Sanna Marin juhli vapautuneesti Helsingin yössä mukana sekä Markus Räikkönen että Joni Willberg
Sanna Marinin pitkä päivä päättyi railakkaille jatkoille yökerhoon.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011614784.html
Sanna osaa juhlia ja nauttia elämästään. Upea menestynyt nainen!
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttää kohta 40 ja bilettää.
Minä olen 50v ja biletän. En kysy simunlaisilta MOUKILTA.. 😆😆😆😆😂😂😂😂
Jäikö sinulta joku normaali nuoruusvuosien vaihe väliin kun noin vanhana täytyy bilettää?
Eikö teillä oikeasti ole kavereita, joiden kanssa juhlia ja tanssia?
On toki. Ei meillä ole tarvetta bilettää kun voimme juhlia aikuismaisesti. Biletysvaihe oli joskus teininä ja parikymppisenä.
Mitä on aikuismainen juhliminen? Sormi pystyssä skumppaa pöydän ääressä ja paskan jauhamista?
Säälin sinua jos vaihtoehtosi on tuo tai teinien kanssa jumputusravintolassa örveltäminen :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi persu Sanna Antikainen ajelee aamuyöllä taksilla veronmaksajien piikkiin? Siis se kerran laukeavan yön Timo Vornasen biletyskaveri
jankuti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäloppu nainen ei osaa aikuistua. Alkoholi ja jytämusiikki on kovin kapea näkemys elämästä nauttimisesta.
Rasismi, kaduilla ammuskelu ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen on sitä mistä persuboomerit nauttivat.
Maurille ja Timpalle terveisiä!
Kohtapuoliin Persujen pikkujoulukausi alkaakin.Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittävästi.Ovatko Jenna ja Pekka taas B-rappuilemassa.Kuuluuko laukauksia yössä.Sotkeutuuko Riikkulin Temumekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus-vaimo munalukossa, anustappi SYVÄLLÄ peräsuolessa.
Persulla taas peräsuolet mielessä 😂😂😂😂
Onko peräsuolista jauhaminen joku teidän vassareiden yksinoikeus tällä palstalla?
Kivahan se on, että persut on löytäneet uuden kiinnostuksenkohteen miehisistä peräsuolista🤭🤭
Ylänuolita äkkiä viestiäsi muutaman kerran!
En voi sille mitään, että olen palstan tähtikirjoittaja. Persuja kun ei ole ikinä karismasta tai charmista tunnettu🤭🤭
Joojoo...
Esimerkiksi omasta kynästäni on tänään lähtenyt kolme yli sadan sivun provoa. Olen vähän niin kuin tuntematon kuuluisuus🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Kiva Sannalle. Itse olin tuon ikäisenä ja nyt NIIN TYYTYVÄINEN, ettei tarvitse bilettää, vaan voi olla kotona miehen ja lasten kanssa . Sain bilettämisestä ihan tarpeeksi nuoruusvuosina, kun piti miestä etsiä.
Itse olisin mennyt kotiin ja herännyt aikaisin lapsen kanssa leikkimään.
Tuskin sä menestyskirjaa kirjoitatkaan joten joudatkin röhnöttää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva Sannalle. Itse olin tuon ikäisenä ja nyt NIIN TYYTYVÄINEN, ettei tarvitse bilettää, vaan voi olla kotona miehen ja lasten kanssa . Sain bilettämisestä ihan tarpeeksi nuoruusvuosina, kun piti miestä etsiä.
En voi sille mitään, että olen palstan tähtikirjoittaja. 🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Eihän sannuli nyt siihen alennu.
Ihmettelin kun Marin esiintyi Helsingin yliopistolla niin tummassa ja sameassa, yökerhoon sopivassa meikissä.
Mutta hän ei olekaan akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun tekosyysi on röhnöttää kotona?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kun Marin esiintyi Helsingin yliopistolla niin tummassa ja sameassa, yökerhoon sopivassa meikissä.
