Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos et enää saisi seksiä?

Vierailija
08.11.2025 |

Hmmm... Hankala tilanne.....

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä olisiko tämä jokin kosminen kirous vai että ei saisi enää hyvää seksiä ja pitäisi tyytyä jonkun vastenmielisen ukon runkkualustaksi (tätä seksiä saa miehet ja naiset ihan kuka vain jos vaan suostuu). 

Jos olisi joku että noh, nyt et vaan enää koskaan saa seksiä. Niin sopeutuisin varmaan melko hyvin jos voisin edelleen masturboida ja fantasioida. Jos nekin otettaisiin pois niin elämänlaatu alkaisi rakoilla pahan kerran. Varmaan liikunta ja ruoka muodostuisi vielä nykyistä enemmän fiksaatioksi. 

Jos taas vain hyvä seksi loppuisi niin siitä on kokemusta. Nykyinen suhteeni muuten enemmän kuin 10/10 mutta seksi on niin surkeaa että olen mielummin ilman. Jos olisi taattua löytää luotettava ja uskollinen ja muutenkin yhtä hyvä mies joka jakaisi elämäntyylini, mutta vielä lisäksi tarjoaisi tarpeeksi hyvää seksiä niin vaihtaisin. Mutta nyt tyydyn tähän.

Saisin siis seksiä ainakin muutaman kerran viikossa, mutta se on vaan niin pakkopullaa ja kauhean työn takana että on ollut helpompaa olla ilman kuin riidellä siitä, turhaan. Pakenen paljon liikunnan ja muiden harrastusten pariin ja masturboin 1-4 krt päivä. 🤷 

Vierailija
22/41 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatkasin elämää normaalisti, ei kai tuo seksi nyt niin tärkeetä ole. Ihan yliarvostettua.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks on pakko vaikka runkata jos ei saa seksiä. Eikö pysty vaan olemaan ilman seksuaalisuutta? 

Vierailija
24/41 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman seksiä toisen ihmisen kanssa? Ei haittaa kunhan vaan sais runkata. En ole vailla läheisyyttä tai romantiikkaa. Haluan vain orkun. 

Vierailija
25/41 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 20v nuorempi pano kaveri. Teen kaikki mitä puolisoni ei halua tekee. 

Vierailija
26/41 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lainkaan vai puolisolta? Jos jälkimmäinen, niin eroaisin.

Vierailija
27/41 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ilman seksiä toisen ihmisen kanssa? Ei haittaa kunhan vaan sais runkata. En ole vailla läheisyyttä tai romantiikkaa. Haluan vain orkun. 

Runkkaaminen on teinipoikien juttuja. Mä haluan läheisyyttä, romantiikkaa ja seksiä. Tai ainakin panoalustan, koska runkkaamaan en enää alennu.

Vierailija
28/41 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks on pakko vaikka runkata jos ei saa seksiä. Eikö pysty vaan olemaan ilman seksuaalisuutta? 

Ei.

29/41 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Oon neitsyt/poika. lol :DDD

Vierailija
30/41 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin varmaankin hulluksi jos en saisi enää rakastella ihanaa naistani.

Vierailija
31/41 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo haittaisi. Paitsi jos masturbointikin laskettaisiin. 

N38 

Vierailija
32/41 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboisin, kuten tähänkin saakka, vaikka saankin sen lisäksi seksiä. 

Vierailija
33/41 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9mm burana

Vierailija
34/41 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin onnellinen 

Vierailija
35/41 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tekee mieli ja ei ole mitään syytä olla runkkaamatta.

Mikä se syy pidättäytymiselle olisi?

Vierailija
36/41 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä olisiko tämä jokin kosminen kirous vai että ei saisi enää hyvää seksiä ja pitäisi tyytyä jonkun vastenmielisen ukon runkkualustaksi (tätä seksiä saa miehet ja naiset ihan kuka vain jos vaan suostuu). 

Jos olisi joku että noh, nyt et vaan enää koskaan saa seksiä. Niin sopeutuisin varmaan melko hyvin jos voisin edelleen masturboida ja fantasioida. Jos nekin otettaisiin pois niin elämänlaatu alkaisi rakoilla pahan kerran. Varmaan liikunta ja ruoka muodostuisi vielä nykyistä enemmän fiksaatioksi. 

Jos taas vain hyvä seksi loppuisi niin siitä on kokemusta. Nykyinen suhteeni muuten enemmän kuin 10/10 mutta seksi on niin surkeaa että olen mielummin ilman. Jos olisi taattua löytää luotettava ja uskollinen ja muutenkin yhtä hyvä mies joka jakaisi elämäntyylini, mutta vielä lisäksi tarjoaisi tarpeeksi hyvää seksiä niin vaihtaisin. Mutta nyt tyydyn tähän.

Saisin siis seksiä ainakin muutaman kerran v

Olen mies, mutta pitkälti samat fiilikset. Suhteessa kaikki läheisyys on kielletty. Se "seksi" johon vielä jokin aika sitten tyydyin (jokunen kerta vuodessa) oli niin kertakaikkiaan huonoa, etten voinut jatkaa enää  Mielummin keskityn muihin asioihin,.kuten liikuntaan 🙂

Vierailija
37/41 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin olen tehnyt koko elämäni eli vetäisin käteen. Tämä "seksin" muoto on kelvannut minulle murrosiästä lähtien. Nyt olen jo eläkeiässä.

Vierailija
38/41 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ERoa hyvä mies äkkiä tuollaisesta suhteesta.

M52

Vierailija
39/41 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka osaa puhua, saa myös seksiä.

just puhuin naapuirin äm mäle, että vitu h oro, enkä saanu seksiä.

Vierailija
40/41 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo jätti vajaa vuosi sitten. En saa enää seksiä, koska en lähde maksullisiin enkä etsi nyt mitään laastarisuhdetta.