta en ole mennyt, koska olin koulukiusattu, eikä todellakaan ole ollut mitään halua aikuisena mennä hymistelemään samoihin kekkereihin kiusaajieni kanssa. Not, ei kiinnosta. Aikamoisen työn olen aaanut tehdä aikuisiällä, että siitä maahan poljetusta ihmisrievusta on tullut sellainen yksilö, joka ensimmäiseksi ei ala ajattelemaan, että kiusaako tuo minua vai onko tuo käyttäytyminen ihan normaalia mua kohtaan. Joten ei kiitos.
Jos olet aikuinen niin menet jos haluat ja et mene jos et halua
Mieti mihin paskaan sun aikaasi menisi
Kävin kerran 2008.
Oli juuri niin tyhmää kuin ajattelinkin, joten se sai jäädä ainoaksi.