Mihin olet joutunut pyyhkimään julkisessa vessassa jossa paperi ollut loppunut?
Kommentit (48)
Eikö naiset osaa laittaa nenäliinapakettia laukkuunsa?
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa mitn tyhmiä täällä puhutte.
Kyllä nää on elämän suuria arvokysymyksiä.
Mulla on aina nenäliina taskussa, siihen pyyhin jos vessassa ei ole paperia. Mutta yleensä kyllä tarkastan asian ennen asiointia.
Mulla on aina nenäliinapaketti laukussa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä aloitus suunnattu pelkästään naisille?
Vierailija kirjoitti:
En käytä käsilaukkua. Läppärilaukku on, mutta jätän sen aina autoon.
Vierailija kirjoitti:
Katson aina ensimmäisenä onko telineessä paperia. Jos ei ole, menen toiseen koppiin ja jos sielläkään ei ole, otan käsienkuivauspaperia automaatista mukaan koppiin.
Entäs se puhallinkuivaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson aina ensimmäisenä onko telineessä paperia. Jos ei ole, menen toiseen koppiin ja jos sielläkään ei ole, otan käsienkuivauspaperia automaatista mukaan koppiin.
Sellaiseen on varsin hankala pyyhkiä, joten sitä en ota mukaani vessakoppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla ei ole takintaskua tai taskua housuissa, jonne voisit pari palaa talouspaperia panna. Selvä, onkos sulla mikä diagnoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä siitä?
Terveyssiteeseen ja omiin nenäliinoihin. Kerran tuli pahempi tilanne ja itsellä ei ollut mitään käyttökelpoista mukana, joten revin suikaleita siitä vessapaperin pavihylsystä että saan isoimmat pois. Heitin palat roskiin ja siirryin koppiin jossa oli sekä käsisuihku että paperia.
Nykyään tulee tarkistettua tilanne ennenkuin menee asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla ei ole takintaskua tai taskua housuissa, jonne voisit pari palaa talouspaperia panna. Selvä, onkos sulla mikä diagnoosi?
On mulla nenäliina taskussa, mutta mieluummin valitsen kopin jossa on jo valmiiksi vessapaperia. Nenäliina on nenän niistämistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla nenäliina taskussa, mutta mieluummin valitsen kopin jossa on jo valmiiksi vessapaperia. Nenäliina on nenän niistämistä varten.
Täs aloituksessa kysyttiin mihin pyyhit kun olet vessassa, jossa ei ole vessapaperia pyyhkimiseen.
Minulla on aina paperinenäliinoja ja vauvan kosteita puhdistuspyyhkeitä laukussa. Käytän näitä pyyhkeitä myös käsien puhdistukseen esim. kahviloissa ja kirjastossa. Eivät ole kallita ainakaan Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täs aloituksessa kysyttiin mihin pyyhit kun olet vessassa, jossa ei ole vessapaperia pyyhkimiseen.
Mutta tässä ketjussa oli kyse paperin kantamisesta käsilaukussa ja vastasin siihen, että ei ole käsilaukkua.
Pärjään se 2 - 3 tuntia jotka on julkisella paikalla ilman vessakäyntiä.
Ihan oikeastiko suurin osa ihmisistä ei tarkista ennen vessaan menoa että onko siellä paperia?
Taskussani on aina talouspaperia pari palaa kun lähden reissuun. Että paperiinhan minä pyyhin.