Atte Kaleva
Mikä tuohon fiksuoloiseen upseerismieheen on mennyt? Tuuttaa jatkuvasti erittäin vihamielisiä kommentteja eri asioista ja henkilöistä. Ymmärrän hyvin, että hän on oikeiston oikeistoa ja että jokaisella on mielipiteen vapaus, mutta valtiopäivämiehen ja upseerin pitäisi osata vetää rajat esimerkiksi kansanedustajatovereiden (sic!) henkilön arvosteluun.
Olisi pitänyt jättää tuo Jolon saarelle mätänemään, eikä rahoittaa islamistiterroria hänen lunnaillaan.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Sotaväki sanoi Atelle: elä menen Jemeniin. Ulkoasiainministeriö sanoi Atelle: elä mene Jemeniin. SuPo sanoi Atelle: elä meni Jemeniin. Mitä teki Atte? Noh, meni Jemeniin.
Ähää 🤔😂
Hän on älykäs ja piristävän suorasanainen henkilö. Ei mitään pahaa sanottavaa minulla hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atte Kalevan luulisi olevan hieman nöyrempi kun valtio pelastanut hänen nahkansa. Taitaa kuitenkin kokoomuslaiselle olla sula mahdottomuus.
Atte on normi kokoomuslainen. Veronmaksajien raha kelpaa kyllä kun on itse kusessa.
No, vasemmistopuolueille ei veronmaksajien raha Riitä, vaan sitä pitää saada aina Lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atte Kalevan luulisi olevan hieman nöyrempi kun valtio pelastanut hänen nahkansa. Taitaa kuitenkin kokoomuslaiselle olla sula mahdottomuus.
Atte on normi kokoomuslainen. Veronmaksajien raha kelpaa kyllä kun on itse kusessa.
No, vasemmistopuolueille ei veronmaksajien raha Riitä, vaan sitä pitää saada aina Lisää.
Sivistysporvari voisi opetella ennen kommentointia edes auttavasti äidinkielen säännöt isoista alkukirjaimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atte,koska maksat takaisin velkasi?
Vierailija kirjoitti:
Toinen vastaava on Tere Sammallahti. Kumpikaan eivät ole mitään merkittävää yritystoimintaa tms. harjoittaneet, mutta kaikki vastaansanojat ovat laiskoja punikkeja.
Siis Attehan tuhlasi ihan kunnolla veronmaksajien rahoja, kun änki väkisillä sinne Jemeniin pelastettavaksi, vaikka häntä varoitettiin useasti ja kehotettiin olemaan menemättä sinne.
Onko Atte Kaleva koskaan mitään muuta tehnytkään, kuin ollut veronmaksajien elätettävänä? Ja eipä siinä mitään, niitä töitä tekeviäkin tarvitaan, mutta Atte on aiheuttanut aivan turhia lisäkuluja ja kehtaa vielä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on älykäs ja piristävän suorasanainen henkilö. Ei mitään pahaa sanottavaa minulla hänestä.
Hän on varmaankin ihan älykäs, mutta se ei tarkoita, että hän olisi viisas.
Hyvä kommentti kopioituna hänen face-postauksensa kommenteista (kyseessa oli Kalevan hyvin kateellinen kommentti Marinista):
Tämä Atte on omaksunut täysin persujen ja muun äärioikeiston uhrautumisriitin. Uhrautui jo siitä, kun nainen moitti hieman hänen mielipiteitään väittäen sitä miesvihaksi. Minä puolestani voin kysyä, että onko hän mies? Suomalainen mies, joka on rehti, ihmisiä arvostava ja on inhimillinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Attehan sitä rahaa on halunnut oikein kunnolla lisää? Änki Jemeniin pelastettavaksi ja aiheutti kunnon kulut. Mitään nöyryyttä ja häpeää ei koe, ehkä psykopatiaa. Katse näyttää ainakin siltä, ja tämän saa sanoa henkilöstä joka on mm. arvostellut julkisesti presidentin ulkonäköä. Sitäpaitsi hän tosiaan oikeasti näyttää psykopaatilta. Kuollut katse, täysin kuollut.
