Sanna Marin juhli vapautuneesti Helsingin yössä mukana sekä Markus Räikkönen että Joni Willberg
Sanna Marinin pitkä päivä päättyi railakkaille jatkoille yökerhoon.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011614784.html
Sanna osaa juhlia ja nauttia elämästään. Upea menestynyt nainen!
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva Sannalle. Itse olin tuon ikäisenä ja nyt NIIN TYYTYVÄINEN, ettei tarvitse bilettää, vaan voi olla kotona miehen ja lasten kanssa . Sain bilettämisestä ihan tarpeeksi nuoruusvuosina, kun piti miestä etsiä.
Itse olisin mennyt kotiin ja herännyt aikaisin lapsen kanssa leikkimään.
Tuskin sä menestyskirjaa kirjoitatkaan joten joudatkin röhnöttää kotona.
Mikä sinun tekosyysi on röhnöttää kotona?
Kello on 23 ja aamulla pitäis herätä töihin.
Edellyttäisi se että kävisit töissä. Toki sekin varmaan työstä käy kun päivystät palstalla jankuttamassa persuista heti aamuseitsem
Ehkä ehdin laittaa bussista pari kommenttia. Stay tuned, honey.
Bussista! :D HUUTISTA! !!! PROLE!!! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäloppu nainen ei osaa aikuistua. Alkoholi ja jytämusiikki on kovin kapea näkemys elämästä nauttimisesta.
Rasismi, kaduilla ammuskelu ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen on sitä mistä persuboomerit nauttivat.
Maurille ja Timpalle terveisiä!
Kohtapuoliin Persujen pikkujoulukausi alkaakin.Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittävästi.Ovatko Jenna ja Pekka taas B-rappuilemassa.Kuuluuko laukauksia yössä.Sotkeutuuko Riikkulin Temumekko.
Heiluuko vasarat? Uhkaillaanko lapsia ja kerjäläisiä väkivallalla? Haukkuuko puoluejohto alamaispersuja ylipainoisiksi punaniskoiksi? Ovatko pikkutytöt turvassa? Tekevätkö pihtaajanaiset persupojista pedoja?
Mitä vain voi tapa
Eikä sinua.-eri
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä sontaa pitää uutisoida? Saa juhlia ja pitää hauskaa aivan rauhassa. Mutta miksi se on uutisaihe? Miksei kerrota kun Sebastian Tynkkynen pyllistää mustalle munalle?
Se on Persupiireissä liian jokapäiväistä.Ja Meppi on niin paksussa kunnossa että tarvii kymmenen pyllynpyyhkijää.
Eikös hallintotieteiden hattaranmyyjä, krääsäministeri ja Temu-Thatcher Purra nimenomaan kannustanut suomalaisia kuluttamaan.....
Miksi persuille ei maistukaan kun rikkaat ihmiset kuluttavat Riikan velalla antamia veronalennuksia?
Vierailija kirjoitti:
Mietin nyt oman lapsen saatuani, kuinka ihmeessä sannalla on aikaa juhlia niin paljon kiireisen työn lisäksi? Elääkö tyttärensä oikeesti pääosin ilman äitiään? Minulla on myös tosi osallistuva mies, mutta siltikin voin vain ihmetellä, kuinka Sannan aika tosiaan tähän kaikkeen riittää. Varmasti sen on oltava tyttäreltä pois.
Ootko vajaa? Heillä on yhteishuoltajuus.
Vierailija kirjoitti:
Säälin Sannaa. Elämä rikkinäistä lapsuudesta alkaen, työelämä repivää, parisuhteet hajalla.
Kaikkea sitä yrittää peittää menevyydellä ja kovuudella.
Puhut omasta surkeasta lapsuudestasi, etkö saanut äidiltä syliä ja tissiä, lähtikö isäsi toisen matkaan?
