Puoliso juttelee kaikesta työkavereiden kanssa, ja on kotona tuppisuu.
Mitä hän enää minun kanssani juttelisi, tai kertoisi minulle ajatuksiaan tai murheitaan, kun hän on keskustellut koko päivän työkavereiden kanssa? Sitten kotona minulla on puoliso jolla ei ole enää tarvetta höpötellä mistään, kun kaikki on jo juteltu muiden kanssa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei kait töihin mennä mukavia jutustelemaan?!
Kyllä sitä ehtii töiden lomassa jutella paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työasioita, ei kotiasioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin väsyn puhumiseen, jos olen vaikka pitänyt jotain koulutusta tai esitystä tms. koko päivän ja joutunut olemaan äänessä hirmu paljon. Vaikka ei mitään mukavia olisikaan jutustellut niin kotona en jaksa puhua yhtään mitään viihteellisempääkään sitten enää.
Samanlainen täällä. Kotimatkoilla myös soittelee kavereille, sisaruksille ja vanhemmilleen. Sitten minä kuulen asioita kiertoteitä, kun luulee kertoneensa myös mulle, vaikka on puhunut kaikille muille, paitsi mulle.
Olet siis puolisosi töissä vahtimassa häntä?
No ilmeisesti.
Mun äiti on tuollainen. Ja ex-tuttu. Toisaalta parempi niin. Mutta oli kurjaa nuorempana. Parisuhde ei toimi jos tilanne tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työasioita, ei kotiasioita.
Kyllä puhutaan ummet ja lammet ihan muustakin.
Töissä ollaan kivoja, puheliaita ja touhukkaita. Hyviä jätkiä. Kotona turpa nurin ja korkeintaan tiuskitaan. Kaikki jää tekemättä, laskut maksamatta ja naisen vastuulle. Suomi-mies 💪
Vierailija kirjoitti:
Oletteko olleet pitkään yhdessä?
Niinkin voisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko olleet pitkään yhdessä?
Olen tapaillut tällaisia ilman vuosien yhdessäoloa. Tämä on normaali mun ikäluokalle (70-luvun vahinkolapset).
Kyllähän se on vähän ongelma, jos puolison sosiaalisuuden tarve tulee täytettyä työpaikalla, ehkä liiaksikin ja sitten kotona haluaa olla hiljaa ja omissa oloissaan.