Outo olio. Tuo "Jemenin ruusu" olisi pitänyt jättää sinne mihin vapaaehtoisesti "lykkäsi juurakkonsa". Kun aina huudetaan että "ei minun verorahoillani", niin toivon totisesti että minun verorahoistani ei mennyt sentin kuutinaa edes välillisesti tai kiertäen ko. henkilön palauttamiseen. Rumasti sanottu, mutta ellei kokemuksesta opita että on olemassa muitakin kuin minä-minä-minä persoona niin johan on kumma.
Vierailija kirjoitti:
Sotaväki sanoi Atelle: elä menen Jemeniin. Ulkoasiainministeriö sanoi Atelle: elä mene Jemeniin. SuPo sanoi Atelle: elä meni Jemeniin. Mitä teki Atte? Noh, meni Jemeniin.
En ihmettelisi, jos hänelle on jäänyt Jemenin-keikasta jotain mörköjä kummittelemaan ja oireilee nyt tööttäilemällä ilmoille kaiken, mitä mieleen juolahtaa. Politiikka on vaativa laji eikä sovi heikkohermoisille eikä myöskään herkästi provosoituville ja provosoiville. Atte Kalevan kohdalla täyttyvät nämä kaikki kolme kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen vastaava on Tere Sammallahti. Kumpikaan eivät ole mitään merkittävää yritystoimintaa tms. harjoittaneet, mutta kaikki vastaansanojat ovat laiskoja punikkeja.
Siis Attehan tuhlasi ihan kunnolla veronmaksajien rahoja, kun änki väkisillä sinne Jemeniin pelastettavaksi, vaikka häntä varoitettiin useasti ja kehotettiin olemaan menemättä sinne.
Onko Atte Kaleva koskaan mitään muuta tehnytkään, kuin ollut veronmaksajien elätettävänä? Ja eipä siinä mitään, niitä töitä tekeviäkin tarvitaan, mutta Atte on aiheuttanut aivan turhia lisäkuluja ja kehtaa vielä valittaa.
Eikö hän ole jo maksanut takaisin? Nämä muut tutkijat ne horisee verorahoilla ja saavat ehkäpä bonustakin tietyltä taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi, jos hänelle on jäänyt Jemenin-keikasta jotain mörköjä kummittelemaan ja oireilee nyt tööttäilemällä ilmoille kaiken, mitä mieleen juolahtaa. Politiikka on vaativa laji eikä sovi heikkohermoisille eikä myöskään herkästi provosoituville ja provosoiville. Atte Kalevan kohdalla täyttyvät nämä kaikki kolme kohtaa.
Vasuri sanailee. Väärin meni.
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö Atte Kalevan totuudenmukaiset kommentit Timo Stewartista aloittajaa kovasti? Timohan ei oikeastaan ole tieteentekijä vaan palestiinalaisten agitaattori.
Timo R. Stewart valittiin vuoden tieteentekijäksi
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/timo-r-stewart-valittiin-vuoden-tietee…
Vierailija kirjoitti:
Älykäs vaikka meni varoituksista huolimatta jemeniin ennemmin vähä-älyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ole jo maksanut takaisin? Nämä muut tutkijat ne horisee verorahoilla ja saavat ehkäpä bonustakin tietyltä taholta.
Millä hän ne muutama miljoona euroa olisi maksanut takaisin kenellekään?
Hyvä, että tiedemaailman hamastaistelijoie on vastapainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö Atte Kalevan totuudenmukaiset kommentit Timo Stewartista aloittajaa kovasti? Timohan ei oikeastaan ole tieteentekijä vaan palestiinalaisten agitaattori.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/timo-r-stewart-valittiin-vuoden-tietee…
Aivan käsittämätön nimitys, jos tarkoitus on vahvistaa luottamusta tieteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atte,koska maksat takaisin velkasi?
Miten hlvt paljon on joku gazakin vienyt rahaa, ja muut kehitysmussumaat? Huikea luku. Kalevan lunastus on pennosia niihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/timo-r-stewart-valittiin-vuoden-tietee…Aivan käsittämätön nimitys, jos tarkoitus on vahvistaa luottamusta tieteeseen.
Ei vasset luottamusta tavoittele vaan tarkoitus on jyrätä eteenpäin. Siellä vassu täällä vassu joka puolella vassu.
Todella fiksu ja asiantunteva. Tykkään, ihminen jolla on normaalit arvot.