Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ethän lämmitä uudelleen eilistä kanaa

Vierailija
09.11.2025 |

Saat muuten oireita

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt riisiä. Siitä tulee hirveän vaarallista jos lämmittää uudelleen mikrossa ja minä olen tehnyt niin jopa 3 vrk vanhalle riisille. Silti täällä olen.

Olet täällä, mutta oletko kunnossa? Onko sulla oireita?

Vierailija
22/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt riisiä. Siitä tulee hirveän vaarallista jos lämmittää uudelleen mikrossa ja minä olen tehnyt niin jopa 3 vrk vanhalle riisille. Silti täällä olen.

Riisin lämmityksen varomisessa on tieteellinen pohja, sitähän käytetään esim laboratorioissa kasvatusalustana tutkittaville esim bakteerien tutkimuksissa.

Jos nopeasti jäähdyttää keitetyn riisin, niin sitä voi vielä syödä seuraavana päivänä. Eikä vissiin kuole äkkiä vanhemmankaan riisin syömiestä, jos ei ole kovin herkkä bakteereille. Mutta älä jätä koskaan huoneen lämpöön muhimaan riisiruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riisin lämmityksen varomisessa on tieteellinen pohja, sitähän käytetään esim laboratorioissa kasvatusalustana tutkittaville esim bakteerien tutkimuksissa.

Jos nopeasti jäähdyttää keitetyn riisin, niin sitä voi vielä syödä seuraavana päivänä. Eikä vissiin kuole äkkiä vanhemmankaan riisin syömiestä, jos ei ole kovin herkkä bakteereille. Mutta älä jätä koskaan huoneen lämpöön muhimaan riisiruokia.

Seuraavana päivänä? Aasialainen tuttuni sanoo et viikon säilyy jääkaapissa riisi

Vierailija
24/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän tietenkin mikrossa kypsät perunat ja paistettua kanaa.

Vierailija
25/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana päivänä? Aasialainen tuttuni sanoo et viikon säilyy jääkaapissa riisi

Minä lämmitän riisiruuan uudelleen mikrossa . Yleensä 3-4 annosta teen. Ei ole tullut koskaan mitään.

Vierailija
26/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vetäsin keskiviikon gombot mikron kautta sisuksiin.

Olipa hyvä, ettei ollut eilistä. Jos jotain oiretta saa.

Vierailija
27/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän vielä toissapäiväistäkin kanaa riisin kera. 

Vierailija
28/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.  Meillä illalla kana karkasi ja oli aamulla rapousiilla kohmeessa kuåylmissään. Laitoin uuniin lämpenemään.. 🤣🤣🤣

Vierailija
29/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ?????  😂😂😂    niiköööö ??? 😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
30/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina noudattanut periaatetta, että ruoka säilyy viikon jääkaapissa. Ei ole vielä tullut oireita.

Vierailija
31/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kun söin sen jo eilen. Vtun daiju!

Vierailija
32/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan pitää lämmittää jotta bakteerit kuolee

Vierailija
33/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruuissahan on riisiä ja päivämäärät varmaan ainakin 2 vkon päässä

Vierailija
34/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nämä einekset, esim kanariisi ja kanakiusaus. Ovat kaupassa jonkun aikaa ennen kun joku ostaa.? 

Vierailija
35/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä olen. Käynyt läpi pari psykoosia. Mutta en tiedä onko se riisistä johtuvaa?

Vierailija
36/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just vetäsin keskiviikon gombot mikron kautta sisuksiin.

Olipa hyvä, ettei ollut eilistä. Jos jotain oiretta saa.

Gombot?

Vierailija
37/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen kanan kanssa täytyy käydä ensin suihkussa. Sitten sen lämmittäminen on nautinto!

T Setämies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän