Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskaltaa tunnustaa että töissä on liikaa turhia palavereja?

Vierailija
09.11.2025 |

Palavereja joissa ei olisi tarvetta olla. Palavereja toisensa perään. Palavereja jotka joutuu jättämään kesken, että ehtii toiseen palaveriin. 

Ehdittekö te tehdä mitään muuta töissä kuin palaveria? Kuinka te pystytte valmistautumaan niihin tai käsittelemään niiden sisältöä, kun ette tee muuta kuin juoksette palaverista toiseen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fyysisen kiireinen työ, ettei kaikkea edes ehdi tekemään. Jos tulee turha palaveri, menen mielelläni. Saman palkan saan istumalla eikä tartte juosta töissä.

Kuinka tämä liittyy aloitukseen?

Varmaankin siten, että aloituksessa kysyttiin palavereista, ja tuo vastaaja toi esille sitä, että jokaisessa työpaikassa ei ole jatkuvia palaveraj.

Eli ei liity jos niitä ei ole liikaa.

No liittyvätkö sinun viestisi sitten avaukseen? Eivät mielestäni liity, enemmän liittyy tuon kirjotitajan viesti, joka kertoo, että hänen työssään palavereja ei ole liikaa.7

Kyllä koska tein aloituksen.

Vierailija
22/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuota uskaltaisi tunnustaa? Tottahan tuo on.

Monet kehuvat palaverien määrällä. Miten tärkeitä ne ovat ja kuinka ei ehdi pitää edes kahvitaukoa, kun on niiiiin paljon palavereita. 

Meillä on muutama esihenkilö, joiden itsetunnolle kai on kovin tärkeää, että heidän palavereissaan on kaikki paikalla. Saavat tuntea olevansa isojakin pomoja. Siellä ollaan sitten mekin, joilla ei ole mitään sanottavaa tai jos olisikin niin ei kuunnella. Tehokkaampaa olisi vain tiedottaa niistä päätöksistä, joita joskus ehkä saadaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko ryhmän yhteinen palaveri joka toinen viikko. Muut kokoukset pidetään vain tärkeiden asioiden vuoksi ja turhia palavereita ei järjestetä. Palaveri kutsutaan koolle aina, kun on oikeasti asiaa.

Joka toisen viikon palaverissa voi myös ottaa esille muuten vaan asioita tai jos jostain asiasta haluaa valittaa jne..

Vierailija
24/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleen on helppo hankkia ns. virkamieskiire. Kaikki aika menee siihen, ettei tee mitään. Sen vuoksi ehdi tehdä varsinaisia töitä lainkaan. Turhan Teamsit ovat tähän tehokas työkalu. Mitä tapahtuu jos klikkaat Decline etkä Accept? 

Mitä tapahtuu? Tulee puhuttelu. 

Osallistun vain pakollisiin palavereihin. Ainakin puolet niistä on sellaisia, joista en ymmärrä, miksi minuakin täällä mukana roikotetaan. Asemani ei ole sellainen, että voisin itse päättää. 

Paljon mieluummin teen sitä itse työtä. Joskus sovin asiakkaan kanssa kokouksen, kun kummastakin tuntuu, että se on tarpeen, mutta ne ovat hyviä kokouksia silloin.

Vierailija
25/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis valtiolla töissä.

Vierailija
26/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa työpalavereista on täysin turhia. Olin yksikössä, jossa joka perjantai oli työpalaveri klo 14:30. Niissä ei ollut mitään järkeä. Pitkästyttävää juoruilua vain.

Vierailija
27/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajan työssä varsinkin, typeriä naisten johtamia paska palevereja ja turhuutta ja aina joku naisopettja nostaa kätensä pystyyn "minulla olisi vielä asiaa siitä ja tästä paskasta voitteko kuunnella?"

ja sitten on niitä VEHO päiviä ja aina naisopettajat ovat keksineet "matkan teatteriin" ja siellä paskassa pitää istua koko päivä

ex ope mies

Vierailija
28/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaverja on liikaa ja niitä myös pitkitetään liikaa. Kun asia on käsitelty, niin kokous pitäisi päättää, mutta ei! Kysellään kymmeneen kertaan onko jollakin vielä jotain jostain asiasta? 

Vierailija
29/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän johtoportaita, sitä enemmän käsienheiluttelua.

Vierailija
30/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuota uskaltaisi tunnustaa? Tottahan tuo on.

Monet kehuvat palaverien määrällä. Miten tärkeitä ne ovat ja kuinka ei ehdi pitää edes kahvitaukoa, kun on niiiiin paljon palavereita. 

Ai, en kyllä tunnista, ilmiötä, että sillä kehuttaisiin.

Vierailija
31/31 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaverja on liikaa ja niitä myös pitkitetään liikaa. Kun asia on käsitelty, niin kokous pitäisi päättää, mutta ei! Kysellään kymmeneen kertaan onko jollakin vielä jotain jostain asiasta? 

ja sitten ne yli-innokkaat naiset aina nostaa kätensä " minulla olisi vielä yksi asia"

vi t t u mä vih aan ammatteja joissa nainen saa pomottaa.. olette niin paskaa

Andy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme