Sanna Marin juhli vapautuneesti Helsingin yössä mukana sekä Markus Räikkönen että Joni Willberg
Sanna Marinin pitkä päivä päättyi railakkaille jatkoille yökerhoon.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011614784.html
Sanna osaa juhlia ja nauttia elämästään. Upea menestynyt nainen!
Kommentit (186)
Säälittää juhlien äitien lapset minkä mallin saavat.
Vierailija kirjoitti:
Mene palstavassari töihin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttää kohta 40 ja bilettää.
Minä olen 50v ja biletän. En kysy simunlaisilta MOUKILTA.. 😆😆😆😆😂😂😂😂
Jäikö sinulta joku normaali nuoruusvuosien vaihe väliin kun noin vanhana täytyy bilettää?
Sulta jäi korvien väli kehittymättä.
T: bilettävä kirjoitustaidoton vanha äm mä :D
Samat sanat sulle, lauseesi viimeinen sana kirjoitetaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva Sannalle. Itse olin tuon ikäisenä ja nyt NIIN TYYTYVÄINEN, ettei tarvitse bilettää, vaan voi olla kotona miehen ja lasten kanssa . Sain bilettämisestä ihan tarpeeksi nuoruusvuosina, kun piti miestä etsiä.
Itse olisin mennyt kotiin ja herännyt aikaisin lapsen kanssa leikkimään.
Tuskin sä menestyskirjaa kirjoitatkaan joten joudatkin röhnöttää kotona.
Mikä sinun tekosyysi on röhnöttää kotona?
Kello on 23 ja aamulla pitäis herätä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on parhaita ketjuja missä oikeistopojat pierevät verta kun meidän Sanna juhlii ystäviensä kanssa!
Vähästä se on lapsen mieli hyvä, sanottiin ennenvanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva Sannalle. Itse olin tuon ikäisenä ja nyt NIIN TYYTYVÄINEN, ettei tarvitse bilettää, vaan voi olla kotona miehen ja lasten kanssa . Sain bilettämisestä ihan tarpeeksi nuoruusvuosina, kun piti miestä etsiä.
Edellyttäisi se että kävisit töissä. Toki sekin varmaan työstä käy kun päivystät palstalla jankuttamassa persuista heti aamuseitsemästä lähtien.
Miksi tätä sontaa pitää uutisoida? Saa juhlia ja pitää hauskaa aivan rauhassa. Mutta miksi se on uutisaihe? Miksei kerrota kun Sebastian Tynkkynen pyllistää mustalle munalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttää kohta 40 ja bilettää.
Minä olen 50v ja biletän. En kysy simunlaisilta MOUKILTA.. 😆😆😆😆😂😂😂😂
Jäikö sinulta joku normaali nuoruusvuosien vaihe väliin kun noin vanhana täytyy bilettää?
Sulta jäi korvien väli kehittymättä.
T: bilettävä kirjoitustaidoton vanha äm mä :D
Samat sanat sulle, lauseesi viimeinen sana kirjoitetaan yhteen.
Niin kirjoitetaan jos ei ole samanlaista sensuuria kuin täällä. Kaikki täällä sensuroidut sanat on sinun ja kaltaistesi mielensäpahoittajien ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäloppu nainen ei osaa aikuistua. Alkoholi ja jytämusiikki on kovin kapea näkemys elämästä nauttimisesta.
Rasismi, kaduilla ammuskelu ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen on sitä mistä persuboomerit nauttivat.
Maurille ja Timpalle terveisiä!
Kohtapuoliin Persujen pikkujoulukausi alkaakin.Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittävästi.Ovatko Jenna ja Pekka taas B-rappuilemassa.Kuuluuko laukauksia yössä.Sotkeutuuko Riikkulin Temumekko.
Heiluuko vasarat? Uhkaillaanko lapsia ja kerjäläisiä väkivallalla? Haukkuuko puoluejohto alamaispersuja ylipainoisiksi punaniskoiksi? Ovatko pikkutytöt turvassa? Tekevätkö pihtaajanaiset persupojista pedoja?
