Netti täynnä amerikkalaisten miesten tekemiä videoita: ovat saaneet tarpeekseen moderneista naisista
Sukupuolihämmennystä, etuoikeutettu asenne, kevytkenkäisyys, ei perhearvoja, suoranainen viha miehiä kohtaan jne.
Onko ihme jos hyvät, fiksut ja sitoutumaan valmiit miehet häipyvät? Sitten naiset valittaa että missä kaikki kunnolliset miehet ovat.
Kommentit (260)
Kolme ensimmäistä ei pidä paikkaansa omalla kohdalla. Miten voisin olla kevytkenkäinen ja vih ata samalla miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät noiden videoiden tekijät ole niitä kunnollisia miehiä joita naiset kaipaavat. Videoiden tekijät ovat niitä luonnottomia ja huonoja miehiä joista naiset eivät kiinnostu. Siksi he niitä videoita tekevätkin, purkavat katkeruuttaan.
Niin ja sit nää haluaa luonnollisen naisen, mutta kuolaavat meikkipyttyjen perään. Feminiinisen naisen, joka antaa miehen tehdä kaikki (taloudellisetkin) päätökset, mutta joka nurkumatta maksaa kuluista 50% jne Ei niin mitään logiikkaa. Ostakoot nuken.
Italialainen mammapoika inkkeli halusi vaimon, joka oli kotona ja kokkasi hänelle LOUNASTA sekä hoito kodin, mutta toi 50% tuloista taloon ja lisäksi tietysti seksipalvelukset päälle. Ei varmaan tarvitse ihmetellä miksi oli inkkeli ja ainoa joka sieti oli mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole netti täynnä mutta ap:n pää on.
Kannattaakohan jauhaa misogyynistä paskaa siinä toivossa että jonkun naisen sydän pehmiää ja jalat aukeaa?
En usko että taktiikka toimii.
Tilastojen valossa 70% alle 35v miehistä on sinkkuja, suurin osa vapaaehtoisesti, eivätkä hae edes seksiseuraa.
Miten se on misogyynistä paskaa? Miksi luulet että jalkojen aukeaminen kiinnostaisi?
Suomessa 70% täysi-ikäisistä on parisuhteessa. Ja lopuista 80% toivoo sellaista jossain elämän vaiheessa. Tämä on Suomi tämä maa, jossa sinäkin ilmeisesti asut. Jos asut usassa, keskustele heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
> 70% miehistä on sinkkuja, mutta naisista ei? Kenen kanssa ne naiset sitten on parisuhteessa?
Tinderin jännä mies käy ruiskuttamassa eri naisen viikon jokaisella päivällä.
Ei sitä sanota parisuhteeksi.
Naiset ovat ihan oikeassa: he ovat parempia koulussa, töissä, urheilussa, deittailussa, parisuhteessa, lasten kasvattamisessa, avioerossa, yhteiskunnallisessa keskustelussa ja vaikka missä.
Mies voi voittaa vain keskittymällä itseensä ja jättämällä naiset rauhaan. Pleikka on parempi kaveri kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna ja nainen parisuhteessa 2 lapsen äitinä.
On just päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakohan jauhaa misogyynistä paskaa siinä toivossa että jonkun naisen sydän pehmiää ja jalat aukeaa?
Tilastojen valossa 70% alle 35v miehistä on sinkkuja, suurin osa vapaaehtoisesti, eivätkä hae edes seksiseuraa.
Miten se on misogyynistä paskaa? Miksi luulet että jalkojen aukeaminen kiinnostaisi?
Suomessa 70% täysi-ikäisistä on parisuhteessa. Ja lopuista 80% toivoo sellaista jossain elämän vaiheessa. Tämä on Suomi tämä maa, jossa sinäkin ilmeisesti asut. Jos asut usassa, keskustele heidän kanssaan.
Juu ja munan keskipituus on joku 10cm sillä ikivanhat minimunat vääristävät tilastoja
Voit elää menneessä tai omassa ikäluokassasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja munan keskipituus on joku 10cm sillä ikivanhat minimunat vääristävät tilastoja
Voit elää menn
"Voit elää menneessä tai omassa ikäluokassasi"
Miten voi elää muussa, kuin omassa ikäluokassa?
Tuo tilasto on 2024 tehty. Toki sinulla on lupa elää omissa harhoissasi ja jossain usan todellisuudessa. Ihan vapaa valinta
Kerro vielä, mikä on aloituksen tarkoitus? Mitä sillä sinä siis haet? Misogynia on se ilmeisin vastaus, mutta onko sinulla joku muu käsitys omasta toiminnasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo tilastot päde edes USA:n. Tyypilllä on ihan omat vaihtoehtoiset tilastot, ei hänen kanssaan voi keskustella tosimaailman faktoilla.
Ne videoiden tekijät on sitä ihmiskunnan alinta pohjasakkaa, jotka vain haluaisivat kotiin kodinkoneen, jolla on nimi. Saastaa, joka jää kotiinsa runkkaamaan yksin täysin ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkillistä kerrassaan. Netti on täynnä sukupuolten välistä sotaa. Oikeassa elämässä en ole siihen juurikaan törmännyt.
Kun nyt vielä vähän vettävirtaa Vantaanjoessa, niin tämäkin paljastuu hybridisodankäynnin välineeksi. Mikä tahansa teema, mikä jakaa väestön kahtia tai eri leireihin, käy. Tämä uppoaa nuoriin. Keski-ikäisille oli korona ja politiikka.