Palstavassari ehtii laittaa pari kommenttia bussista kun kotiutuu sannan jauhojengin yöbiletyksistä! :D :D :D
alkoholin voimallako yössä on menty
Vierailija kirjoitti:
Säälin Sannaa. Elämä rikkinäistä lapsuudesta alkaen, työelämä repivää, parisuhteet hajalla.
Lisäksi Sanna on tälläkin hetkellä rikkaampi kuin koko sukusi koskaan🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva Sannalle. Itse olin tuon ikäisenä ja nyt NIIN TYYTYVÄINEN, ettei tarvitse bilettää, vaan voi olla kotona miehen ja lasten kanssa . Sain bilettämisestä ihan tarpeeksi nuoruusvuosina, kun piti miestä etsiä.
Tuskin sä menestyskirjaa kirjoitatkaan joten joudatkin röhnöttää kotona.
Mikä sinun tekosyysi on röhnöttää kotona?
Kello on 23 ja aamulla pitäis herätä töihin.
Edellyttäisi se että kävisit töissä. Toki sekin varmaan työstä käy kun päivystä
Juu. Ihan ylpeästi!
Siis mikä on teinimäistä örvellysbiletystä viiskymppisten mielestä? Tanssiminen aamuyöllä baarissa? Sitä minäkin teen jos on mahdollista ja musiikki on oikeasti hyvää, rakastan tanssimista ja harrastin sitä nuorempana. Onko siis tanssiminen yökerhossa teinimäistä örveltämistä? Kysyy nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin nyt oman lapsen saatuani, kuinka ihmeessä sannalla on aikaa juhlia niin paljon kiireisen työn lisäksi? Elääkö tyttärensä oikeesti pääosin ilman äitiään? Minulla on myös tosi osallistuva mies, mutta siltikin voin vain ihmetellä, kuinka Sannan aika tosiaan tähän kaikkeen riittää. Varmasti sen on oltava tyttäreltä pois.
Olivatko nyt siis yhdessä yössä mukulansa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan ex-pääministeri
Vierailija kirjoitti:
Palstavassari ehtii laittaa pari kommenttia bussista kun kotiutuu sannan jauhojengin yöbiletyksistä! :D :D :D
Kateellisuutesi tuoksahtaa tänne asti, pikkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut omasta surkeasta lapsuudestasi, etkö saanut äidiltä syliä ja tissiä, lähtikö isäsi toisen matkaan?
Ei mitään noista. Ehjä ydinperhe, eikä tarvetta jatkuvaan uhmaan.
Mukava muuten Emman lukea lehdistä tai lööpeissä kuinka äiti seikkailee heilojensa kanssa ties missä. No, kai se on uusi normi, mitä Sanna haluaa edistää.
Sen tuo osaakin,ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä on teinimäistä örvellysbiletystä viiskymppisten mielestä? Tanssiminen aamuyöllä baarissa? Sitä minäkin teen jos on mahdollista ja musiikki on oikeasti hyvää, rakastan tanssimista ja harrastin sitä nuorempana. Onko siis tanssiminen yökerhossa teinimäistä örveltämistä? Kysyy nelikymppinen.
Teinimäistä örvellystä on juuri se mitä Sannuli tekee. Vanha täti hetkuttaa ja heiluu kännissä kuin käki itseään paljon nuorempien seurassa. Sitten selittelee "Mutku mä otin vaan vähän mietoja ja tanssin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nuilla on varmaankin rahaa ostaa sama tuttu hoitaja vaikka joka viikonloppulle jos huvittaa. Ei kaikki suomalaiset ole persaukisia ja sekös muita vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Sanna on tälläkin hetkellä rikkaampi kuin koko sukusi koskaan🤭🤭
Antaako sinulle palkkaa vaivannäöstäsi kun on niin rikas.
Sinä vasta säälittävä olet, minkä mallin oikein annat täällä ylläpitämällä vihapuhetta, solvaat ja haukut sinulle tuntemattomia henkilöitä. Olet varmaan ollut koulukiusaaja, nyt kiusaat muuten vain muita. Olet säälittävä ja ikävä ihminen.