Mitä vain voi tapa
Kerron sinulle salaisuuden: ei meistä ketään. Hys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä sontaa pitää uutisoida? Saa juhlia ja pitää hauskaa aivan rauhassa. Mutta miksi se on uutisaihe? Miksei kerrota kun Sebastian Tynkkynen pyllistää mustalle munalle?
Se piti arvata minkälaiset jutut sinua kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä Sannasta paljon, miten hän bilekaverinsa valitsee.
Nyt kyllä Hillary Clinton nostaa kevyesti toista kulmakarvaansa!
Eihän näitä seuralaisia tai muita asia haaroja koskaan kerrota tai selitetä maailmalla. Nämä Cilntonit sun muut luulevat, että kyse on aina ollut pelkästä tanssimisesta. Että vanhoilliset suomalaiset eivät voi sietää, kun tyttöparka tanssii.
Lapsensa isä, kansanedustaja, pormestari, toimittaja jne. Mikäs noissa on vikana?
Kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellyttäisi se että kävisit töissä. Toki sekin varmaan työstä käy kun päivystät palstalla jankuttamassa persuista heti aamuseitsemästä lähtien.
Ehkä ehdin laittaa bussista pari kommenttia. Stay tuned, honey.
Vierailija kirjoitti:
"Mikä saa sinut luulemaan että olet tuntematon? Kyllä sinun henkilöllisyytesi on useammankin palstalaisen tiedossa."
Niin on sinunkin🤭🤭
Niin on, se on ollut hyvin monen tiedossa jo parikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäloppu nainen ei osaa aikuistua. Alkoholi ja jytämusiikki on kovin kapea näkemys elämästä nauttimisesta.
Rasismi, kaduilla ammuskelu ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen on sitä mistä persuboomerit nauttivat.
Maurille ja Timpalle terveisiä!
Kohtapuoliin Persujen pikkujoulukausi alkaakin.Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittävästi.Ovatko Jenna ja Pekka taas B-rappuilemassa.Kuuluuko laukauksia yössä.Sotkeutuuko Riikkulin Temumekko.
Heiluuko vasarat? Uhkaillaanko lapsia ja kerjäläisiä väkivallalla? Haukkuuko puoluejohto alamaispersuja ylipainoisiksi punaniskoiksi? Ovatko pikkutytöt turvassa? Tekevätkö pihtaajanaiset persupojista pedoja?
Mitä vain voi tapahtua. Lukitkaa ikkunat ja ovet.
Eikä tässä vielä kaikki.Sastamalan hikipajalla Arto ja Miko vihkivät uuden 100 000 henkilöä työllistävän tehtaan ja PerkpummiPensikseltä saa ekenpensaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kun Marin esiintyi Helsingin yliopistolla niin tummassa ja sameassa, yökerhoon sopivassa meikissä.
Mutta hän ei olekaan akateeminen.
Yliopiston käynyt on akateeminen.
Mietin nyt oman lapsen saatuani, kuinka ihmeessä sannalla on aikaa juhlia niin paljon kiireisen työn lisäksi? Elääkö tyttärensä oikeesti pääosin ilman äitiään? Minulla on myös tosi osallistuva mies, mutta siltikin voin vain ihmetellä, kuinka Sannan aika tosiaan tähän kaikkeen riittää. Varmasti sen on oltava tyttäreltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kun Marin esiintyi Helsingin yliopistolla niin tummassa ja sameassa, yökerhoon sopivassa meikissä.
Mutta hän ei olekaan akateeminen.
Yliopiston käynyt on akateeminen.
Mutta ei sannulin tavoin kesken jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä saa sinut luulemaan että olet tuntematon? Kyllä sinun henkilöllisyytesi on useammankin palstalaisen tiedossa."
Niin on sinunkin🤭🤭
Niin on, se on ollut hyvin monen tiedossa jo parikymmentä vuotta.
Ja sen takia kukaan ei halua esiintyä kyseisenä henkilönä edes anonyymillä palstalla, koska pahempaa luuseria ei helpolla löydy🤭🤭
Säälin Sannaa. Elämä rikkinäistä lapsuudesta alkaen, työelämä repivää, parisuhteet hajalla.
Kaikkea sitä yrittää peittää menevyydellä ja kovuudella.
Niin on sinunkin🤭🤭