Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka kutsuttiin linnan juhliin arvaamatta?

Vierailija
08.11.2025 |

Mistä hankitte asun? Myös menneet kokemukset kiinnostavat. Ei ole monta viikkoa aikaa, vaikka kuulemma tänä vuonna kutsut tulivat poikkeuksellisen aikaisin. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varför skriver du int på svenska då?

Vierailija
22/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kovinkin aktiivinen Kauniaisten Kokoomuksessa, ap?

En ole kertonut poliittista kantaani julkisesti missään, mutta minut on useasti tulkittu ennemminkin vasemmistolaiseksi. Asun vuokralla erään kaupungin keskustassa. Kutsu oli tosiaan yllätys ja juhlapukeutuminen koettelee budjettiani, mutta kyllä siitä silti selvitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukusuunnittelija vastasi viestiini, jo näin sunnuntaina. Tulipa helpottunut olo. Puhelinaika sovittu, sitten selviää lisää. 

Eikö täällä todella ole muita kutsun saaneita? Reaalimaailmassa tiedän kolme. 

Ap

Vierailija
24/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuonne yhden voisi valita täysin arpomalla.

Vierailija
25/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varmaan edes menisi vaikka kutsuttaisiin. Vaikka olen haaveillut puvustani jo ysäriltä asti. En pystyisi kättelemään Stubin hallintarekisterihuijari-nepo-liskonaamaa enkä sitä hirveän näköistä ei-feminististä skottia. En aio katsoa koko lähetystä!

Vierailija
26/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tutut, jotka on kutsuttu, eivät oikeastaan olisi sitä ansaitsaneet, paitsi yrityspuolelta. Yhteiskunnan vastaisia lusmuilijoita.

Vierailija
27/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuonne yhden voisi valita täysin arpomalla.

Täältä palstalta voisi arpoa yhden. Seuraisimme jännittyneinä kun palstamamma esiteltäisiin tv:ssä.

Vierailija
28/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ennenkin ja sain kutsun nytkin. Tilasin puvun yhtenä vuonna riskillä netistä. Se oli yllättävän sopiva, vaati vain pientä säätöä, jonka sain itse tehtyä.

Siellä on sitten todella, todella, todella ahdasta, siis niin täyttä, että seistään olkapää vieraiden olkapäätä vasten, ja kuuma. Ei kannata valita laahuksia tms, niissä ei mahdu kävelemään.

Vierailija
29/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko postin jakelussa ongelma, ei ole kutsua tullut vaikka jo Koiviston ajoilta olen tätä odottanut. 

Vierailija
30/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kutsut linnan juhliin vastaisuudessa suomi.fi palveluun kun posti ajetaan alas?

Kutsut välietään vauva.fi -palstan kautta.

Vierailija
31/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni saa aina kutsun, onhan hän DI. 

Suksi suolle.

Vierailija
32/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
33/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ennenkin ja sain kutsun nytkin. Tilasin puvun yhtenä vuonna riskillä netistä. Se oli yllättävän sopiva, vaati vain pientä säätöä, jonka sain itse tehtyä.

Siellä on sitten todella, todella, todella ahdasta, siis niin täyttä, että seistään olkapää vieraiden olkapäätä vasten, ja kuuma. Ei kannata valita laahuksia tms, niissä ei mahdu kävelemään.

Kiitos tiedosta! Minun on lähes pakko valita kotimainen asu ns. viran puolesta. Laahusta ei ole tulossa. Ehkä nähdään vajaan kuukauden päästä :)

ap

Vierailija
34/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo kuulosta ollenkaan siltä, että siellä olisi kivaa.

Vierailija
35/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo kuulosta ollenkaan siltä, että siellä olisi kivaa.

Ne juhlat näyttävätkin telkkarissa paljon kivemmilta. Aika moni vakiokävijöistä lähtee pois heti, kun musiikki alkaa. Sitä aikaisemmin ei pääse lähtemään, kun kättely on vielä käynnissä, silloin siellä ei pääse kulkemaan vapaasti. Hyvä puoli on, että booli on vahvaa ja siinä parikin tuntia sumpussa odotellessa ja seisoskellessa ei ole paljon muuta tekemistä kuin vähän juoda sitä.

Vierailija
36/36 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla prioriteettilistan järjessä hankkia mukavat kengät!