Vielä äitinsä luona asuvat lapset (18v, 16v ja 14v) eivät ole onnitelleet minua eli isäänsä isänpäivän mitenkään.
Sentään omillaan asuva esikoinen soitti ja onnitteli. Hän tulee iltapäivällä käymään tyttöystävänsä kanssa luokseni. Mutta niin hyvin on tuo ex-vaimo eli lasten äiti onnistunut nuo muut lapset kääntämään minua vastaan, että he eivät luultavasti lähetä edes tekstiviestiä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ylläkirjoittaneet mies- ja isävihaajat, kertokaa mitä on tapahtunut kun isänne tai omat aviomiehenne ovat "sössineet" ja kun isien ja miesten pitäisi "katsoa peiliin" ja kun "isältä voi nyhtää 300 e huonon omantunnon takia" ja kun "vihaatte isiänne" jotka eivät ole "ansainneet onnitteluja"
(Miten tätäkin kirjoittajaa isän olisi sitten pitänyt palvella ja kuinka suurella rahamäärällä se onnitteluprestiisi lunastetaan jotta tytär suvaitsee onnitella isäänsä aivan normaalin tapakulttuurin mukaisesti ja aikuisena tyttärenä käyttäytyä aikuismaisesti?)
ja kun "siittämiseen se sitten jäikin".
Olen lapseton eikä minulla ole omaa lehmää ojassa kun kysyn. Kysyn uteliaisuuttani, kun oma elämäni sen onnittelijan eli lapsen osassa ei ole tuollaista mielen osoittamista, protestointia, änkyröintiä ja ämpyilyä, kaikenlaisen kaunan ja henkisen sonnan tietentahtoista vaalimista eikä muuta
Eron jälkeen ex-miehellä oli niin kova kiire etsiä uusi nainen, että siinä kiireessä unohtui lapsikin pariksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse keski-ikäinen ja joudun olosuhteiden pakosta asumaan isäni luona. Enpä ole itsekään isääni onnitellut kun ei ole sitä ansainnut. Vihaan isääni, on ollut huono isä ja välimme ovat olleet aina huonot.
Loisit isäsi luona ja haukut päälle. Wow.
Jos teini-ikäiset lapset ei huomioi isäänsä, syy on hyvin tod.näk. isässä. Joku poikkeus voi olla, jossa äiti on pilannut lasten ja isän välit syyttä, mutta tätä ei tue esikoisen käytös. Miehet on valitettavan sokeita omalle käytökselleen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ehkä uskalla jottei äiti pahastu. Monilla etävanhemmilla on myös tarve pitää lapset kiireisinä jotta unohtavat tärkeän päivän.
Täyttä syytöstä lähivanhempaa kohtaan.
Ja nyt sitten pitää tollasen takia uhriutua. Sähän olet joka päivä isä, ole kiitollinen että voit olla isä muulloinkin kuin vaan isänpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen ex-miehellä oli niin kova kiire etsiä uusi nainen, että siinä kiireessä unohtui lapsikin pariksi vuodeksi.
No nyt tuli asiaa: onhan tuo ihan hyvä ärtymyksen aihe, joskaan ei välttämättä elinikäisen ja totaalisen militanttifeminismin väärti. Mutta nyppiihän tuo varmaan muutaman vuoden, ja kyllä nyppisi jos sukupuolet olisivat päinvastoinkin (ja niinhän ne usein ovatkin, varmaan ihan 50-50 noissa nyt puheenalaisissa tapauksissa).
Kiitos, ylläkirjoittanut!
Entäpä muut: mitä isä tai ex-mies teki, tai mitä jätti tekemättä?
Lihapullia syövä heteromies
Lähetä itse lapsillesi viesti, jossa kerrot rakastavasi heitä - omia lapsiasi, jotka tekivät sinusta isän.
Jos olet ollut huono isä, pyydä anteeksi - kukaan ei kuitenkaan onnistu vanhempana täydellisesti.
JOKAISELLA ON MYÖS SE PARAS ISÄ - NIMITTÄIN TAIVAAN ISÄ!
Tuon ikäisiä ei äiti kyllä pysty manipuloimaan isää vastaan.