Suussa napsas ja bilejalkaa vipatti jo valmiiksi. Siksi vastaukset kysymyksiinkin olivat niin hätäisiä ja lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, että olen palstan tähtikirjoittaja. 🤭🤭
Palstan paskakirjoittaja olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäloppu nainen ei osaa aikuistua. Alkoholi ja jytämusiikki on kovin kapea näkemys elämästä nauttimisesta.
Rasismi, kaduilla ammuskelu ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen on sitä mistä persuboomerit nauttivat.
Kohtapuoliin Persujen pikkujoulukausi alkaakin.Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittävästi.Ovatko Jenna ja Pekka taas B-rappuilemassa.Kuuluuko laukauksia yössä.Sotkeutuuko Riikkulin Temumekko.
Heiluuko vasarat? Uhkaillaanko lapsia ja kerjäläisiä väkivallalla? Haukkuuko puoluejohto alamaispersuja ylipainoisiksi punaniskoiksi? Ovatko pikkutytöt turvassa? Tekevätkö pihtaajanaiset persupojista pedoja?
Mitä vain voi tapahtua. Lukitkaa ikkunat ja ovet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus-vaimo munalukossa, anustappi SYVÄLLÄ peräsuolessa.
Persulla taas peräsuolet mielessä 😂😂😂😂
Onko peräsuolista jauhaminen joku teidän vassareiden yksinoikeus tällä palstalla?
Kivahan se on, että persut on löytäneet uuden kiinnostuksenkohteen miehisistä peräsuolista🤭🤭
Ylänuolita äkkiä viestiäsi muutaman kerran!
En voi sille mitään, että olen palstan tähtikirjoittaja. Persuja kun ei ole ikinä karismasta tai charmista tunnettu🤭🤭
Jo
Esimerkiksi omasta kynästäni on tänään lähtenyt kolme yli sadan sivun provoa. Olen vähän niin kuin tuntematon kuuluisuus🤭🤭
Mikä saa sinut luulemaan että olet tuntematon? Kyllä sinun henkilöllisyytesi on useammankin palstalaisen tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Homot-exät-mamurysät-turhat-tosi-tv-julkut, niistä on Sannan kaveripiiri tehty.
...Missä on muiden poliitikkojen arvokkaammat seuralaiset?
Ai oliko siellä Sebu ja Joakim? Kivan wokea 🥰.
Vierailija kirjoitti:
On akateeminen, hallintotieteiden maisteri.
Nämä on parhaita ketjuja missä oikeistopojat pierevät verta kun meidän Sanna juhlii ystäviensä kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heiluuko vasarat? Uhkaillaanko lapsia ja kerjäläisiä väkivallalla? Haukkuuko puoluejohto alamaispersuja ylipainoisiksi punaniskoiksi? Ovatko pikkutytöt turvassa? Tekevätkö pihtaajanaiset persupojista pedoja?
Mitä vain voi tapahtua. Lukitkaa ikkunat ja ovet.
Voi kun lukitsisitkin ikkunat, ovet ja laittaisit nettiyhteyden kiinni. Totuus on se ettei sinua kukaan täällä kaipaa inisemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs körttikansa palstan on vallannut? Tanssiminenkin on vissiin jo syntiä 😂. Älkääs nyt - riikkulikin nauttii siitä.
Ei tanssimisessa mitään vikaa ole, sehän on ihan kivaa puuhaa. Mutta teinimäinen bilettäminen aamuyöllä on vähän outoa täti-ihmisen kohdalla.
Miksi?
Koska normaali täysipainoinen aikuinen ei koe mitään tarvetta tuollaiseen örvellysbilettämiseen.
Yökerhothan on suunnattukin aikuisille.
Aikuisten yökerhot on vähän eri asia kuin ne teinimestat missä teidän Sannuli bilettää.
Juu onhan hotelli Vantaalla paljon kypsempi meno!