Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin olet joutunut pyyhkimään julkisessa vessassa jossa paperi ollut loppunut?

Vierailija
09.11.2025 |

Omat:

-tampooni

-sukka (heitin roskiin)

-kuitti

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson aina ensimmäisenä onko telineessä paperia. Jos ei ole, menen toiseen koppiin ja jos sielläkään ei ole, otan käsienkuivauspaperia automaatista mukaan koppiin.

Entäs se puhallinkuivaaja?

Niin mitä siitä?

Osassa vessoista on vain se eikä käsipaperia.

Vierailija
42/48 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ei ole sattunut olemaan käsilaukussa nenäliinaa (vahingoista viisastuneena nykyisin on aina), olen pyyhkinyt kuittiin tai hylsyyn :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko suurin osa ihmisistä ei tarkista ennen vessaan menoa että onko siellä paperia?

Ja ihanko oikeasti ihmisillä ei ole mukana paperinenäliinoja tai jotain muuta millä voi pyyhkiä tarvittaessa nenää, likaista istuinta, pöytää, roiskeita, rapaa kengistä, pientä verenvuotoa (eilen juuri tarvitsin kun sain kaupungilla pienen haavan sormeeni)? 

Vierailija
44/48 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina sen verran paperinenäliinoja, että voin turvautua niihin. 

Nykyisin tarkistan aina ensin, että on paperia, ennen kuin alan edes riisuutua. 

Tämän neuvon annoin myöskin lapsilleni

Vierailija
45/48 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko suurin osa ihmisistä ei tarkista ennen vessaan menoa että onko siellä paperia?

Ja ihanko oikeasti ihmisillä ei ole mukana paperinenäliinoja tai jotain muuta millä voi pyyhkiä tarvittaessa nenää, likaista istuinta, pöytää, roiskeita, rapaa kengistä, pientä verenvuotoa (eilen juuri tarvitsin kun sain kaupungilla pienen haavan sormeeni)? 

Kyllä ihmisillä on mukana paperia, mutta silti on ihan suotavaa tarkistaa onko vessassa paperia ennenkuin istahtaa pöntölle. Viemäriin ei saisi laittaa talouspaperia tai nenäliinoja vaan pelkästään vessapaperia. Mulla on mukana jopa laastareita ja desinfiointipyyhkeitä että ei tarvitse millään räkäpaperilla pyyhkiä haavoja. 

Vierailija
46/48 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tamponi, ei tampooni. Myös makaroni, ei makarooni. Samoin pehtori, ei pehtoori. Miksi tämä on niin vaikea muistaa? Ei venytetä -oni, -oli ja -ori päätteitä, niissä on vain yksi o. 

Vierailija
47/48 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vessan lattialle kuin kissa ja raahaan itseäni käsillä eteenpäin.

Vierailija
48/48 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn julkisissa vain pikkuasialla, isolla asialla käyn kotona, koska elimistö tämän sallii. Minulle ei ole katastrofi jos pikkuasialla joutuu jättämään pyyhkimättä. Joskus esim. festareilla olen pitänyt pikkuhousunsuojaa, ettei tarvitse pitää paperia kokoajan mukana. Menkkojen aikaan tietysti varauduttava elilailla.