Muita, jotka kutsuttiin linnan juhliin arvaamatta?
Mistä hankitte asun? Myös menneet kokemukset kiinnostavat. Ei ole monta viikkoa aikaa, vaikka kuulemma tänä vuonna kutsut tulivat poikkeuksellisen aikaisin.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kovinkin aktiivinen Kauniaisten Kokoomuksessa, ap?
En ole kertonut poliittista kantaani julkisesti missään, mutta minut on useasti tulkittu ennemminkin vasemmistolaiseksi. Asun vuokralla erään kaupungin keskustassa. Kutsu oli tosiaan yllätys ja juhlapukeutuminen koettelee budjettiani, mutta kyllä siitä silti selvitään.
Pukusuunnittelija vastasi viestiini, jo näin sunnuntaina. Tulipa helpottunut olo. Puhelinaika sovittu, sitten selviää lisää.
Eikö täällä todella ole muita kutsun saaneita? Reaalimaailmassa tiedän kolme.
Ap
Kyllä tuonne yhden voisi valita täysin arpomalla.
Itse en varmaan edes menisi vaikka kutsuttaisiin. Vaikka olen haaveillut puvustani jo ysäriltä asti. En pystyisi kättelemään Stubin hallintarekisterihuijari-nepo-liskonaamaa enkä sitä hirveän näköistä ei-feminististä skottia. En aio katsoa koko lähetystä!
Ne tutut, jotka on kutsuttu, eivät oikeastaan olisi sitä ansaitsaneet, paitsi yrityspuolelta. Yhteiskunnan vastaisia lusmuilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuonne yhden voisi valita täysin arpomalla.
Täältä palstalta voisi arpoa yhden. Seuraisimme jännittyneinä kun palstamamma esiteltäisiin tv:ssä.
Olen ollut ennenkin ja sain kutsun nytkin. Tilasin puvun yhtenä vuonna riskillä netistä. Se oli yllättävän sopiva, vaati vain pientä säätöä, jonka sain itse tehtyä.
Siellä on sitten todella, todella, todella ahdasta, siis niin täyttä, että seistään olkapää vieraiden olkapäätä vasten, ja kuuma. Ei kannata valita laahuksia tms, niissä ei mahdu kävelemään.
Olisko postin jakelussa ongelma, ei ole kutsua tullut vaikka jo Koiviston ajoilta olen tätä odottanut.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kutsut linnan juhliin vastaisuudessa suomi.fi palveluun kun posti ajetaan alas?
Kutsut välietään vauva.fi -palstan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni saa aina kutsun, onhan hän DI.
Suksi suolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ennenkin ja sain kutsun nytkin. Tilasin puvun yhtenä vuonna riskillä netistä. Se oli yllättävän sopiva, vaati vain pientä säätöä, jonka sain itse tehtyä.
Siellä on sitten todella, todella, todella ahdasta, siis niin täyttä, että seistään olkapää vieraiden olkapäätä vasten, ja kuuma. Ei kannata valita laahuksia tms, niissä ei mahdu kävelemään.
Kiitos tiedosta! Minun on lähes pakko valita kotimainen asu ns. viran puolesta. Laahusta ei ole tulossa. Ehkä nähdään vajaan kuukauden päästä :)
ap
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo kuulosta ollenkaan siltä, että siellä olisi kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo kuulosta ollenkaan siltä, että siellä olisi kivaa.
Ne juhlat näyttävätkin telkkarissa paljon kivemmilta. Aika moni vakiokävijöistä lähtee pois heti, kun musiikki alkaa. Sitä aikaisemmin ei pääse lähtemään, kun kättely on vielä käynnissä, silloin siellä ei pääse kulkemaan vapaasti. Hyvä puoli on, että booli on vahvaa ja siinä parikin tuntia sumpussa odotellessa ja seisoskellessa ei ole paljon muuta tekemistä kuin vähän juoda sitä.
Taitaa olla prioriteettilistan järjessä hankkia mukavat kengät!
Varför skriver du int på svenska då?