Pohjois-Koreassa on kuulemma kaikki sanaa mieltä.
Jos joku ilmiö on olemassa vain netissä, se on ympätty nettiin ihan tarkoituksella, ja tarttuu vain niihin, joiden elämä on netissä.
Minäkin haluaisin maalaistytön kumppanikseni. Olen kyllästynyt näihin meikkipelleihin,ankkahuuliin ja itsekkääseen käytökseen....minä, minä, minä. Olen suhteellisen hyvätuloinen ja kaikin puolin terve mies.
Vierailija kirjoitti:
Tule pois sieltä netistä niin sulle tulee heti parempi olo.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IImeisesti tämä nykyinen sairas yhteiskunnallinen tilanne ei voi parantua kuin nollaamalla. Eli muslimivyöryn kautta: naiset alistetaan synnytyskoneiksi ja keittiöön, vain miehillä sananvalta, kotikuritus jne. koko paska, koska naiset ovat sen sellaiseksi äänestäneet ja uskomattoman röyhkeällä käytöksellään vaatineet muutosta (ja naisen kaipaamaan "turvallisuutta" - sairaassa naisen päässä ...). Se tulee, se tulee - ja silloin huntu päähän ja hiljaa!
Harmittaako, jos näin ei tapahdu?
Kyllä tulee tapahtumaan 50v päästä. Tulevien sukupolvien naiset tulevat koriamaan tiedät, jotka äänestivät vihervasemmiston valtaan.
Missä vallassa se vihervasemmisto on? Nyt on ps ja kokkarit! Ootko huomannut? Yhteiskunnan kurjistamista.<
Korjailevat edellisen hallituksen holtitonta menoa. Ootko huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne videot on muuten ihan puhdasta komediaa. Ne oli ihan parhaita, missä ne jannut leikkasivat silmäripsensä, koska ne ovat liian feminiinisiä ja he halusivat juhlia sillä tavoin sitten omaa maskuliinisuuttaan :D
Minäkin olen vasta äskettäin tullut näistä sisällöistä tietoiseksi. Sieltä tosiaan ovat peräisin kaikki meikäläistenkin komeroituneiden poikien höpöjutut ja sitten osa on tällaista tahatonta huumoria. Joku seurusteleva jenkkimies oli lopettanut kakkapyllyn pyyhkimisen ja jätti kakkatahroja kaikkialle, koska isot pojat miesasiakanavalla olivat kertoneet, että pyyhkiminen on homoa. Erohan siitä tuli.
Nämä pyllyn pyyhkimisen ja ylipäätään hygienian homona pitämiset on niin absurdeja. Uskon että
Höpöhöpö.
Miksi naiset on täällä niin vihamielisiä miehiä kohtaan? Eihän teitä uskalla enään lähestyä mitenkään. Ne ,jotka haluaisivat parisuhteen jäävät tämän naisten käytöksen takia kohtaamatta kenties loppuelämän kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin maalaistytön kumppanikseni. Olen kyllästynyt näihin meikkipelleihin,ankkahuuliin ja itsekkääseen käytökseen....minä, minä, minä. Olen suhteellisen hyvätuloinen ja kaikin puolin terve mies.
No mä olen kasvanur maalla. Osaan lypsää lehmiä ja tykkään kalastaa & sienestää. Eipä ikäisiäni miehiä nämä jutut kiinnosta. Sitä vaan pohdin mitä tuolla itsekkyydellä tarkoitat. Yllättävän moni mies tuntuu odottavan, että nainen tekee kaikenlaista pyyteettömästi ja suostuu pskaankin kohteluun. Eli moni mies on itsekäs ja jos nainen käyttäytyy samoin, niin siitäkös soppa syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Täynnä? Ei ole tullut vastaan. Kaikki feedit näyttää aina sellaista materiaalia mitä haluat nähdä - eli käytännössä luovat kuplan ja kuvastavat katsojan intressejä.
Omat feedini ovat täynnä uintitekniikkaa, snorklausta, vapaasukellusta, vaellusta ja vapaalaskua. En kuitenkaan oleta, että kaikki just näistä olis kiinnostuneita ja olisivat mitenkään valtavirtaa.
Olen hieman huolissani, jos ap ei tällaista ymmärrä.
Mun feedit on täynnä turreja ja animea...
Noh, onneksi ei sentään naisvihaa ja incel-juttuja :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ihan oikeassa: he ovat parempia koulussa, töissä, urheilussa, deittailussa, parisuhteessa, lasten kasvattamisessa, avioerossa, yhteiskunnallisessa keskustelussa ja vaikka missä.
Mies voi voittaa vain keskittymällä itseensä ja jättämällä naiset rauhaan. Pleikka on parempi kaveri kuin nainen.
Väärin. Naiset on kaikessa, siis ihan kaikessa huonompia. Yhteiskunta vaan on alennettu heidän tasolleen, valitettavasti.
Jos tämä pitäisi paikkansa, pojat varmaan pärjäisivät koulussa paremmin?
Väitteesi on naurettava, kuten myös viesti johon vastasit. Naisetko parempia urheilussa, joo :D
Mies ei voi elää samaan aikaan perhelaumassa ja poikamieslaumassa. Poikamieslaumassa pätee armeijamainen meininki ja kaikkihan sen tietävät, mitä se on. Tappamista ja r aiskailua.