Helmi vei Dannyn isänpäiväkahveille vanhempiensa luokse :)
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c10e1d69-f98a-4c22-b9be-90f6d0…
Sinäsä ihan perusteltua, kun Danny voisi ikänsä puolesta olla Helmin isän isän. Helmin isäkin sai isänpäivätunnelmaa
Kommentit (52)
Kyllä tuon Helmin täytyy olla päästään vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikö se tosiaan vanhempien luokse vai nuorempien luokse, jos olivat Dannyä nuorempia siis?
"...sa" -pääte pelastaa. ps sain kirjoittaa "777" tuohon alle kuin aikoinaan Hankkijalla ollessa kuitatessa.
??
En ymmärtänyt mitään tästä.
Vierailija kirjoitti: Mahtoi Helmen vanhemmilla olla hienoa katsoa omien vanhempiensa ikäistä ukkoa joka nai heidän tytärtään.
Jos polvi on pipi, niin tyttö kumartaa kaula pitkällä ja puhaltaa pipiin suu auki, ihan läheltä, ohhoh. Oho. Oho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tyär on 24 eli saman ikäinen kuin Helmi (kai). Itse olen 55 ja kyllä ottaisi todella paljon päähän jos tytär alkaisi seurustelemaan yli kasikymppisen ukon kanssa. Aivan sama vaikka kuka olisi kyseessä. Sellainen ei ole normaalia, ei sitten mitenkään. Sellaisesta järkytyksestä tuskin toipuisin koskaan.
Entäs jos vävykokelas olisi iso D? Toipuisitko siinä jo melko nopeasti?
Hyi helvetti.
- sama
Vierailija kirjoitti: Mahtoi Helmen vanhemmilla olla hienoa katsoa omien vanhempiensa ikäistä ukkoa joka nai heidän tytärtään.
Tosin tuskin taitaa dannystä enää naimahommiin pahemmin olla.
Danny pilaa Helmin ainutkertaisen elämän.
Nuori likkaa tuhlaa elämäänsä vanhaan gubbeen.
Vierailija kirjoitti:
Minun tyär on 24 eli saman ikäinen kuin Helmi (kai). Itse olen 55 ja kyllä ottaisi todella paljon päähän jos tytär alkaisi seurustelemaan yli kasikymppisen ukon kanssa. Aivan sama vaikka kuka olisi kyseessä. Sellainen ei ole normaalia, ei sitten mitenkään. Sellaisesta järkytyksestä tuskin toipuisin koskaan.
:D
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se sinun asiasi on ylipäätään ajatella. Nuoremman kohdalla mietit oikein intensiivisesti, miten ihanan normaalia on kun tyttäresi saa oikean ikäistä peenistä sisälleen.
Vierailija kirjoitti:
Nuori likkaa tuhlaa elämäänsä vanhaan gubbeen.
Tuki suusi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Dannyn omat lapset päässeet käymään kun ei mitään heistä mainittu ?
Ei ne halua olla Helmin kanssa tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Näin helposti suomalainen keski-ikäinen nainen paljastaa kateuden, katkeruuden ja vihan omaa tytärtään kohtaan. Näitä on Suomessa todella paljon. Eräs entinen tyttöystävä sai kärsiä äitinsä kateudesta ja katkeruudesta. Tuo kiero äiti oli tarkoituksella houkutellut sänkyynsä komean miehen ja äidin onnettomuudeksi tytär perikin isänsä suvun hyvät geenit ja tyttärestä kasvoi todellinen kaunotar, toisin kuin äitinsä, joka muistutti lähinnä Mikko Kivistä pitkillä hiuksilla varustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori lempi on kaunista <3
On, mutta ei koske Dannyä ja helmiä!
Lukiolaistyttö auttelee sotaveteraania minkä ehtii. Vanhuspalveluiden leikkauksista älähtänyt kansa älähtää jälleen.
Pitäähän sitä vaarille kahvit tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Danny on ALFA.
Ei ole vaan oksettava miesl o r t t o 🤢
Vierailija kirjoitti:
Mammat on kateellisia.
Joo ihan varmasti, huutista 😂
Omat lapset koko elämänsä ihmetelleet isänsä elämää. Välit eivät ehkä ole tiiviit.
Däni ei ehtinyt tutustua lapsiinsa. Hengaillut aina ikätovereiden kanssa tosin. Nurinkurista.