Mihin olet joutunut pyyhkimään julkisessa vessassa jossa paperi ollut loppunut?
Kommentit (48)
Silloin kun ei ole sattunut olemaan käsilaukussa nenäliinaa (vahingoista viisastuneena nykyisin on aina), olen pyyhkinyt kuittiin tai hylsyyn :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko suurin osa ihmisistä ei tarkista ennen vessaan menoa että onko siellä paperia?
Ja ihanko oikeasti ihmisillä ei ole mukana paperinenäliinoja tai jotain muuta millä voi pyyhkiä tarvittaessa nenää, likaista istuinta, pöytää, roiskeita, rapaa kengistä, pientä verenvuotoa (eilen juuri tarvitsin kun sain kaupungilla pienen haavan sormeeni)?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina sen verran paperinenäliinoja, että voin turvautua niihin.
Nykyisin tarkistan aina ensin, että on paperia, ennen kuin alan edes riisuutua.
Tämän neuvon annoin myöskin lapsilleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko suurin osa ihmisistä ei tarkista ennen vessaan menoa että onko siellä paperia?
Ja ihanko oikeasti ihmisillä ei ole mukana paperinenäliinoja tai jotain muuta millä voi pyyhkiä tarvittaessa nenää, likaista istuinta, pöytää, roiskeita, rapaa kengistä, pientä verenvuotoa (eilen juuri tarvitsin kun sain kaupungilla pienen haavan sormeeni)?
Kyllä ihmisillä on mukana paperia, mutta silti on ihan suotavaa tarkistaa onko vessassa paperia ennenkuin istahtaa pöntölle. Viemäriin ei saisi laittaa talouspaperia tai nenäliinoja vaan pelkästään vessapaperia. Mulla on mukana jopa laastareita ja desinfiointipyyhkeitä että ei tarvitse millään räkäpaperilla pyyhkiä haavoja.
Se on tamponi, ei tampooni. Myös makaroni, ei makarooni. Samoin pehtori, ei pehtoori. Miksi tämä on niin vaikea muistaa? Ei venytetä -oni, -oli ja -ori päätteitä, niissä on vain yksi o.
Menen vessan lattialle kuin kissa ja raahaan itseäni käsillä eteenpäin.
Käyn julkisissa vain pikkuasialla, isolla asialla käyn kotona, koska elimistö tämän sallii. Minulle ei ole katastrofi jos pikkuasialla joutuu jättämään pyyhkimättä. Joskus esim. festareilla olen pitänyt pikkuhousunsuojaa, ettei tarvitse pitää paperia kokoajan mukana. Menkkojen aikaan tietysti varauduttava elilailla.
Osassa vessoista on vain se eikä käsipaperia.